SocialSpace Academy: Αναπτύξτε την επιχείρησή σας με δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική για εταιρείες μέχρι 49 άτομα!

Οι δυσχερείς οικονομικές συνθήκες της εποχής μας έχουν επηρεάσει αρνητικά τη δυναμική πολλών επιχειρήσεων. Οι μικρές επιχειρήσεις  μέχρι 49 άτομα, οι οποίες έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την οικονομική κρίση, πρέπει άμεσα να προσαρμοστούν στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον για 3 λόγους:
1. το επιχειρηματικό τους μοντέλο χρειάζεται εκσυγχρονισμό,
2. το προϊόν τους ίσως να μην  είναι αποτελεσματικό δεδομένου ότι οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν, και
3. η παροχή της πρότασης αξίας χρειάζεται αναβάθμιση.

Για να μπορέσουν να δράσουν αποτελεσματικά οι ιδιοκτήτες και οι διευθυντές μικρών επιχειρήσεων θα πρέπει να μάθουν πώς να αξιολογούν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να εντοπίζουν ευκαιρίες για βελτίωσή του. Αυτό θα τους βοηθήσει να δημιουργήσουν μοναδικά στρατηγικά και επιχειρησιακά πλεονεκτήματα που θα κτίσουν αξία τόσο στη επιχείρηση όσο και στους πελάτες.

Ως αποτέλεσμα, θα ενισχυθεί δραστικά τόσο η ανταγωνιστικότητα και η παραγωγικότητα της επιχείρησης όσο και η κερδοφορία  της!

ΣΤΟΧΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Nα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες και διευθυντές μικρών επιχειρήσεων να αξιολογούν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να εντοπίζουν ευκαιρίες για βελτίωσή του, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν μοναδικά στρατηγικά και επιχειρησιακά πλεονεκτήματα που θα κτίσουν αξία τόσο στη επιχείρηση όσο και στους πελάτες. Μεταξύ άλλων το σεμινάριο καλύπτει τους βασικούς πυλώνες επιτυχίας της επιχείρησής σας!

ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΩ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1. 
Θα βρείτε τρόπους για να βελτιώσετε τα έσοδα της επιχείρησης όπως με καλύτερη τιμολόγηση, με αύξηση του πελατολογίου , μέσω πιστότητας, κ.α.
2. Θα σας δώσει έξυπνες Ιδέες και λύσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση του πελάτη.
3. Θα σας βοηθήσει να εντοπίζετε καλές ευκαιρίες καθώς και πού να εστιάζετε όταν αξιολογείτε ευκαιρίες.
4. Θα πάρετε ιδέες για συναφή μοντέλα εισροής ρευστότητας στην εταιρεία σας.
5. Θα σας βοηθήσει να κτίσετε ή αναπτύξετε περαιτέρω την υποδομή σας με καινοτόμες δράσεις – τεχνολογία, διαδικασίες, οργάνωση, κ.α.
6. Θα σας παρέχει αποτελεσματικούς τρόπους διαχείρισης του προσωπικού σας.

ΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ
Το πρόγραμμα αυτό θεωρείται ζωτικής σημασίας και περιλαμβάνει 14 ώρες εκπαίδευση και 4 ώρες επίσκεψη του εκπαιδευτή σε ρόλο συμβούλου στην επιχείρηση σας. Στόχος της επίσκεψης είναι η εφαρμογή των όσων θα διδαχθείτε στα δικά σας δεδομένα. Επίσης στη συνάντηση θα έχετε την ευκαιρία να δείτε όλα τα θέματα που σας απασχολούν στη λεπτομέρεια.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
Ημερομηνίες:
16 και 18 Απριλίου 2019
Ώρες: 08:45-16:45
Χώρος: Semeli Hotel, Λευκωσία
Κόστος Συμμετοχής: €0

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 22261088 ή να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας εδώ για να κάνετε την εγγραφή σας.

Δειτε Επισης

Θωρακισμένο το χρηματοοικονομικό σύστημα, αλλά απαιτείται εγρήγορση-Παραμένει ανθεκτική η κυπριακή οικονομία
Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Κοινό μέτωπο ΠΑΣΥΞΕ-ΣΤΕΚ… Να διαφυλαχθεί η εργασιακή ομαλότητα και σταθερότητα στα ξενοδοχεία
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Μειωμένη κατά €82 εκατ. η κερδοφορία των τραπεζών το πρώτο τρίμηνο-Αυξημένα κεφάλαια και περιουσιακά στοιχεία
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Ειδική μείωση διδάκτρων για το πρόγραμμα Προδημοτική Εκπαίδευση (BEd)
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)