6th Brand Congress
11:00 - 27 Μαρτίου 2019

Αλλάζει τους «κανόνες» και φέτος είναι σίγουρο ότι θα μας εκπλήξει! Το “Brand Congress” που διοργανώνεται για 6η συνεχή χρονιά, φιλοξενεί έγκριτους Brand Managers. Εξέλιξε το brand σου και αφηγήσου τη δική σου ιστορία μέσα από σωστή στρατηγική, χτίζοντας μια δυναμική και πρωτότυπη εμπορική επωνυμία. Η διάδραση, οι προτιμήσεις και συνήθειες των πελατών σου είναι συχνά αυτές που καθοδηγούν το Μάρκετινγκ του προϊόντος ή των υπηρεσιών σου. Το ανανεωμένο “6th Brand Congress” δίνει ραντεβού φέτος την Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
Το Συνέδριο φιλοξενεί ομιλίες και παρουσιάσεις από καταξιωμένους Brand Managers που έρχονται από το εξωτερικό, ειδικά για το κυπριακό κοινό και το event. Επί σκηνής, θα αποκαλυφθούν μυστικά, στρατηγικές και πρακτικές που ενισχύουν το προφίλ και το position ενός brand στην αγορά, θεμελιώνοντας συνάμα εμπιστοσύνη και συνεχή ροή επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό. Στο “Brand Congress” πρωταγωνιστούσε τα περασμένα χρόνια 1 κεντρικός ομιλητής, κάθε φορά. Μέχρι σήμερα, από το βάθρο του Συνεδρίου έχουν περάσει οι εξής διαπρεπείς brand experts: Ο thought leader στο Brand & Marketing Management, Markus Kramer, ο Peter Fisk που φιγουράρει ως ένας από τους κορυφαίους επιχειρηματίες στον κόσμο σύμφωνα με τη λίστα Thinkers 50 “Guru Radar”, ο Martin Lindstrom που ψηφίστηκε ως Νο 1 ανάμεσα στους 30 κορυφαίους brand professionals του κόσμου (2015) και ο Jonathan Gabay, κορυφαίος σύμβουλος σε θέματα branding. Φέτος, η μορφή του Συνεδρίου αλλάζει, φρεσκάρεται και αντί για έναν πρωταγωνιστή, η διοργάνωση θα φιλοξενήσει Brand Managers μεγάλων εταιρειών από το εξωτερικό!
Όταν τα παραδοσιακά Μέσα συνδυάζονται με τα σύγχρονα και Ψηφιακά, όταν τα mega trends αποκαλύπτονται σε full disclosure και οι πελάτες ανεβαίνουν σκαλοπάτι κι αντιμετωπίζονται όχι απλώς σαν πελάτες αλλά σαν συνδημιουργοί και συνοδοιπόροι… Τότε το Μάρκετινγκ βρίσκεται στα καλύτερά του! Μάθε στην πράξη πώς αλλάζει και αναδιαμορφώνεται ο κόσμος της Διαφήμισης, πώς επικοινωνούν με το κοινό σήμερα εταιρείες-κολοσσοί και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ, της Προβολής και Επιτυχίας του ίδιου του brand.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με τη θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): Nescafé & OJO Sun&glasses
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, και REPORTER
Υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Το Συνέδριο φιλοξενεί ομιλίες και παρουσιάσεις από καταξιωμένους Brand Managers που έρχονται από το εξωτερικό, ειδικά για το κυπριακό κοινό και το event. Επί σκηνής, θα αποκαλυφθούν μυστικά, στρατηγικές και πρακτικές που ενισχύουν το προφίλ και το position ενός brand στην αγορά, θεμελιώνοντας συνάμα εμπιστοσύνη και συνεχή ροή επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό. Στο “Brand Congress” πρωταγωνιστούσε τα περασμένα χρόνια 1 κεντρικός ομιλητής, κάθε φορά. Μέχρι σήμερα, από το βάθρο του Συνεδρίου έχουν περάσει οι εξής διαπρεπείς brand experts: Ο thought leader στο Brand & Marketing Management, Markus Kramer, ο Peter Fisk που φιγουράρει ως ένας από τους κορυφαίους επιχειρηματίες στον κόσμο σύμφωνα με τη λίστα Thinkers 50 “Guru Radar”, ο Martin Lindstrom που ψηφίστηκε ως Νο 1 ανάμεσα στους 30 κορυφαίους brand professionals του κόσμου (2015) και ο Jonathan Gabay, κορυφαίος σύμβουλος σε θέματα branding. Φέτος, η μορφή του Συνεδρίου αλλάζει, φρεσκάρεται και αντί για έναν πρωταγωνιστή, η διοργάνωση θα φιλοξενήσει Brand Managers μεγάλων εταιρειών από το εξωτερικό!
Όταν τα παραδοσιακά Μέσα συνδυάζονται με τα σύγχρονα και Ψηφιακά, όταν τα mega trends αποκαλύπτονται σε full disclosure και οι πελάτες ανεβαίνουν σκαλοπάτι κι αντιμετωπίζονται όχι απλώς σαν πελάτες αλλά σαν συνδημιουργοί και συνοδοιπόροι… Τότε το Μάρκετινγκ βρίσκεται στα καλύτερά του! Μάθε στην πράξη πώς αλλάζει και αναδιαμορφώνεται ο κόσμος της Διαφήμισης, πώς επικοινωνούν με το κοινό σήμερα εταιρείες-κολοσσοί και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ, της Προβολής και Επιτυχίας του ίδιου του brand.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με τη θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): Nescafé & OJO Sun&glasses
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, και REPORTER
Υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com