powered by

CIM: Επιτυχής η συνεργασία με FXTM & GOOGLE

Η συνεργασία του Cyprus Institute of Marketing – The Cyprus Business School, με 2 παγκόσμιους κολοσσούς FXTM & GOOGLE για την διοργάνωση του Digital Marketing Workshop την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019 σημείωσε τεράστια επιτυχία. Το καινοτόμο Workshop είναι το 1ο του είδους του που διοργανώθηκε στην Κύπρο και έλαβε χώρα στις εγκαταστάσεις του CIM στην Λεμεσό. 
 
Σκοπός του Workshop ήταν να ενημερώσει και να επιμορφώσει τους φοιτητές του CIM για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του Digital Marketing. Στο  Workshop έλαβαν μέρος 24 άτομα με προτεραιότητα σε φοιτητές του CIM. Πέραν από το Workshop, υπήρξε και διαγωνισμός με βάση πραγματικά δεδομένα όπου οι συμμετέχοντες διαγωνίστηκαν σε ομάδες των 4 ατόμων για την παρουσίαση ολοκληρωμένης στρατηγικής Digital Marketing. Απονεμήθηκαν στους νικητές τα ακόλουθα χρηματικά βραβεία:

1ο Βραβείο - €1000

2ο Βραβείο - €500

3ο Βραβείο - €300

Η διοργάνωση του πρωτοποριακού Workshop και η συνεργασία με παγκόσμιους κολοσσούς όπως η GOOGLE, αποδεικνύει για ακόμα μια φορά περίτρανα τον ηγετικό ρόλο του CIM σαν το κατεξοχήν Κυπριακό Business School και ενδυναμώνει τις υπηρεσίες και την εκπαίδευση που προσφέρει στους φοιτητές του.
 

Δειτε Επισης

Μελέτη για την βιοποικιλότητα στα λατομεία της Κύπρου-Το πρώτο εθνικής κλίμακας ανάλογο εγχείρημα στην Ευρώπη
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συνυπογράφει τη συμφωνία σύμπραξης της EMERGE
Χρυσήλιος Πελεκάνος: Τι έρχεται να κάνει η Drone Destination στην Κύπρο και ο στόχος για απευθείας πτήσεις με Ινδία
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό