Ν. Σαρρής: Ανοικτοί σε οποιαδήποτε πρόσκληση και πρόκληση για συνεργασία

Ανοδική πορεία καταγραφεί τα τελευταία χρόνια η αγορά των απορρυπαντικών ρούχων η οποία κατά κύριο λόγο οφείλεται στην ανοδική τάση που καταγράφει η κατανάλωση των υγρών απορρυπαντικών. Η εν λόγω αυξητική τάση αναμένεται να συνεχιστεί και το 2019 σημειώνει στο InBusinessNews o διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΡΗΚΑ Νίκος Σαρρής, επισημαίνοντας πως η νέα γενιά καταναλωτών, οι millennials, είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτούν να έχουν την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή και με επιπλέον πλεονεκτήματα.

Σε ό,τι αφορά την ΕΥΡΗΚΑ, ο κ. Σαρρής τονίζει πως το 2019, μεταξύ άλλων, θα υπάρχουν νέα εξειδικευμένα υγρά απορρυπαντικά Εύρηκα Μασσαλίας, ενώ ταυτόχρονα μελετώνται και νέες κατηγορίες. Υπογραμμίζει πως η εταιρεία ΕΥΡΗΚΑ ως αξιόπιστος συνεργάτης είναι ανοικτή σε οποιαδήποτε πρόσκληση και πρόκληση δια οποιουδήποτε είδους συνεργασία.
 
Πως κινήθηκε η αγορά των απορρυπαντικών και των προϊόντων στα οποία δραστηριοποιείστε το 2018; Ποιες οι εκτιμήσεις σας για το πως θα κινηθεί η εν λόγω αγορά το 2019;
Η αγορά των απορρυπαντικών ρούχων παρουσιάζει ανοδική πορεία τα τελευταία 3 χρόνια. Το 2018 παρουσίασε αύξηση της τάξης του 5,6% σε αξία σε σχέση με το 2017. Η αύξηση προέρχεται βασικά από την αύξηση στην υποκατηγορία υγρά απορρυπαντικά η οποία ήταν 13,2% . Θεωρούμε ότι η αυξητική τάση θα συνεχιστεί και για το 2019.

Παρακολουθώντας την εν λόγω αγορά, θεωρείται πως δημιουργείται οποιαδήποτε τάση για συγκεκριμένα είδη προϊόντων;
Είναι ξεκάθαρο ότι τα τελευταία χρόνια η τάση είναι στα υγρά απορρυπαντικά λόγω των πλεονεκτημάτων που προσφέρουν αφού διαλύονται ευκολότερα στην πλύση και είναι κατάλληλα για όλα τα ρούχα και όλες τις θερμοκρασίες.

Υπάρχει οποιαδήποτε διαφοροποίηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια;
Υπήρχαν αρκετά επαναλανσαρίσματα κατά τη χρονιά που πέρασε από σημαντικές μάρκες στην κατηγορία, ανάμεσα τους και εμείς όπου είχαμε επαναλανσάρισμα στο υγρό απορρυπαντικό μας Εύρηκα Μασσαλίας σε νέα μοντέρνα φιάλη και ενισχυμένη σύνθεση με Stain-Lift-Power και μικρότερη δόση. H εξέλιξη των συνθέσεων αλλά και η σχέση τιμής είναι ύψιστης σημασίας.
 
Υπάρχει οποιαδήποτε διαφοροποίηση στις προτιμήσεις των millennials καταναλωτών (νέα γενιά καταναλωτών) σε σχέση με τους παραδοσιακούς καταναλωτές;
Η  γενεά των millennial έχει πολύ διαφορετικές αξίες και προτεραιότητες. Είναι πιο ενημερωμένοι, πιο ‘ξύπνιοι’ και λιγότερο πιστοί! Οι μάρκες που έχουν αξία γι’ αυτούς έχουν να κάνουν με τεχνολογία και image. Στις δικές μας κατηγορίες, απαιτούν να έχουν την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή και με επιπλέον πλεονεκτήματα. Οι απαιτήσεις από μια μάρκα ξεπερνούν το ορατό και λαμβάνουν πλέον συναισθηματικό χαρακτήρα.

Από ό,τι έχω παρατηρήσει στην ιστοσελίδα σας, η εταιρεία σας παρασκευάζει και προϊόντα private labeling. Υπάρχει ανοδική τάση σε αυτόν τον τομέα;
Ο τομέας των P/L τα τελευταία χρόνια έχει χάσει μερίδιο στην αγορά λόγω στου γεγονότος ότι οι καταξιωμένες μάρκες έχουν αυξήσει σημαντικά τις προσφορές 1+1 κλπ, με αποτέλεσμα η μικρή διαφορά στην τιμή να μην αποτελεί δέλεαρ για εγκατάλειψη του Brand που ήδη χρησιμοποιεί.

Ποια νέα προϊόντα να αναμένουμε φέτος από την εταιρεία σας ή διεύρυνση των δραστηριοτήτων ή εγκαταστάσεων σας;
Μόλις λανσάραμε το Εύρηκα Expert.  Tα νέα ενισχυτικά πλύσης με Oxy-Enzyme και Multi-Enzyme complex. Σύντομα θα λανσάρουμε μία νέα σειρά προϊόντων Aroxol. 

Θα έχουμε επίσης νέα εξειδικευμένα υγρά απορρυπαντικά Εύρηκα Μασσαλίας. Ταυτόχρονα μελετάμε και νέες κατηγορίες. Εκείνο το οποίο όμως θα ήθελα να τονίσω είναι ότι η Εύρηκα αποτελεί αξιόπιστο και τίμιο συνεργάτη και είμαστε ανοικτοί σε οποιαδήποτε πρόσκληση και πρόκληση δια οποιουδήποτε είδους συνεργασία, διανομή κλπ κλπ.

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου