Το Lemon Park «τρέχει» με Soft1 CRM Express
15:00 - 04 Μαρτίου 2019
O υψηλής αισθητικής χώρος εκδηλώσεων και δεξιώσεων Lemon Park, συνεργάστηκε με τη SoftOne Κύπρου, μέλος του ομίλου εταιρειών Olympia για να αναβαθμίσει το σύστημα κρατήσεών και τιμολόγησής του, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του.
Πλέον, η διαχείριση των εκδηλώσεων του Lemon Park γίνεται πολύ πιο αποτελεσματικά, ενώ μέσω του ημερολογίου που περιέχει αναλυτικά όλα τα στοιχεία και πληροφορίες για την κάθε εκδήλωση, η τιμολόγηση γίνεται πολύ πιο άμεσα. Ταυτόχρονα, τα έσοδα κάθε εκδήλωσης που διοργανώνεται στο Lemon Park ελέγχονται ξεχωριστά και σε βάθος ώστε να αξιολογούνται αποτελεσματικότερα.
Μέσω του Soft1, ο χρόνος αναμονής για την εξυπηρέτηση των πελατών έχει μειωθεί σε μεγάλο βαθμό καθώς το νέο λογισμικό προσφέρει γρήγορη πλοήγηση και σε συνδυασμό με τις πολλαπλές επιλογές σχεδιασμού που προσφέρει, το καθιστούν ιδανική επιλογή για το δημοφιλή χώρο εκδηλώσεων της πρωτεύουσας.
Χρησιμοποιώντας το εξειδικευμένο Mobility Soft1 360, το Lemon Park έχει επίσης τη δυνατότητα να εξυπηρετεί τους πελάτες του ακόμα και όταν το προσωπικό του βρίσκεται εκτός γραφείου, ενώ με τη δυνατότητα διατήρησης του ιστορικού επικοινωνίας και αλληλογραφίας με τον κάθε πελάτη, υπάρχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία για το ιστορικό διεκπεραίωσης της κάθε εκδήλωσης.
Σχολιάζοντας την εγκατάσταση του νέου λογισμικού από τη SoftOne, η Event Manager του Lemon Park, κα. Άντρια Χριστοφόρου σημείωσε: «Οι καθημερινές μας διαδικασίες έχουν πλέον διευκολυνθεί σε μεγάλο βαθμό και μπορούμε με περισσότερη αμεσότητα και άνεση να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, ακόμα και όταν βρισκόμαστε εκτός γραφείου. Το νέο μας πρόγραμμα είναι φιλικό στη χρήση και δεν δυσκολευτήκαμε καθόλου να μάθουμε τις λειτουργίες του».