powered by

“Unlocking Markets by Leveraging Customer Turnover” από τον Karel Cool

Το φετινό “CIM Summit 2019-Unlocking True Potential” έχει στόχο να ενημερώσει τις τοπικές επιχειρήσεις γύρω από όλες τις εξελίξεις στους τομείς του Mάρκετινγκ και της Διαχείρισης.
 
Ανάμεσα στους διακεκριμένους ομιλητές του Συνεδρίου είναι και ο Karel Cool, Professor of Strategic Management και BP Chaired Professor of European Competitiveness, στο INSEAD. Η έρευνα και καριέρα του κ.Cool ως καθηγητή και σύμβουλου, επικεντρώνονται στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Βιομηχανία, στη δυναμική και τις Ανταγωνιστικές Στρατηγικές (π.χ. ανταγωνιστική τοποθέτηση, εκτίμηση ευκαιριών κερδοφορίας στις αγορές, στρατηγική διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας, ηγεσία οικοσυστημάτων κ.ά.). Ο Karel Cool διευθύνει το πρόγραμμα “Competitive Strategy Executive Education”. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί, μεταξύ άλλων, σε περιοδικά όπως το Management Science, το Strategic Management Journal και το Harvard Business Review, ενώ έχει συμβάλλει σε εκδόσεις με επίκεντρο την Ανταγωνιστική Στρατηγική. Από το 1995 έως το 2007 υπήρξε εξωτερικός συντάκτης του περιοδικού Strategic Management Journal. Συμβούλευσε σε θέματα μείζονος στρατηγικής καθώς και εταιρικής αναδιάρθρωσης εταιρείες-κολοσσούς, όπως είναι η Unilever, η PwC, η Daimler-Chrysler, Exxon, IBM, ING, Bayer.
 
Ο κ. Cool, με την ιδιότητα του καθηγητή, τιμήθηκε 6 φορές με το βραβείου “Best Teaching Award” στο Πρόγραμμα ΜΒΑ, ενώ είναι ο ιδρυτής και διευθυντής του προγράμματος “Competitive Strategy Executive Education Programme” στο INSEAD, σε Fontainebleau και Σιγκαπούρη. Τον Σεπτέμβριο του 2014, τιμήθηκε από το Case Centre ως ένας από τους πλέον ευπώλητους συγγραφείς μελετών περιπτώσεων των τελευταίων 40 ετών. Ο καθηγητής Cool έχει συγγράψει πάνω από συνολικά 70 μελέτες περιπτώσεων (case studies).
 
Στο φετινό CIM Summit, o Karel Cool θα αναπτύξει το θέμα “Unlocking Markets by Leveraging Customer Turnover”.  Η εμπιστοσύνη σε ένα brand όπως και η επιστροφή των πελατών σε συγκεκριμένες μάρκες, όχι μόνο αποτελούν θεμέλια ιδέα στον χώρο του Marketing αλλά και ζήτημα που έχει ερευνηθεί επισταμένως. Λιγότερο κατανοητή έννοια αποτελεί το λεγόμενο “customer turnover”, το οποίο μετρά τον βαθμό με τον οποίο μια αγορά ανανεώνεται με νέους πελάτες και εξαντλείται όταν πελάτες της αποχωρούν. Ο Karel Cool θα αναλύσει -μεταξύ άλλων- στρατηγικές οι οποίες θα σας βοηθήσουν να γίνετε πιο ανταγωνιστικοί, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας την ταχύτητα των αγορών αναλόγως με το αν η εταιρεία σας είναι νεοεισερχόμενη ή υφιστάμενη.

Το Συνέδριο απευθύνεται προς στελέχη επιχειρήσεων, ανώτερους κυβερνητικούς υπαλλήλους, διευθυντές Μάρκετινγκ, Ανθρώπινου Δυναμικού, Πωλήσεων, Παραγωγής, Logistics και γενικότερα, προς κάθε στέλεχος που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις, όπως διαμορφώνονται στον χώρο των Επιχειρήσεων. Ραντεβού, το Σάββατο 6 Απριλίου 2019 στις 08:30 στα κεντρικά γραφεία της Τράπεζας Κύπρου (Αγία Παρασκευή) στη Λευκωσία.
 
Για περισσότερες Πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ

Διοργανωτής: Cyprus Institute of Marketing – The Cyprus Business School, Χρυσοί Χορηγοί: Green energy, Paradisiotis, Cablenet, Αργυροί Χορηγοί: Gan Direct, McDonalds, Pari Mach, C.A. Papaellinas, Iron Mountain, Χάλκινοι Χορηγοί: PHC, Tototheo, Aon Hewitt, Kean, L’OR, Zorbas Bakeries, FXTM, Alphamega, Υποστηρικτές: Landas Colour printing, Phoenixpro, DHL, Commercial General Insurance, Lightblack, Cassoulides printers, Photos Photiades Group, Partner: Charalambides Christis, British High Commission Nicosia, Special Partner: Bank of Cyprus Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV, IN Business magazine, Gold magazine, Συντονιστής: IMH.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ - τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Ετήσια Γενική Συνέλευση Cyprus Integrity Forum-15 χρόνια δράσης και ενεργή προώθηση κουλτούρας διαφάνειας
Mmam Medical Plaza: Νέο ιδιωτικό νοσοκομείο στη δυτική Λεμεσό-Το κόστος και οι ειδικότητες που θα παρέχει
Αναδείχθηκαν οι προοπτικές και τα πλεονεκτήματα της Κύπρου-Ιδανικός προορισμός για επενδύσεις από το Ισραήλ(pics)
Ενώνουν δυνάμεις για την ισότητα των φύλων στον ακαδημαϊκό χώρο τα κυπριακά πανεπιστήμια-Υπέγραψαν MoU
To success story της Tango στην Κύπρο-Γιατί επέλεξε ως έδρα και γιατί μεταφέρει τα πνευματικά της δικαιώματα στην χώρα μας
Συνεργασία MASO Strategic και Luana Lo Piccolo για παγκόσμια διακυβέρνηση ΤΝ και ανάπτυξη στρατηγικής πολιτικής
Γιώργος Καμπανέλλας: Οι τομείς με πρόσφορο έδαφος για επενδύσεις στην Κύπρο για επιχειρηματίες από το Ισραήλ
Δημήτρης Τσιακκής: Η δυναμική του τομέα της ανάπτυξης γης στην Κύπρο-Χαμηλό το ρίσκο για τον επενδυτή
Η Κύπρος ως ιδανική έδρα για άτομα υψηλής εισοδηματικής αξίας-Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας
Γιώργος Χρυσοχός: Η καλύτερη επιλογή ιδιαίτερα για επενδυτές από το Ισραήλ ο τομέας των ακινήτων στην Κύπρο