Σ. Χατζηιωάννου: O ταξιδιώτης θα πληρώσει τα “σπασμένα” της Boeing
16:58 - 14 Μαρτίου 2019
Στις επιπτώσεις που θα έχει το επικείμενο Brexit στον αεροπορικό κλάδο αναφέρθηκε ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στην Ελλάδα για την παρουσίαση του “βραβείου Στέλιος Χατζηιωάννου επιχειρηματικό ξεκίνημα χρονιάς 2019”.
Ο Κύπριος επιχειρηματίας που έχει συνδέσει το όνομά του με την EasyJet εμφανίστηκε επιφυλακτικός εκφράζοντας την άποψη ότι η εφαρμογή του Βrexit θα πάρει αναβολή, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα δούμε να επηρεάζονται τα δεδομένα για τις εταιρείες που εδρεύουν ή δραστηριοποιούνται επί βρετανικού εδάφους.
“Πιστεύω ότι στο τέλος, όπως γίνεται στις περισσότερες περιπτώσεις πολιτικών ζητημάτων, θα γίνει ένας μεγάλος συμβιβασμός. Εμείς ως εταιρεία φροντίσαμε να φτιάξουμε θυγατρική και στη Βιέννη για να είμαστε πιο ευέλικτοι”, δήλωσε ο κ. Χατζηιωάννου, διευκρινίζοντας πως θα ανακύψει πρόβλημα μόνο στην περίπτωση που μπουν προσκόμματα τύπου βίζα, το οποίο θα σημάνει την επιστροφή σε δεδομένα και καταστάσεις που ίσχυαν πριν από 50 χρόνια.
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Αμερικανού Προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ ότι οι ΗΠΑ θα διατάξουν να καθηλωθούν όλα τα αεροσκάφη Boeing Co 737 MAX 8 και MAX 9 μετά τη συντριβή του αεροσκάφους των Ethiopian Airlines, με 157 νεκρούς, ο κ. Χατζηιωάννου εκτιμά ότι θα υπάρξουν συνέπειες που θα επωμιστεί η τσέπη του ταξιδιώτη.
“Μια τέτοια εξέλιξη σαφώς και δεν είναι ούτε εύκολη, αλλά ούτε και ευχάριστη, ειδικά όταν μιλάμε για μια εταιρεία όπως η Boeing που κατέχει το 50% της παγκόσμιας αγοράς, και το υπόλοιπο η Airbus. Η καθήλωση των αεροσκαφών σημαίνει αυτομάτως μείωση των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων, κίνηση που αναπόφευκτα θα οδηγήσει σε υψηλότερα ναύλα, σε αύξηση των τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων” επεσήμανε.
Ερωτηθείς αναφορικά με τα λουκέτα που είδαμε να βάζουν ηχηρά ονόματα της παγκόσμια αεροπορικής βιομηχανίας, ο κ. Χατζηιωάννου, κρατάει μικρό καλάθι και εξήγησε πως εφόσον βρισκόμαστε σε ελεύθερη οικονομία, όπου ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, δεν αποκλείεται να δούμε τις πιο αδύναμες οικονομικά αεροπορικές να κλείνουν.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com