Οι τρεις νέες γεύσεις “smartwater” που φέρνει η Coca-Cola
07:45 - 22 Μαρτίου 2019
Η Coca-Cola Co. θα παρουσιάσει τρεις εκδοχές με γεύσεις και ανθρακικό του επιτυχημένου της brand εμφιαλωμένου νερού φέτος το καλοκαίρι – φράουλα με σαγκουίνι, μήλο fuji με αχλάδι, και βατόμουρο με τριαντάφυλλο.
Τα αναψυκτικά θα είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένες τοποθεσίες σε σημαντικές αγορές, όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Σικάγο και η Βοστώνη, ξεκινώντας την Τετάρτη (20 Μαρτίου). Μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού θα είναι διαθέσιμα σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η δημοφιλία του νερού με ανθρακικό αυξάνεται ραγδαία. Τα τελευταία 10 χρόνια, οι πωλήσεις του νερού με ανθρακικό σχεδόν τριπλασιάστηκαν. Η La Croix έχει επωφεληθεί από την τάση αυτή, αναγκάζοντας τους κολοσσούς της cola να στραφούν στη συγκεκριμένη αγορά.
Η Pepsi εμφανίστηκε πέρυσι με το Bubly, προωθώντας το εμπορικό σήμα με μια διαφήμιση στο φετινό Super Bowl. Η Coke έχει ήδη παγιώσει μια θέση στην αγορά με το νερό με ανθρακικό Dasani, τη σόδα Seagram, και το μεταλλικό νερό Topo Chico.
Το Smartwater, όμως, είναι ένα premium προϊόν που εξυπηρετεί ένα κοινό που μοιάζει περισσότερο με το κοινό που κυνηγούν η La Croix και η Bubly.
Η Coke επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της αρκετά γρήγορα τώρα τελευταία. Η εταιρία λάνσαρε πρόσφατα την Coke Πορτοκαλί Βανίλια, την πρώτη νέα γεύση για το βασικό αναψυκτικό της εταιρείας εδώ και πάνω από μία δεκαετία. Παράλληλα, σκοπεύει να λανσάρει δύο νέες γεύσεις Diet Coke φέτος, ενώ έχει παρουσιάσει κι ένα προϊόν με αλκοόλ σε επιλεγμένες αγορές.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com
Τα αναψυκτικά θα είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένες τοποθεσίες σε σημαντικές αγορές, όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Σικάγο και η Βοστώνη, ξεκινώντας την Τετάρτη (20 Μαρτίου). Μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού θα είναι διαθέσιμα σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η δημοφιλία του νερού με ανθρακικό αυξάνεται ραγδαία. Τα τελευταία 10 χρόνια, οι πωλήσεις του νερού με ανθρακικό σχεδόν τριπλασιάστηκαν. Η La Croix έχει επωφεληθεί από την τάση αυτή, αναγκάζοντας τους κολοσσούς της cola να στραφούν στη συγκεκριμένη αγορά.
Η Pepsi εμφανίστηκε πέρυσι με το Bubly, προωθώντας το εμπορικό σήμα με μια διαφήμιση στο φετινό Super Bowl. Η Coke έχει ήδη παγιώσει μια θέση στην αγορά με το νερό με ανθρακικό Dasani, τη σόδα Seagram, και το μεταλλικό νερό Topo Chico.
Το Smartwater, όμως, είναι ένα premium προϊόν που εξυπηρετεί ένα κοινό που μοιάζει περισσότερο με το κοινό που κυνηγούν η La Croix και η Bubly.
Η Coke επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της αρκετά γρήγορα τώρα τελευταία. Η εταιρία λάνσαρε πρόσφατα την Coke Πορτοκαλί Βανίλια, την πρώτη νέα γεύση για το βασικό αναψυκτικό της εταιρείας εδώ και πάνω από μία δεκαετία. Παράλληλα, σκοπεύει να λανσάρει δύο νέες γεύσεις Diet Coke φέτος, ενώ έχει παρουσιάσει κι ένα προϊόν με αλκοόλ σε επιλεγμένες αγορές.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com