powered by

Στρατηγικό σεμινάριο για το διαδικτυακό μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

Εσείς και η επιχείρηση σας, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τον κόσμο των διαδικτυακών πωλήσεων, λαμβάνοντας μέρος στο πρωτοποριακό σεμινάριο ζωτικής σημασίας του ΚΕΒΕ με θέμα «ONE-TO-ONE ONLINE MARKETING FOR SMALL ENTERPRISES».

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ one-to-one είναι μια συγκεκριμένη προσέγγιση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, σύμφωνα με την οποία αναλύονται, δημιουργούνται και αποστέλλονται στους πελάτες εξατομικευμένες προσφορές πωλήσεων ή μάρκετινγκ με βάση μια στρατηγική προσέγγιση. Αυτό επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της χρησιμοποίησης διαδικτυακών εργαλείων όπως βάσεις δεδομένων (databases) και πλατφόρμες CRM και επικοινωνίας.

Μέσω του σεμιναρίου αυτού, που είναι πλήρως επιχορηγημένο από την ΑνΑΔ, έχετε τη δυνατότητα να:

  • Αναπτύξετε και να διαχωρίσετε σε κατηγορίες τους πελάτες σας
  • Γνωρίσετε πώς να αναλύετε και να ταξινομείτε τα δεδομένα πελατών σας
  • Αναπτύσσετε και να τιμολογείτε ειδικές προσφορές προϊόντων ή υπηρεσιών για κάθε τμήμα πελατών
  • Γνωρίσετε πώς να εξασφαλίσετε πελατειακή άδεια πωλήσεων με το γενικό κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR)
  • Εφαρμόσετε διαδικτυακές καμπάνιες
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στη Λευκωσία στις 9 και 10 Απριλίου 2019, στο Ξενοδοχείο Hilton Park από τον Ελληνοαμερικάνο Εμπειρογνώμονα κ. Philip Ammerman. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Διευθυντές και Υπεύθυνους τμημάτων πληροφορικής, μάρκετινγκ, πωλήσεων και στρατηγικού σχεδιασμού μικρών επιχειρήσεων (μέχρι 49 εργαζόμενους).

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Χρίστο Ταντελέ, Ανώτερο Λειτουργό Τμήματος Εκπαίδευσης και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του ΚΕΒΕ στο τηλ. 22 889715 ή στο email: christos@ccci.org.cy
 

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση