H μασκότ του Ανθρώπινου Δυναμικού της Parimatch

Η Parimatch καλωσόρισε στην ομάδα της την μασκότ του Ανθρώπινου Δυναμικού που φέρει το όνομα, Mr Pari!

Όλοι οι υπάλληλοι είχαν την ευκαιρία να εμπνευστούν όνομα για τη μασκότ, που δίνει ζωντάνια πλέον στις ανακοινώσεις του Ανθρώπινου Δυναμικού. Ακολούθως ψήφισαν το όνομα που τους άρεσε καλύτερα από τα 3 επικρατέστερα ονόματα. Ο υπάλληλος που σκέφτηκε το όνομα “Mr Pari”, που πήρε και τις περισσότερες ψήφους, επιβραβεύτηκε με voucher από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων.

Σύμφωνα με την Group HR Director της Parimatch, κα Μαριάννα Χατζηαντωνίου: “Πιστεύω πως αυτό το εγχείρημα, να δημιουργήσουμε μια HR μασκότ θα βοηθήσει στην επικοινωνία μέσα στην εταιρεία. Συνήθως το επικοινωνιακό κομμάτι της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού περιλαμβάνει πολιτικές διαδικασίες που πολλές φορές μπορεί οι εργαζόμενοι να προσπερνούν μέσα στα emails τους. Δημιουργώντας ένα cartoon χαρακτήρα και δίνοντας τη δυνατότητα στους υπαλλήλους να εμπλακούν σε αυτή τη διαδικασία, κάνει την επικοινωνία του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού προς όλο το προσωπικό να αλλάξει χαρακτήρα, αποκτώντας έτσι έναν πιο φιλικό ρόλο. Στόχος μου είναι να δημιουργήσουμε σαν τμήμα μια εταιρική κουλτούρα, έχοντας πάντα υπόψη μου τον μέσο όρο ηλικίας των εργαζομένων μας. Για να κρατήσεις πλέον τους millenials involved και χαρούμενους στο χώρο εργασίας τους, πρέπει να τους δίνεις ευκαιρίες συμμετοχής για να νιώθουν παραγωγικοί”.

 

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)