Τι έγινε τελικά στο ασανσέρ; Η μεγάλη νικήτρια του νέου διαγωνισμού από τον Mr.Brown

Ο απολαυστικός παγωμένος, έτοιμος καφές Mr.Brown μας έχει συνηθίσει σε διαγωνισμούς με πλούσια δώρα. Έτσι και φέτος λοιπόν, μέσα από τον διαγωνισμό με τίτλο «Τι έγινε τελικά στο ασανσέρ;» αναδείχθηκε μεγάλη νικήτρια η Σταυρίνα Χρυσοστόμου, η οποία και κέρδισε ένα ταξίδι για 2 στη ρομαντική Ιταλία με 5 μέρες διαμονή. 

Ο διαγωνισμός που πραγματοποιήθηκε από την 1η μέχρι και τις 13 Φεβρουαρίου, κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού αφού ολοκληρώθηκε με συμμετοχές πέραν των 9000 ατόμων. 

Συγκεκριμένα, στον συναρπαστικό αυτό νέο διαγωνισμό, το κοινό καλέστηκε να μαντέψει τι συνέβη μεταξύ των πρωταγωνιστών της νέας τηλεοπτικής διαφήμισης του Mr.Brown, τη στιγμή που έκλεισαν οι πόρτες του ασανσέρ, αφού ενώ μπήκαν τσακωμένοι, μετά βγήκαν συμφιλιωμένοι. Η «κρυμμένη σκηνή» που έπρεπε το κοινό να μαντέψει ως την αληθινή, βρισκόταν ανάμεσα σε 4 μικρά βίντεο που έπρεπε να δει μέσα από την ιστοσελίδα mrbrowncyprus.com. 
 

 

Ο κόσμος που συμμετείχε έμαθε «τι έγινε τελικά στο ασανσέρ» μέσα από τους τηλεοπτικούς δέκτες στις 14 Φεβρουαρίου, την ημέρα των ερωτευμένων.

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια και ο διαγωνισμός που την ακολούθησε με την ιστορία αγάπης ενός νεαρού ζευγαριού φαίνεται πως αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό της Κύπρου, κερδίζοντας στον αυθεντικό, έτοιμο καφέ Mr.Brown, μια θέση στην καρδιά μας για ακόμη μια φορά.

Δειτε Επισης

Όταν η μόδα και η προσφορά συναντιούνται...To φιλανθρωπικό Fashion & Music Event «Shades of Catwalk»
City of Dreams Mediterranean Wet Glam Parties: Απογειώνουν την καλοκαιρινή διασκέδαση
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
«Shades Of Catwalk»: Φιλανθρωπική βραδιά μόδας και μουσικής στο παλαιό λιμάνι της Λεμεσού
Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα