Στρατηγικό σεμινάριο για το διαδικτυακό μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

Εσείς και η επιχείρηση σας, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τον κόσμο των διαδικτυακών πωλήσεων, λαμβάνοντας μέρος στο πρωτοποριακό σεμινάριο ζωτικής σημασίας του ΚΕΒΕ με θέμα «ONE-TO-ONE ONLINE MARKETING FOR SMALL ENTERPRISES».

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ one-to-one είναι μια συγκεκριμένη προσέγγιση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, σύμφωνα με την οποία αναλύονται, δημιουργούνται και αποστέλλονται στους πελάτες εξατομικευμένες προσφορές πωλήσεων ή μάρκετινγκ με βάση μια στρατηγική προσέγγιση. Αυτό επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της χρησιμοποίησης διαδικτυακών εργαλείων όπως βάσεις δεδομένων (databases) και πλατφόρμες CRM και επικοινωνίας.

Μέσω του σεμιναρίου αυτού, που είναι πλήρως επιχορηγημένο από την ΑνΑΔ, έχετε τη δυνατότητα να:

  • Αναπτύξετε και να διαχωρίσετε σε κατηγορίες τους πελάτες σας
  • Γνωρίσετε πώς να αναλύετε και να ταξινομείτε τα δεδομένα πελατών σας
  • Αναπτύσσετε και να τιμολογείτε ειδικές προσφορές προϊόντων ή υπηρεσιών για κάθε τμήμα πελατών
  • Γνωρίσετε πώς να εξασφαλίσετε πελατειακή άδεια πωλήσεων με το γενικό κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR)
  • Εφαρμόσετε διαδικτυακές καμπάνιες
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στη Λευκωσία στις 9 και 10 Απριλίου 2019, στο Ξενοδοχείο Hilton Park από τον Ελληνοαμερικάνο Εμπειρογνώμονα κ. Philip Ammerman. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Διευθυντές και Υπεύθυνους τμημάτων πληροφορικής, μάρκετινγκ, πωλήσεων και στρατηγικού σχεδιασμού μικρών επιχειρήσεων (μέχρι 49 εργαζόμενους).

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Χρίστο Ταντελέ, Ανώτερο Λειτουργό Τμήματος Εκπαίδευσης και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του ΚΕΒΕ στο τηλ. 22 889715 ή στο email: christos@ccci.org.cy
 

Δειτε Επισης

Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας