powered by

Οι online αγορές και το Customer Experience

Το e-Commerce συνέχισε να σημειώνει σημαντική ανάπτυξη το 2018 τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, με ρυθμό 15%-20%, βάσει σχετικών ερευνών.

Οι καταναλωτές είναι δεδομένο πως προτιμούν ολοένα και περισσότερο τα τοπικά Ηλεκτρονικά Καταστήματα, αυξάνοντας τη χρήση Φορητών Συσκευών (τηλέφωνο, tablet) για την αναζήτηση πληροφοριών, σε αντίθεση, όμως, με την πραγματοποίηση των αγορών τους που γίνεται κυρίως μέσω του προσωπικού τους υπολογιστή (desktop). Τα κύρια προβλήματα των online καταναλωτών εστιάζουν στο Customer Experience μετά την Πώληση (όπως υψηλές χρεώσεις παράδοσης, ωράριο παραλαβής των προϊόντων, δυσκολία πληροφόρησης μετά την αγορά, παραλαβή ελαττωματικών προϊόντων, δυσκολία στην τηλεφωνική επικοινωνία). Τα παραπάνω θα αναλυθούν από τον Νίκο Βαρβαδούκα και την Νανά Ιωακειμίδου στο «11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου», την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park της Λευκωσίας. 

Οι συγκεκριμένες παρουσιάσεις είναι βέβαιο πως θα συζητηθούν και θα δώσουν νέα οπτική στο κομμάτι του μοντέρνου e-Commerce. Ο Νίκος Βαρβαδούκας, στην δική του ομιλία με θέμα “eCommerce Down the Road”, επικεντρώνεται σε ό,τι πιο σύγχρονο συμβαίνει και ισχύει στον χώρο του Λιανικού Εμπορίου. Στόχος του, να ενημερώσει υπεύθυνα και με ενδιαφέροντα τρόπο για τις Νέες Τεχνολογίες και τη συμπεριφορά των Καταναλωτών, όπως διαμορφώνονται μέσα από τις αγοραστικές τους συνήθειες. Η Νανά Ιωακειμίδου, με την παρουσίασή της “Watch your business flourish”, εστιάζει στη Στρατηγική, τις Ενέργειες και Μεθόδους που καλό είναι να υιοθετήσει ένας επιχειρηματίας προκειμένου να δει την εταιρεία του να μεγαλώνει. 

Στόχος του «11ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου» είναι οι διεθνείς τάσεις κι εξελίξεις, όπως και πετυχημένα case studies από online καταστήματα (e-shops), μέσω των οποίων μπορούν εύκολα να αντλήσουν παραδείγματα και ιδέες οι εκπρόσωποι των κυπριακών επιχειρήσεων. Το Συνέδριο μιλά στη γλώσσα του Σύγχρονου Επιχειρηματία, προσφέροντας τα απαραίτητα εργαλεία κι εφόδια για μια ανταγωνιστική αυτοπροβολή και κερδοφορία. Αποτελεί, δε, Οδηγό για την ορθή παρουσία των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.

Το «11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου» αφορά και απευθύνεται προς: επιχειρηματίες, διευθυντές, Εμπορικούς διευθυντές, λειτουργούς Διαφήμισης, Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας, digital managers και μάνατζερς τμημάτων, όπως και κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται ηλεκτρονικά, αλλά και προμηθευτές, εμπόρους, εταιρείες Logistics, γραφεία που προσφέρουν Ψηφιακές Υπηρεσίες κι επιχειρηματίες που έχουν δρομολογήσει την ψηφιακή τους παρουσία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.
 
Πληροφορίες
Χορηγοί (μέχρι σήμερα):
G.A.P. Vassilopoulos Group & SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean's Coffees και JCC Payment Systems Ltd
Υποστηρικτής: Όμιλος Εταιρειών Ανδρονίκου 
Οργανωτής: ΙΜΗ 
Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Gold και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κόστος συμμετοχής κι εγγραφές - ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com  ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι
AI Agents στην πρώτη γραμμή: Η νέα εποχή της εμπειρίας πελάτη