Μαρίνα Αγίας Νάπας: Σε τριήμερο πολυτέλειας στην Ινδία
08:06 - 23 Φεβρουαρίου 2019
Ανάμεσα στα πιο γνωστά brands με τη μεγαλύτερη επιρροή θα παρουσιαστεί η Μαρίνα Αγίας Νάπας σε ένα τριήμερο με έμφαση στην πολυτέλεια, το οποίο πραγματοποιείται στην Ινδία.
Η προώθηση του φιλόδοξου έργου ανάπτυξης επιτυγχάνεται μέσω της συνεργασίας της Μαρίνας Αγίας Νάπας με την εταιρεία συμβούλων επενδύσεων, Millwood Kane International, η οποία έχει 25ετή εμπειρία στον τομέα των ακινήτων.
Η επίσημη έναρξη της συνεργασίας ανακοινώθηκε στο πλαίσιο μίας ξεχωριστής εκδήλωσης στο St. Regis της Βομβάης, στις 15 Φεβρουαρίου του 2019.
Το απαράμιλλο πάθος για την ακίνητη περιουσία και το lifestyle είναι αυτό που δημιούργησε τη συνεργασία της Millwood Kane International και της Μαρίνας Αγίας Νάπας, με στόχο την παρουσίαση ενός μοναδικού πολυτελούς θέρετρου στην ινδική αγορά.
Πρόκειται για μία παρθένα επενδυτική ευκαιρία στη νοτιοανατολική ακτή της Κύπρου, όπως η ίδια η Millwood Kane International χαρακτηρίζει τη Μαρίνα Αγίας Νάπας, ο σχεδιασμός της οποίας είναι το αποτέλεσμα του οράματος των εταίρων να θέσουν νέα πρότυπα για την ιδιαίτερη διαβίωση στη μαρίνα, δίπλα στη θάλασσα.
Τι είναι το Luxury Lifestyle Weekend
Στο πλαίσιο του Luxury Lifestyle Weekend (LLW) 2019, το οποίο πραγματοποιείται από την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου μέχρι την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου, στο Jio Garden, στην Βομβάη της Ινδίας.
Στο πλαίσιο της τριήμερης εκδήλωσης, η Millwood Kane International θα παρουσιάσει την οικιστική και εμπορική ανάπτυξη της Μαρίνας Αγίας Νάπας, στο περίπτερο της Κύπρου.
Μετά την επιτυχία της περσινής χρονιάς, το δεύτερο LLW αναμένεται να είναι ακόμα πιο δυναμικό φέτος, με τη συμμετοχή μερικών από των μεγαλύτερων παιχτών της βιομηχανίας της πολυτελείας από τους χώρους της μόδας, της τέχνης, του real estate, της εσωτερικής διακόσμησης, του ταξιδιού, της φιλοξενίας και της ομορφιάς.
Μάρκες όπως η Panerai, η Ferrari, η Joe Malone, η Forever Mark, η Balmain και πολλές άλλες θα προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία σε πάνω από 26,000 συμμετέχοντες.