A. Deuber: Η αγορά υβριδικών οχημάτων θα δεκαπλασιαστεί
07:03 - 28 Φεβρουαρίου 2019
Για τη δυναμική των ηλεκτροκίνητων και υβριδικών αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια, μίλησε σε συνέντευξη του στο InBusinessNews o διευθυντής για βόρεια και ανατολική Ευρώπη της ZF Aftermarket, Andreas Deuber.
Διαβάστε ακόμα: Φυσικό αέριο: Πότε θα μπει ρευστό στα ταμεία
Ο κ. Deuber εξέφρασε την εκτίμηση ότι το μερίδιο των υβριδικών οχημάτων στην παραγωγή θα δεκαπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια, από πέντε μέχρι και 50%, τονίζοντας παράλληλα ότι η ZF επενδύει περισσότερα από €3 δισ. παγκοσμίως σε νέα προϊόντα και στο δικό της δίκτυό παραγωγής για transmission technology. Αναφέρεται επίσης στους πελάτες, στα συνεργεία αυτοκινήτων του μέλλοντος καθώς και στις δεξιότητες που θα πρέπει να αναπτύξουν οι μηχανικοί οχημάτων τα επόμενα χρόνια.
Πως οι νέοι ευρωπαϊκοί κανονισμοί θα επηρεάσουν της εταιρεία σας μέσα στα επόμενα 5 με 10 χρόνια;
H ZF επιτρέπει στα οχήματα να βλέπουν, να σκέφτονται και να ενεργούν. Η εταιρεία επενδύει ετησίως περισσότερο από το 6% των πωλήσεών της στην έρευνα και την ανάπτυξη - ιδιαίτερα την ανάπτυξη αποδοτικών και ηλεκτρικών κινητήρων- καθώς επίσης και στην προσπάθεια για έναν κόσμο χωρίς ατυχήματα. Με το ευρύ χαρτοφυλάκιό της, η ZF προωθεί την κινητικότητα και τις υπηρεσίες για τα επιβατικά και τα επαγγελματικά οχήματα, καθώς επίσης και τις εφαρμογές βιομηχανικής τεχνολογίας.
Η ZF προτίθεται να συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία τα επόμενα χρόνια. Η στρατηγική μας βασίζεται στους πέντε πυλώνες:
• Ισορροπημένη διείσδυση στην αγορά
• Innovation and Cost Leadership
• Διαφοροποίηση που αποφέρει κέρδος
• Οικονομική Ανεξαρτησία
• Να καταστεί ελκυστικός παγκόσμιος εργοδότης
Διαβάστε ακόμα: ΚΟΑΓ: Οι κατοικίες και τα οικόπεδα που διατέθηκαν
Δεδομένων των αλλαγών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι της εταιρείας σας;
Ο μετασχηματισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη: οι εναλλακτικές μορφές οδήγησης, η ψηφιοποίηση, τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα και η αυτόνομη οδήγηση σε συνδυασμό με τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών είναι μερικές μόνο από τις τεράστιες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι συμμετέχοντες στη δική μας αγορά. Με τα καινοτόμα προϊόντα και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες της, η ZF Aftermarket έχει εδραιώσει την επιτυχημένη της θέση, τόσο ως αρχιτέκτονας όσο και ως πρωτοπόρος για την αυτοκίνηση του αύριο και ταυτόχρονα ως αξιόπιστος και ικανός συνεργάτης για τους πελάτες.
Οι καταναλωτές σταδιακά απομακρύνονται από τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα; Ποια είναι η νέα τάση και τι πρέπει να περιμένουμε τα επόμενα 5-10 χρόνια; Πιστεύετε ότι στο μέλλον τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντικαταστήσουν πλήρως τα σημερινά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα; Πώς αντιδρούν οι καταναλωτές σε αυτές τις νέες τεχνολογίες;
Εκτιμούμε ότι στο μέλλον θα δούμε αύξηση της χρήσης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και των μέσων μεταφοράς, τα οποία θα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοματοποιημένα ή θα κινούνται αυτόνομα, ειδικά στις πόλεις. Η ZF έχει την πεποίθηση ότι μέχρι το 2030, περίπου το 30% της παγκόσμιας παραγωγής αυτοκινήτων θα επικεντρωθεί σε ηλεκτρικά ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα.
Το μερίδιο των υβριδικών οχημάτων στην παραγωγή θα δεκαπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια, από πέντε μέχρι και 50%. Η ZF επενδύει περισσότερα από €3 δισ. παγκοσμίως σε νέα προϊόντα και στο δικό της δίκτυό παραγωγής για transmission technology.
Βλέπουμε την αυξανόμενη διείσδυση των προηγμένων υβριδικών αυτοκινήτων στην αγορά ως ευκαιρία, η οποία, κατά την άποψή μας, μπορεί να αποτελέσει κάτι περισσότερο από μια τεχνολογία – γέφυρα για το μέλλον της αυτοκίνησης. Με ταχύτητες μεταξύ 80 και 100 χιλιομέτρων, μπορούν να καλύψουν την πλειονότητα των ταξιδιών τα ηλεκτρικά, συμβάλλοντας έτσι στην ταχύτερη πρόοδο της ηλεκτροκίνησης.
Χρειαζόμαστε υβριδικά οχήματα που θα καλύπτουν τις ανάγκες των πραγματικών ανθρώπων. Εάν μια οικογένεια διαθέτει ένα αυτοκίνητο, τότε μόνο ένα υβριδικό ηλεκτροκίνητης σειράς θα καλύπτει τις ανάγκες τους από ενδεχόμενες μελλοντικές απαγορεύσεις για χρήση αυτοκινήτων στις πόλεις, με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για αρκετούς, η απόκτηση καθαρά ηλεκτρικού οχήματος θα παραμείνει ως δεύτερη ή τρίτη επιλογή λόγω του αυξημένου κόστους ηλεκτρικών μπαταριών και του χρόνου φόρτισης τους. Δεν είναι αρκετοί που διαθέτουν τους απαιτούμενους πόρους για απόκτηση ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι προαναφερόμενες αλλαγές πως θα επηρεάσουν την αγορά ανταλλακτικών ή τον τελικό καταναλωτή;
Για να επιβιώσει το σημερινό επιχειρηματικό μοντέλο IAM, οι τεχνικοί πρέπει να γνωρίζουν και να εργάζονται με νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες, υβριδικά μοντέλα, ηλεκτρικά οχήματα και τελικά αυτόνομα οχήματα. Πρέπει να έχουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις για να τα διορθώνουν άμεσα, διαφορετικά ο καταναλωτής θα αναγκαστεί να επιστρέψει στον κύριο αντιπρόσωπο, ακόμα και σε υψηλότερη τιμή.
Σήμερα, η ψηφιοποίηση και η δικτύωση αποτελούν κλειδί σε όλους σχεδόν τους επιχειρηματικούς τομείς. Από τη μία, απαιτείται η ετοιμότητα για αμφισβήτηση των γνωστών επιχειρηματικών μοντέλων, ο προσδιορισμός των δυνατοτήτων των οχημάτων και των δεδομένων τους, η άντληση ελκυστικών επιχειρηματικών ευκαιριών και η εφαρμογή τους. Από την άλλη, όσοι βρίσκονται στη συγκεκριμένη αγορά, θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν ακόμη περισσότερο με τις προσδοκίες των πελατών, προσφέροντας περισσότερες εξατομικευμένες υπηρεσίες στην αυτοκίνηση. Σε αυτό το κομμάτι, η πιο ολοκληρωμένη κατανόηση των συστημάτων και της τεχνογνωσίας παραμένει το πιο σημαντικό θεμέλιο.
Αυτοί που προσφέρουν υπηρεσίες που στηρίζονται σε δεδομένα, θα έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο μέλλον. Το δικτυωμένο εργαστήριο του μέλλοντος γνωρίζει την κατάσταση των οχημάτων των πελατών του και συνιστά στον ιδιοκτήτη προληπτική συντήρηση ή επισκευή, με βάση τα δεδομένα του κάθε οχήματος. Σε περίπτωση βλάβης, το προσωπικό μπορεί να παρέχει ακόμα και διάγνωση από απόσταση. Αυτό βοηθά στο να καταστούν οι επιχειρησιακές διαδικασίες ακόμα πιο αποτελεσματικές και τα οχήματα θα επιστρέφονται στους ιδιοκτήτες τους πιο γρήγορα.
Όσοι είναι εξοικειωμένοι με την ψηφιακή τεχνολογία δέχονται συστάσεις από το αυτοκίνητό τους για προληπτική συντήρηση και επισκευές. Περιμένουν τα συνεργεία να είναι πάντα επί ποδός, να ενεργούν γρήγορα και να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σε λογική τιμή. Η σύγκριση των τιμών και των υπηρεσιών στο διαδίκτυο είναι κάτι τόσο φυσιολογικό όπως και οι on line αγορές. Εάν το συνεργείο επιλογής τους προσαρμόζεται σε αυτό και αναπτύσσει ειδικές προσφορές ψηφιακών υπηρεσιών ή υπηρεσίες κινητικότητας, όπως η κοινή χρήση αυτοκινήτων, όχι μόνο θα κερδίσει μια καλή ψηφιακή φήμη, αλλά θα πετύχει και πραγματική κερδοφορία.
Ως εκ τούτου, η ZF δημιούργησε την Openmatics, τον εξειδικευμένο βραχίονα σύνδεσης της επιχείρησής. Η Openmatics παρέχει ανεξάρτητες ιδέες για την κινητικότητα, οι οποίες βοηθούν τις εταιρείες να διατηρήσουν τη βιωσιμότητα τους στο μέλλον. Εξαιρετικά ευέλικτο, το συγκεκριμένο σύστημα είναι κατάλληλο για επαγγελματική διαχείριση στόλου, διάγνωση αυτοκινήτων και εφαρμογές πολυμέσων. Η Openmatics επιδεικνύει πρωτοποριακή δύναμη με υπηρεσίες μηχανικής, προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις των πελατών.
Ποια νέα προϊόντα ή υπηρεσίες θα πρέπει να περιμένουμε από εσάς στο εγγύς μέλλον;
Η ZF Aftermarket έχει την ευθύνη να διασφαλίσει ότι οι εταίροι της είναι άρτια εξοπλισμένοι με τις γνώσεις, την κατάρτιση και τα εργαλεία για την αντιμετώπιση των προκλήσεων και ευκαιριών που θα παρουσιαστούν, ως αποτέλεσμα των νέων τάσεων που προαναφέρθηκαν. Επιπλέον, πρέπει να διατηρήσουμε ένα κλίμα υγιούς, ελεύθερου ανταγωνισμού, όπου το ΙΑΜ μπορεί να συναντήσει τα VM επί ίσοις όροις. Ως ZF Aftermarket, δεσμευόμαστε να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να στηρίξουμε την πελατειακή βάση μας, καθώς αυτή αναπτύσσεται και ευημερεί.
Διαμορφώνουμε την κινητικότητα του αύριο με ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών, το οποίο είναι προσαρμοσμένο και στις μελλοντικές ανάγκες που θ προκύψουν. Η Lemförder είναι το νούμερο ένα brand στο σύστημα διεύθυνσης και εξαρτημάτων. Η SACHS είναι ηγέτης στην αγορά για αμορτισέρ και δεύτερη στην αγορά για συμπλέκτες. Η TRW αποτελεί σημείο αναφοράς για την ποιότητα της, καθώς έφερε την καινοτομία στην αγορά και δημιούργησε μια ισχυρή φήμη για την ασφάλεια και την ανθεκτικότητα. Τα ισχυρά σήματα προϊόντων μας αναγνωρίζονται παγκοσμίως ως υψηλής αξίας σε όλη την αλυσίδα παράδοσης και αποτελούν δέσμευση τόσο για την καινοτομία όσο και για την ποιότητα τους. Δουλεύουμε σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί, προκειμένου να προσφέρουμε στους πελάτες μας κορυφαίες σειρές προϊόντων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να κατακτήσουν το μερίδιο αγοράς και την ασφαλή ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Διασφαλίζουμε ότι οι τεχνικές καινοτομίες της ZF θα είναι διαθέσιμες στην αγορά μετά την πώληση και φροντίζουμε για καινοτόμες λύσεις σε ότι αφορά τις υπηρεσίες επαγγελματικής συντήρησης και επισκευής. Τα εργαστήρια πρέπει να έχουν άμεση πρόσβαση σε τεχνολογικές γνώσεις σχετικά με την ασφάλεια και τα εξαρτήματα. Ως εκ τούτου, ενισχύουμε την επαφή με τους πελάτες, διευρύνοντας την εμβέλεια των υπηρεσιών που παρέχουν τα συνεργεία μας.
Διαβάστε ακόμα: Φυσικό αέριο: Πότε θα μπει ρευστό στα ταμεία
Ο κ. Deuber εξέφρασε την εκτίμηση ότι το μερίδιο των υβριδικών οχημάτων στην παραγωγή θα δεκαπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια, από πέντε μέχρι και 50%, τονίζοντας παράλληλα ότι η ZF επενδύει περισσότερα από €3 δισ. παγκοσμίως σε νέα προϊόντα και στο δικό της δίκτυό παραγωγής για transmission technology. Αναφέρεται επίσης στους πελάτες, στα συνεργεία αυτοκινήτων του μέλλοντος καθώς και στις δεξιότητες που θα πρέπει να αναπτύξουν οι μηχανικοί οχημάτων τα επόμενα χρόνια.
Πως οι νέοι ευρωπαϊκοί κανονισμοί θα επηρεάσουν της εταιρεία σας μέσα στα επόμενα 5 με 10 χρόνια;
H ZF επιτρέπει στα οχήματα να βλέπουν, να σκέφτονται και να ενεργούν. Η εταιρεία επενδύει ετησίως περισσότερο από το 6% των πωλήσεών της στην έρευνα και την ανάπτυξη - ιδιαίτερα την ανάπτυξη αποδοτικών και ηλεκτρικών κινητήρων- καθώς επίσης και στην προσπάθεια για έναν κόσμο χωρίς ατυχήματα. Με το ευρύ χαρτοφυλάκιό της, η ZF προωθεί την κινητικότητα και τις υπηρεσίες για τα επιβατικά και τα επαγγελματικά οχήματα, καθώς επίσης και τις εφαρμογές βιομηχανικής τεχνολογίας.
Η ZF προτίθεται να συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία τα επόμενα χρόνια. Η στρατηγική μας βασίζεται στους πέντε πυλώνες:
• Ισορροπημένη διείσδυση στην αγορά
• Innovation and Cost Leadership
• Διαφοροποίηση που αποφέρει κέρδος
• Οικονομική Ανεξαρτησία
• Να καταστεί ελκυστικός παγκόσμιος εργοδότης
Διαβάστε ακόμα: ΚΟΑΓ: Οι κατοικίες και τα οικόπεδα που διατέθηκαν
Δεδομένων των αλλαγών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι της εταιρείας σας;
Ο μετασχηματισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη: οι εναλλακτικές μορφές οδήγησης, η ψηφιοποίηση, τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα και η αυτόνομη οδήγηση σε συνδυασμό με τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών είναι μερικές μόνο από τις τεράστιες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι συμμετέχοντες στη δική μας αγορά. Με τα καινοτόμα προϊόντα και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες της, η ZF Aftermarket έχει εδραιώσει την επιτυχημένη της θέση, τόσο ως αρχιτέκτονας όσο και ως πρωτοπόρος για την αυτοκίνηση του αύριο και ταυτόχρονα ως αξιόπιστος και ικανός συνεργάτης για τους πελάτες.
Οι καταναλωτές σταδιακά απομακρύνονται από τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα; Ποια είναι η νέα τάση και τι πρέπει να περιμένουμε τα επόμενα 5-10 χρόνια; Πιστεύετε ότι στο μέλλον τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντικαταστήσουν πλήρως τα σημερινά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα; Πώς αντιδρούν οι καταναλωτές σε αυτές τις νέες τεχνολογίες;
Εκτιμούμε ότι στο μέλλον θα δούμε αύξηση της χρήσης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και των μέσων μεταφοράς, τα οποία θα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοματοποιημένα ή θα κινούνται αυτόνομα, ειδικά στις πόλεις. Η ZF έχει την πεποίθηση ότι μέχρι το 2030, περίπου το 30% της παγκόσμιας παραγωγής αυτοκινήτων θα επικεντρωθεί σε ηλεκτρικά ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα.
Το μερίδιο των υβριδικών οχημάτων στην παραγωγή θα δεκαπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια, από πέντε μέχρι και 50%. Η ZF επενδύει περισσότερα από €3 δισ. παγκοσμίως σε νέα προϊόντα και στο δικό της δίκτυό παραγωγής για transmission technology.
Βλέπουμε την αυξανόμενη διείσδυση των προηγμένων υβριδικών αυτοκινήτων στην αγορά ως ευκαιρία, η οποία, κατά την άποψή μας, μπορεί να αποτελέσει κάτι περισσότερο από μια τεχνολογία – γέφυρα για το μέλλον της αυτοκίνησης. Με ταχύτητες μεταξύ 80 και 100 χιλιομέτρων, μπορούν να καλύψουν την πλειονότητα των ταξιδιών τα ηλεκτρικά, συμβάλλοντας έτσι στην ταχύτερη πρόοδο της ηλεκτροκίνησης.
Χρειαζόμαστε υβριδικά οχήματα που θα καλύπτουν τις ανάγκες των πραγματικών ανθρώπων. Εάν μια οικογένεια διαθέτει ένα αυτοκίνητο, τότε μόνο ένα υβριδικό ηλεκτροκίνητης σειράς θα καλύπτει τις ανάγκες τους από ενδεχόμενες μελλοντικές απαγορεύσεις για χρήση αυτοκινήτων στις πόλεις, με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για αρκετούς, η απόκτηση καθαρά ηλεκτρικού οχήματος θα παραμείνει ως δεύτερη ή τρίτη επιλογή λόγω του αυξημένου κόστους ηλεκτρικών μπαταριών και του χρόνου φόρτισης τους. Δεν είναι αρκετοί που διαθέτουν τους απαιτούμενους πόρους για απόκτηση ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι προαναφερόμενες αλλαγές πως θα επηρεάσουν την αγορά ανταλλακτικών ή τον τελικό καταναλωτή;
Για να επιβιώσει το σημερινό επιχειρηματικό μοντέλο IAM, οι τεχνικοί πρέπει να γνωρίζουν και να εργάζονται με νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες, υβριδικά μοντέλα, ηλεκτρικά οχήματα και τελικά αυτόνομα οχήματα. Πρέπει να έχουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις για να τα διορθώνουν άμεσα, διαφορετικά ο καταναλωτής θα αναγκαστεί να επιστρέψει στον κύριο αντιπρόσωπο, ακόμα και σε υψηλότερη τιμή.
Σήμερα, η ψηφιοποίηση και η δικτύωση αποτελούν κλειδί σε όλους σχεδόν τους επιχειρηματικούς τομείς. Από τη μία, απαιτείται η ετοιμότητα για αμφισβήτηση των γνωστών επιχειρηματικών μοντέλων, ο προσδιορισμός των δυνατοτήτων των οχημάτων και των δεδομένων τους, η άντληση ελκυστικών επιχειρηματικών ευκαιριών και η εφαρμογή τους. Από την άλλη, όσοι βρίσκονται στη συγκεκριμένη αγορά, θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν ακόμη περισσότερο με τις προσδοκίες των πελατών, προσφέροντας περισσότερες εξατομικευμένες υπηρεσίες στην αυτοκίνηση. Σε αυτό το κομμάτι, η πιο ολοκληρωμένη κατανόηση των συστημάτων και της τεχνογνωσίας παραμένει το πιο σημαντικό θεμέλιο.
Αυτοί που προσφέρουν υπηρεσίες που στηρίζονται σε δεδομένα, θα έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο μέλλον. Το δικτυωμένο εργαστήριο του μέλλοντος γνωρίζει την κατάσταση των οχημάτων των πελατών του και συνιστά στον ιδιοκτήτη προληπτική συντήρηση ή επισκευή, με βάση τα δεδομένα του κάθε οχήματος. Σε περίπτωση βλάβης, το προσωπικό μπορεί να παρέχει ακόμα και διάγνωση από απόσταση. Αυτό βοηθά στο να καταστούν οι επιχειρησιακές διαδικασίες ακόμα πιο αποτελεσματικές και τα οχήματα θα επιστρέφονται στους ιδιοκτήτες τους πιο γρήγορα.
Όσοι είναι εξοικειωμένοι με την ψηφιακή τεχνολογία δέχονται συστάσεις από το αυτοκίνητό τους για προληπτική συντήρηση και επισκευές. Περιμένουν τα συνεργεία να είναι πάντα επί ποδός, να ενεργούν γρήγορα και να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σε λογική τιμή. Η σύγκριση των τιμών και των υπηρεσιών στο διαδίκτυο είναι κάτι τόσο φυσιολογικό όπως και οι on line αγορές. Εάν το συνεργείο επιλογής τους προσαρμόζεται σε αυτό και αναπτύσσει ειδικές προσφορές ψηφιακών υπηρεσιών ή υπηρεσίες κινητικότητας, όπως η κοινή χρήση αυτοκινήτων, όχι μόνο θα κερδίσει μια καλή ψηφιακή φήμη, αλλά θα πετύχει και πραγματική κερδοφορία.
Ως εκ τούτου, η ZF δημιούργησε την Openmatics, τον εξειδικευμένο βραχίονα σύνδεσης της επιχείρησής. Η Openmatics παρέχει ανεξάρτητες ιδέες για την κινητικότητα, οι οποίες βοηθούν τις εταιρείες να διατηρήσουν τη βιωσιμότητα τους στο μέλλον. Εξαιρετικά ευέλικτο, το συγκεκριμένο σύστημα είναι κατάλληλο για επαγγελματική διαχείριση στόλου, διάγνωση αυτοκινήτων και εφαρμογές πολυμέσων. Η Openmatics επιδεικνύει πρωτοποριακή δύναμη με υπηρεσίες μηχανικής, προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις των πελατών.
Ποια νέα προϊόντα ή υπηρεσίες θα πρέπει να περιμένουμε από εσάς στο εγγύς μέλλον;
Η ZF Aftermarket έχει την ευθύνη να διασφαλίσει ότι οι εταίροι της είναι άρτια εξοπλισμένοι με τις γνώσεις, την κατάρτιση και τα εργαλεία για την αντιμετώπιση των προκλήσεων και ευκαιριών που θα παρουσιαστούν, ως αποτέλεσμα των νέων τάσεων που προαναφέρθηκαν. Επιπλέον, πρέπει να διατηρήσουμε ένα κλίμα υγιούς, ελεύθερου ανταγωνισμού, όπου το ΙΑΜ μπορεί να συναντήσει τα VM επί ίσοις όροις. Ως ZF Aftermarket, δεσμευόμαστε να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να στηρίξουμε την πελατειακή βάση μας, καθώς αυτή αναπτύσσεται και ευημερεί.
Διαμορφώνουμε την κινητικότητα του αύριο με ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών, το οποίο είναι προσαρμοσμένο και στις μελλοντικές ανάγκες που θ προκύψουν. Η Lemförder είναι το νούμερο ένα brand στο σύστημα διεύθυνσης και εξαρτημάτων. Η SACHS είναι ηγέτης στην αγορά για αμορτισέρ και δεύτερη στην αγορά για συμπλέκτες. Η TRW αποτελεί σημείο αναφοράς για την ποιότητα της, καθώς έφερε την καινοτομία στην αγορά και δημιούργησε μια ισχυρή φήμη για την ασφάλεια και την ανθεκτικότητα. Τα ισχυρά σήματα προϊόντων μας αναγνωρίζονται παγκοσμίως ως υψηλής αξίας σε όλη την αλυσίδα παράδοσης και αποτελούν δέσμευση τόσο για την καινοτομία όσο και για την ποιότητα τους. Δουλεύουμε σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί, προκειμένου να προσφέρουμε στους πελάτες μας κορυφαίες σειρές προϊόντων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να κατακτήσουν το μερίδιο αγοράς και την ασφαλή ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Διασφαλίζουμε ότι οι τεχνικές καινοτομίες της ZF θα είναι διαθέσιμες στην αγορά μετά την πώληση και φροντίζουμε για καινοτόμες λύσεις σε ότι αφορά τις υπηρεσίες επαγγελματικής συντήρησης και επισκευής. Τα εργαστήρια πρέπει να έχουν άμεση πρόσβαση σε τεχνολογικές γνώσεις σχετικά με την ασφάλεια και τα εξαρτήματα. Ως εκ τούτου, ενισχύουμε την επαφή με τους πελάτες, διευρύνοντας την εμβέλεια των υπηρεσιών που παρέχουν τα συνεργεία μας.