Powered by

Γαλλία: Επένδυση €700 εκατ. στη βιομηχανία μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Γαλλία θα επενδύσει 700 εκατομμύρια ευρώ κατά την επόμενη πενταετία προκειμένου να δώσει ώθηση στην ευρωπαϊκή βιομηχανία μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να μειώσει την εξάρτηση των αυτοκινητοβιομηχανιών από τις ασιατικές χώρες, που σήμερα κυριαρχούν στον τομέα αυτόν, ανακοίνωσε σύμφωνα με το ΑΠΕ το μέγαρο των Ηλυσίων.

Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του γαλλογερμανικού σχεδίου για την παραγωγή μπαταριών νέας γενιάς στην Ευρώπη.

Τον περασμένο Νοέμβριο η Γερμανία είχε ανακοινώσει επίσης ότι μέχρι το 2022 θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ στον τομέα αυτόν, όχι μόνο για να περιορίσει την εξάρτησή της από τις ασιατικές αγορές, αλλά και για να διαφυλάξει θέσεις εργασίας που μπορεί να κινδυνεύσουν να χαθούν στη μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας από τις μηχανές εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση.

Το Παρίσι και το Βερολίνο έχουν υπογράψει μια «στρατηγική» συμφωνία συνεργασίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να υλοποιήσουν αυτό το σχέδιο, το αποκαλούμενο «Airbus των μπαταριών».

Ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν πρόκειται να ανακοινώσει λεπτομέρειες του σχεδίου αυτού στην ομιλία που πρόκειται να εκφωνήσει απόψε στο Γκαλά για το ιωβηλαίο του Διεθνούς Οργανισμού Αυτοκινητοβιομηχάνων (OICA). Σύμφωνα με την ανακοίνωση της προεδρίας, ο Μακρόν, ενώπιον των υπουργών και στελεχών μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, θα παρουσιάσει το όραμά του για την αυτοκίνηση και τη σημασία που έχει ο τομέας αυτός για τη Γαλλία.

Ο Γάλλος πρόεδρος θα επαναλάβει επίσης ότι σχεδιάζει να αναπτύξει 100.000 σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων (από περίπου 25.000 σήμερα) και θα επιμείνει ότι είναι αναγκαίο η Ευρώπη να αποκτήσει ένα ρυθμιστικό πλαίσιο ώστε να παραμείνει στην κούρσα για την ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων. Σήμερα, στον τομέα αυτόν κυριαρχούν οι κολοσσοί του διαδικτύου (Google, Amazon, Facebook, Apple).

Αύριο Πέμπτη πρόκειται να δοθεί στη δημοσιότητα η έκθεση για το μέλλον της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, την οποία ζήτησαν ο Ξαβιέ Μοσκέ (ειδικός του τομέα) και ο Πατρίκ Πελατά (πρώην γενικός διευθυντής της Renault). Τον περασμένο Οκτώβριο ο Εμανουέλ Μακρόν τους ανέθεσε να εξετάσουν τις νέες βιομηχανίες των αυτόνομων και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Μείωσε το βασικό επιτόκιο κατά 200 μονάδες βάσης στο 18% η Κεντρική Τράπεζα της Ρωσίας
Ξεκινά η bull market για το ασήμι-Μπορεί αυτό το ράλι να σπάσει κάθε ρεκόρ;
Τραμπ: Η συμφωνία με την Ε.Ε. θα είναι η μεγαλύτερη απ’ όλες-Την Κυριακή η συνάντηση με Φον ντερ Λάιεν
Πάουελ: Το ενδεχόμενο απομάκρυνσης του και τα σενάρια των αγορών
Γερμανία: Αύξηση 11% στην παραοικονομία-Ποιοι είναι οι λόγοι
Πάνω από 4 στους 10 Αμερικανούς βλέπουν μείωση στο πραγματικό τους εισόδημα
UBS: Πώς η συμφωνία του Τραμπ με την Ιαπωνία ξεκαθαρίζει το εμπορικό τοπίο
Σε υψηλό έντεκα μηνών η ανάπτυξη των επιχειρήσεων της Ευρωζώνης τον Ιούλιο
Τραμπ: Δασμοί 15%-50% για χώρες χωρίς εμπορικές συμφωνίες με τις ΗΠΑ… Τι λέει για την Ε.Ε.
Deutsche Bank: Άλμα κερδών το δεύτερο τρίμηνο του 2025-Άγγιξαν τα 1,5 δις ευρώ