powered by

Χρησιμοποιώντας το Facebook για αύξηση πωλήσεων: Γίνεται!

Το Facebook αποτελεί το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, με 2,32 δις ενεργούς χρήστες κάθε μήνα. Η δυναμική του μέσου, συνεπώς, έχει καταστήσει απαραίτητη την παρουσία των επιχειρήσεων στο Facebook. Πρόκειται για μια σημαντική επένδυση, που ενισχύει την εταιρική ταυτότητα και παράλληλα εκτοξεύει τις πωλήσεις. Ωστόσο, αυτά τα αποτελέσματα δεν προκύπτουν αυτόματα.
 
Για να μπορέσει η επιχείρηση να απολαύσει τα οφέλη του Facebook στον μέγιστο βαθμό, απαραίτητη είναι μια ολοκληρωμένη, σύγχρονη στρατηγική digital marketing. Εδώ συνυπάρχουν οι χορηγούμενες διαφημίσεις με τις οργανικές δημοσιεύσεις, σε έναν αρμονικό συνδυασμό. Δεν πρέπει να υπονομεύεται η σημασία μίας εκ των δύο κατηγοριών posts, καθώς και οι δύο προσφέρουν στην οικοδόμηση μιας επιτυχημένης στρατηγικής.
 
Facebook Ads
Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι οικονομικές και αποδοτικές. Χρησιμοποιούνται για την ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησης και την ανάπτυξη του κοινού της, όπως επίσης και για την αύξηση των πωλήσεων. Όσο για το κόστος, είναι 100% προσαρμόσιμο και αντανακλά τις πραγματικές αλληλεπιδράσεις του κοινού με την εκάστοτε διαφήμιση.
 
Κατά τη δημιουργία μιας διαφήμισης, υπάρχουν επιλογές στόχευσης. Αυτές οι επιλογές βελτιστοποιούν την απόδοση της διαφήμισης, καθώς περιορίζουν το κοινό ηλικιακά, γεωγραφικά ή με βάση ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και προτιμήσεις. Με τον τρόπο αυτό, οι πιθανότητες διάδρασης εκ μέρους των χρηστών του Facebook που θα δουν τη διαφήμιση αυξάνονται κατά πολύ.
 
Στα Facebook Ads ο έλεγχος της απόδοσης μιας χορηγούμενης δημοσίευσης είναι απλός και γρήγορος. Συγκρίνοντας τα στατιστικά και παρακολουθώντας πώς ανταποκρίνεται το κοινό στα posts, υπάρχει η δυνατότητα προσαρμογής τους για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Τίποτε δεν είναι στατικό.
 
Οργανικά Posts
Τα οργανικά posts είναι στην ουσία όλες οι δημοσιεύσεις μιας επιχείρησης, που δεν προωθούνται ως χορηγούμενες διαφημίσεις. Παρά το γεγονός ότι εξ ορισμού περιμένουμε χαμηλότερη ανταπόκριση σε τέτοια posts, οι δυνατότητες είναι αναρίθμητες και με εξαιρετικά αποτελέσματα μακροπρόθεσμα.
 
Μέσα από τις οργανικές δημοσιεύσεις, μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει την ιστοσελίδα ή το blog της. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα προώθησης εποχικών εκπτώσεων και προσφορών ή νέων αφίξεων. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της επιχείρησης μπορούν να περιγράφονται με τη συνοδεία μιας καλαίσθητης φωτογραφίας και με τα κατάλληλα #hashtags. Και καθώς σε κάθε post υπάρχει η δυνατότητα σχολιασμού, η επιχείρηση έχει την ευκαιρία να εξυπηρετήσει τους πελάτες της εύκολα και γρήγορα.
 
Κάθε επιχείρηση έχει τις δικές της ανάγκες. Σαφώς και το Facebook μπορεί να βοηθήσει αισθητά τις πωλήσεις και τη γενικότερη εικόνα της επιχείρησης, στα πλαίσια όμως ενός κατάλληλα προσαρμοσμένου σχεδίου ψηφιακού marketing, με συνοχή, ποιότητα και καθορισμένο budgeting.
 
…γίνεται!!
 
Τα στελέχη των εταιρειών και οργανισμών στην Κύπρο, τώρα έχουν την μοναδική ευκαιρία να μάθουν στην πράξη πως να αξιοποιήσουν τη δυναμική του Facebook, καθώς και των άλλων γνωστών κοινωνικών δικτύων, ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις και το πελατολόγιο τους, μέσω του επιχορηγημένου από την ΑνΑΔ εκπαιδευτικού προγράμματος Πρακτικές Εφαρμογές και Στρατηγικές Digital Marketing, Social Media, Email & Mobile Marketing.
 
 
Του Γιώργου Πετρακίδη, Digital Marketing Coach & Trainer, Founder & CEO  SocialSpace Academy   
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι