powered by

Do’s & Dont’s των Online Πωλήσεων

Σωστός σχεδιασμός και πλάνο! Δύο όχι και τόσο μυστικά συστατικά επιτυχίας για κάθε επιχείρηση με παρουσία στο διαδίκτυο, που όμως εφαρμόζονται από λίγους. Οι πλατφόρμες skroutz.gr και BestPrice.gr μας μαθαίνουν πολλά: Μια πολυετή εμπειρία που αποκωδικοποιεί δυναμικές στρατηγικές επιλογές και μια πραγματικά αξιοζήλευτη διαδρομή στον κόσμο των online Πωλήσεων.
 
Το «11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου» φιλοξενεί, μεταξύ άλλων, τον Γιώργο Δημητρίου, Head of Marketing & Communications του skroutz.gr και τον Γιώργο Φραγκάκη, Chief Operating & Revenue Officer της BestPrice.gr. Οι δύο φτασμένοι επαγγελματίες φέρνουν στο προσκήνιο τους τρόπους που αποτελούν αφετηρία, ώστε να αποκτήσει μια επιχείρηση δυνατό προφίλ και παρουσία στην Ψηφιακή Αγορά. Ραντεβού, την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. 
 
Ο Γιώργος Δημητρίου του skroutz.gr θα καλύψει μια πλούσια θεματολογία μέσα από την παρουσίασή του: βέλτιστες πρακτικές, απαραίτητα εφόδια, τα «ναι» και «όχι», συνηθισμένα λάθη. Όλα τα παραπάνω, συνθέτουν το survival kit για τον σύγχρονο επιχειρηματία που στοχεύει στη μεγιστοποίηση απόδοσης των πωλήσεων του eshop του. Ο Γιώργος Φραγκάκης της BestPrice.gr, με τη σειρά του, παρέχει χρήσιμες συμβουλές για μια αποτελεσματική Στρατηγική Μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην Εξυπηρέτηση Πελατών, πριν και μετά την πώληση, ενώ, φυσικά, θα σταθεί στο πετυχημένο case study της BestPrice.gr.
 
Στόχος του «11ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου» είναι οι διεθνείς τάσεις κι εξελίξεις, όπως και πετυχημένα παραδείγματα από online καταστήματα, μέσω των οποίων οι εκπρόσωποι των κυπριακών επιχειρήσεων μπορούν εύκολα να αντλήσουν ιδέες και δοκιμασμένες εφαρμογές. Το Συνέδριο μιλά στη γλώσσα του Σύγχρονου Επιχειρηματία, προσφέροντας όλα εκείνα τα απαραίτητα εργαλεία κι εφόδια για μια ανταγωνιστική αυτοπροβολή και κερδοφορία. Είναι, ουσιαστικά, ένας Οδηγός για την ορθή παρουσία των επιχειρήσεων online.
 
Το «11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου» αφορά και απευθύνεται προς: επιχειρηματίες, διευθυντές, Εμπορικούς διευθυντές, λειτουργούς Διαφήμισης, Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας, digital managers και μάνατζερς τμημάτων, όπως και κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται ηλεκτρονικά, αλλά και προς προμηθευτές, εμπόρους, εταιρείες Logistics, γραφεία που προσφέρουν Ψηφιακές Υπηρεσίες κι επιχειρηματίες που έχουν δρομολογήσει την διαδικτυακή τους παρουσία.
 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 
Πληροφορίες
Χορηγοί (μέχρι σήμερα): G.A.P. Vassilopoulos Group & SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean's Coffees και JCC Payment Systems Ltd
Υποστηρικτής: Όμιλος Εταιρειών Ανδρονίκου
Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Gold και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κόστος συμμετοχής κι εγγραφές - ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com  ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Βραβείο Κοινού The Sovereign Art Foundation Students Prize Cyprus 2025 στην Αντωνία Σταύρου
Βραβείο Κριτών The Sovereign Art Foundation Students Prize Cyprus 2025 στην Άννα Πασσιά
Μνημόνιο συνεργασίας MIEEK PSM-YoungShip Cyprus-Ο ουσιαστικός ρόλος στην ομαλή μετάβαση στην αγορά εργασίας του ναυτιλιακού τομέα
Φινλανδία και Κύπρος δεσμεύονται να ενισχύσουν περαιτέρω την εξαιρετική ναυτιλιακή συνεργασία-Οι ανεκμετάλλευτοι τομείς
Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού συνεργάζεται με τοπικούς μελισσοκόμους της M.F. Oros Maxaira
Είδε με συμβολή Χατζηπαντέλα την Επίτροπο Maria Luís Albuquerque ο πρόεδρος της ΕΕΦΕΕ-CEAOB Πάνος Προδρομίτης
Η τεχνολογία, οι πολιτικές και η εκπαίδευση στην υπηρεσία της οδικής ασφάλειας
SummerUP: Ψηφιακές δεξιότητες, επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο καλοκαιρινό σχολείο του ΕΠΚ
Εξαγόρασε την Prime Insurance και εισέρχεται στην κυπριακή αγορά η Grazer Wechselseitige Versicherung AG
Νέα χρηματοδοτικά προγράμματα ύψους €16,2 εκατ. από το ΙδΕΚ-Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνονται