powered by

Ημερίδα "Μπες στα παπούτσια του μαρκετερ για μια μέρα"

Πραγματοποιήθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά η εκπαιδευτική ημερίδα που διοργανώνει το Τμήμα Μάρκετινγκ της Σχολής Επιχειρήσεων του Πανεπιστήμιου Λευκωσίας και το Cyprus Marketing Youth Society (Cy.M.Y.S) με θέμα "Μπες στα παπούτσια των ανθρώπων του μάρκετινγκ για μια μέρα".

Η ημερίδα στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία αφού είχε προσελκύσει περίπου 100 μαθητές και καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από ολόκληρη την Κύπρο. Σκοπός της ημερίδας είναι η ενίσχυση των γνώσεων των μαθητών Λυκείου στο γνωστικό αντικείμενο του «Μάρκετινγκ» καθώς και η κατανόησή του μέσα στο πλαίσιο της σύγχρονης παιδείας, οικονομίας και κοινωνίας.

Η ημερίδα συμπεριλάμβανε διαδραστικές διαλέξεις, συζητήσεις και πρακτική άσκηση/εφαρμογή υπό τη μορφή ομαδικού διαγωνισμού. 

Χορηγοί της ημερίδας οι φούρνοι Ζορμπάς και οι χυμοί ΚΕΑΝ.
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι