Powered by

Γαλλία: Επένδυση €700 εκατ. στη βιομηχανία μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Γαλλία θα επενδύσει 700 εκατομμύρια ευρώ κατά την επόμενη πενταετία προκειμένου να δώσει ώθηση στην ευρωπαϊκή βιομηχανία μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να μειώσει την εξάρτηση των αυτοκινητοβιομηχανιών από τις ασιατικές χώρες, που σήμερα κυριαρχούν στον τομέα αυτόν, ανακοίνωσε σύμφωνα με το ΑΠΕ το μέγαρο των Ηλυσίων.

Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του γαλλογερμανικού σχεδίου για την παραγωγή μπαταριών νέας γενιάς στην Ευρώπη.

Τον περασμένο Νοέμβριο η Γερμανία είχε ανακοινώσει επίσης ότι μέχρι το 2022 θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ στον τομέα αυτόν, όχι μόνο για να περιορίσει την εξάρτησή της από τις ασιατικές αγορές, αλλά και για να διαφυλάξει θέσεις εργασίας που μπορεί να κινδυνεύσουν να χαθούν στη μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας από τις μηχανές εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση.

Το Παρίσι και το Βερολίνο έχουν υπογράψει μια «στρατηγική» συμφωνία συνεργασίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να υλοποιήσουν αυτό το σχέδιο, το αποκαλούμενο «Airbus των μπαταριών».

Ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν πρόκειται να ανακοινώσει λεπτομέρειες του σχεδίου αυτού στην ομιλία που πρόκειται να εκφωνήσει απόψε στο Γκαλά για το ιωβηλαίο του Διεθνούς Οργανισμού Αυτοκινητοβιομηχάνων (OICA). Σύμφωνα με την ανακοίνωση της προεδρίας, ο Μακρόν, ενώπιον των υπουργών και στελεχών μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, θα παρουσιάσει το όραμά του για την αυτοκίνηση και τη σημασία που έχει ο τομέας αυτός για τη Γαλλία.

Ο Γάλλος πρόεδρος θα επαναλάβει επίσης ότι σχεδιάζει να αναπτύξει 100.000 σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων (από περίπου 25.000 σήμερα) και θα επιμείνει ότι είναι αναγκαίο η Ευρώπη να αποκτήσει ένα ρυθμιστικό πλαίσιο ώστε να παραμείνει στην κούρσα για την ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων. Σήμερα, στον τομέα αυτόν κυριαρχούν οι κολοσσοί του διαδικτύου (Google, Amazon, Facebook, Apple).

Αύριο Πέμπτη πρόκειται να δοθεί στη δημοσιότητα η έκθεση για το μέλλον της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, την οποία ζήτησαν ο Ξαβιέ Μοσκέ (ειδικός του τομέα) και ο Πατρίκ Πελατά (πρώην γενικός διευθυντής της Renault). Τον περασμένο Οκτώβριο ο Εμανουέλ Μακρόν τους ανέθεσε να εξετάσουν τις νέες βιομηχανίες των αυτόνομων και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη
Ποιες χώρες διαθέτουν τα περισσότερα αποθέματα χρυσού-Οι μεγαλύτερες αγορές και οι μεγαλύτεροι πωλητές
Υιοθετεί το ευρώ τον Ιανουάριο η Βουλγαρία-Γιατί ανησυχούν οι πολίτες
Αφήνει αμετέβλητα τα επιτόκια παρά τις πιέσεις Τραμπ για μειώσεις η Fed
Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά
Γερμανία: Υποχώρησε στο 2,1% ο πληθωρισμός τον Μάιο
ΔΝΤ: Σημάδια επιβράδυνσης στο εμπόριο, καθώς υποχωρεί ο πανικός των δασμών