Mercedes: Ηλεκτροκίνηση και στα επαγγελματικά οχήματα

Η ηλεκτροκίνηση είναι το νέο μεγάλο στοίχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων με το βάρος των μπαταριών, την περιορισμένη αυτονομία και την έλλειψη σταθμών φόρτισης, εξελίσσουν συνεχώς τα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.

Η ευρεία χρήση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα συμβάλει καθοριστικά στο περιορισμό των επικίνδυνων ρύπων που εκπέμπουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Mercedes δημιούργησε μια νέα μάρκα η οποία περιλαμβάνει όλα τα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Ονομάσθηκε EQ και θα εκπροσωπήσει τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στη κατηγορία των πολυτελών αυτοκίνητων μηδενικών ρύπων.

Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης(7-17 Μάρτιου) η Mercedes θα αποκαλύψει το αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα μεγάλων διαστάσεων νέας γενιάς. Πρόκειται για το Concept EQV, που αποτελεί την πρόταση της μάρκας για το επαγγελματικό van.

Το EQV είναι μια ηλεκτρική έκδοση του επαγγελματικού της V κατηγορίας. Πρόκειται να πωλείται μαζί με το επίσης ηλεκτρικό ελαφρύ επαγγελματικό eVito. Το EQV θα ανταγωνιστεί το πλήρες ηλεκτρικό minivan της Volkswagen ID Buzz που θα κυκλοφορήσει το 2022. Η Mercedes, προγραμματίζει να λανσάρει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το αργότερο έως το 2022.

Η Daimler επενδύει περισσότερα από 10 δις ευρώ στην ανάπτυξη της μάρκας EQ που περιλαμβάνει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Προγραμμάτισε μέχρι το 2022 να λανσάρει πάνω από 10 οχήματα με μπαταρίες.

Το πρώτο μοντέλο της μάρκας EQ που θα κυκλοφορήσει θα είναι το EQC SUV / crossover , το οποίο αναμένεται να βρίσκεται στις εκθέσεις αυτοκινήτων στα μέσα του 2019. Ανταγωνίζεται τα επίσης ηλεκτρικά μοντέλα Tesla Model X, Jaguar I-Pace και Audi e-tron.

Η Mercedes έχει παρουσιάσει άλλες προτάσεις όπως το συμπαγές ηλεκτρικό αυτοκίνητο EQA, αλλά δεν έχει επιβεβαιώσει τις ημερομηνίες για την κυκλοφορία τους στην αγορά.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Δειτε Επισης

Τράπεζα Κύπρου: Κέρδη €117 εκατ. και ρεκόρ νέου δανεισμού ύψους €842 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2025
Παραμένει προσηλωμένος στην υλοποίηση του GSI ο ΑΔΜΗΕ-«Άγνοια όρων που διέπουν ευρωπαϊκά έργα»
Γιορτή του κυπριακού επιχειρείν...Πλησιάζει η τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Στη Βουλή το νομοσχέδιο για το brain gain-Τα κίνητρα, οι διευκολύνσεις και το κέρδος για την Κυπριακή Δημοκρατία
Πώς προχωρά η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της Ancoria Bank από τον Κώστα Κλεάνθους
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Ξεκάθαρος και απόλυτος για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν ο Χριστοδουλίδης-«Θα μπούμε το 2026»
Άστραψε και βρόντηξε για το ΤΚΑ ο Κεραυνός-«Κάποιοι ανέλαβαν να υποκαταστήσουν τους οίκους αξιολόγησης»
Ενέργειες Χριστοδουλίδη μακριά από τα φώτα για το ρεύμα...Ζήτησε από ΡΑΕΚ και ΑΗΚ να μην μπουν αυξήσεις
Στ. Γαβριήλ: Βασικός μοχλός ανάπτυξης της κυπριακής οικονομίας ο κατασκευαστικός τομέας-Ατεκμηρίωτη στοχοποίηση