Powered by

Η Lyft μπαίνει στο Χρηματιστήριο

Η startup παροχής υπηρεσιών ταξί σκοπεύει να συγκεντρώσει ως και 100 εκατ. δολάρια. 
 
Τα χαρτιά για την δημόσια εγγραφή της στο αμερικανικό χρηματιστήριο κατέθεσε την Παρασκευή η Lyft, με στόχο να συγκεντρώσει ως και 100 εκατ. δολάρια.
 
Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας χρονιάς, στην οποία μπορεί να δούμε και άλλες εταιρείες του 1 δισ. δολαρίων να περνούν το κατώφλι της Wall Street, όπως οι Uber, Airbnb, Slack και Pinterest.
 
Η κίνηση της Lyft θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα δείξει τις προθέσεις των επενδυτών απέναντι στις λεγόμενες εταιρείες «μονόκερους».
 
Όπως συμβαίνει και με την Uber, η Lyft μετρά τα τελευταία χρόνια πολύ σημαντικές απώλειες. Το 2018 οι καθαρές ζημίες έφτασαν τα 911 εκατ. δολάρια, από τα 688 εκατ. έναν χρόνο πριν. Όσον αφορά την Uber, τα ποσά είναι μεγαλύτερα καθώς το 2018 έχασε 1,8 δισ. δολάρια.
 
Αυτό το οποίο συνήθως συμβαίνει με τις τεχνολογικές εταιρείες που μπαίνουν στο χρηματιστήριο, είναι ότι οι επενδυτές συγκρίνουν τα στοιχεία σχετικά των κααρών απωλειών, με τις δυνατότητες ταχείας ανάπτυξης. Στην περίπτωση της Lyft, τα έσοδα του 2018 έφτασαν τα 2,2 δισ. δολάρια – ποσό διπλάσιο από το 2017.
 
Η Lyft ιδρύθηκε το 2012 από τους Logan Green και John Zimmer και θεωρείται μια «πιο φιλική» Uber, βάζοντας στο ξεκίνημά της στα οχήματα χαρούμενα χρώματα και ζωγραφισμένα… μουστάκια. Ο ανταγωνισμός με την Uber την έθεσε στο περιθώριο, όμως από το 2017 και την αρνητική δημοσιότητα που την περιέβαλε, η Lyft πήρε ξανά τα πάνω της. Όσο η Uber βρισκόταν σε διαδικασία περιορισμού των ζημιών, η Lyft συγκέντρωνε χρήματα από επενδυτές και εξαπλωνόταν σε πολλές πόλεις, ενισχύοντας το μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ από το 22% στα τέλη του 2016, στο 39% το 2018.
 
Green και Logan έχουν μικρό μετοχικό μερίδιο, αλλά η Lyft επέλεξε να χρησιμοποιήσει μια διττή δομή κλάσης η οποία θα τους δώσει περισσότερες ψήφους ανά μετοχή.
 
Στόχος της Lyft -όπως και της Uber- είναι να καταφέρουν να περάσουν σε μια εποχή η οποία μακροπρόθεσμα θα αποκλείσει την ιδιοκτησία οχημάτων και η μετακίνηση όλων θα αποτελεί μέρος μιας ολοκληρωμένης υπηρεσίας. Για να το πετύχουν αυτοί και οι δύο εταιρείες, ποντάρουν πολλά σε νέες τεχνολογίες όπως η αυτόνομη οδήγηση, τα ηλεκτρικά μοτοποδήλατα ή ακόμη και τα ιπτάμενα οχήματα.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Χαμήλωσε τον πήχη για την ανάπτυξη η Παγκόσμια Τράπεζα-Στο 2,3% από 2,7% που προέβλεπε τον Ιανουάριο
Στο στόχαστρο της Ε.Ε. τα έσοδα της Μόσχας από την ενέργεια-Στο κάδρο τράπεζες και στρατιωτική βιομηχανία
Πέτερ Ντίλοφ: Ισχυρό θεμέλιο για οικονομική σταθερότητα η ένταξη της Βουλγαρίας στην ευρωζώνη
Ανοίγει την στρόφιγγα και μοιράζει περισσότερες από δύο τρις στερλίνες στα Υπουργεία η Ρέιτσελ Ριβς
Οι αγορές χρυσού των Κεντρικών Τραπεζών τον Απρίλιο-Επιβράδυνση για δεύτερο συνεχόμενο μήνα
Αναθεωρήθηκε ανοδικά η αύξηση του ΑΕΠ της Ευρωζώνης-Στο 0,6% το πρώτο τρίμηνο
Υπό πίεση οι τιμές ακινήτων στη Βρετανία-Πτώση 0,4% τον Μάιο
Μειώθηκαν βιομηχανική παραγωγή και εξαγωγές στη Γερμανία τον Απρίλιο
Morgan Stanley: Πώς μια ήπια ύφεση θα εντείνει τη δυναμική της αμερικανικής αγοράς
Θετικός σε πιθανή εμπορική συμφωνία με Ε.Ε. ο Τραμπ-«Ελπίζουμε να επιτευχθεί, αλλιώς θα επιβληθούν δασμοί»