Ballantine’s-Boiler Room: True Music πρεμιέρα για το 2019

Μια από τις δημοφιλέστερες μάρκες ουίσκι στον κόσμο και η ηλεκτρονική πλατφόρμα μουσικής κουλτούρας ενώνουν ξανά δυνάμεις για να στηρίξουν την αυθεντική μουσική.
 
Το Ballantine’s Scotch whisky και η ηλεκτρονική πλατφόρμα μουσικής κουλτούρας, Boiler Room- ανακοίνωσαν στις 25 Ιανουαρίου στο Λονδίνο για το 2019, το πρώτο project τους στη νέα τους καμπάνια True Music. Με την υπόσχεση, Take a stand for True Music, αναλαμβάνει δράση για άλλη μια χρονιά για να στηρίξει την αυθεντική μουσική. Αυτό αποτελεί μέρος μιας μακροχρόνιας δέσμευσής τους να προωθήσουν τις σκηνές τέτοιας μουσικής υποστηρίζοντας τους καλλιτέχνες, τους οπαδούς, τις ομάδες τους και την ευρύτερη μουσική κοινότητα στις περιοχές που το χρειάζονται περισσότερο.

Φέτος, ενώ συνεχίζει να στηρίζει πρωτοπόρους καλλιτέχνες, το Ballantine’s True Music x Boiler Room έχει σαν στόχο να φέρει στο προσκήνιο, όσα γίνονται στα παρασκήνια. Με την καμπάνια να περνά στη νέα φάση της, η συνεργασία των Ballantine’s και Boiler Room δίνει ώθηση στις μουσικές κοινότητες, εκεί, όπου αυτές είναι ριζωμένες για να διαβεβαιώσουν ότι οι μελωδίες τους θα ακουστούν σε όλο τον κόσμο.

Το project στοχεύει να υποστηρίξει τις τοπικές κοινότητες, έτσι ώστε αυτές να αναλάβουν δράση, έχοντας ενώπιόν τους συγκεκριμένες προκλήσεις, προκειμένου να προωθήσουν θετικές αλλαγές για τις πραγματικές μουσικές σκηνές, παρέχοντας υποστήριξη μέσω πρωτοβουλίων με οικονομική, πολιτιστική ή καθοδηγητική προσέγγιση.

Η καμπάνια έρχεται, σε μια στιγμή όπου τα εμπορικά, κοινωνικοοικονομικά και γεωγραφικά ρεύματα συνεχίζουν να μετακινούνται σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας ευκαιρίες και προκλήσεις για την αληθινή μουσική, είτε πρόκειται για κλείσιμο χώρου, έλλειψη κοινοτικής υποστήριξης, ρυθμιστικές πιέσεις ή περιορισμένους τρόπους προώθησης.

Η νέα περιοδεία σηματοδοτεί, επίσης μια ανανεωμένη τριετή συνεργασία μεταξύ των Boiler Room και Ballantine’s, η οποία παρείχε μέχρι στιγμής, σε περισσότερους από 220 καλλιτέχνες ένα παγκόσμιο ακροατήριο πέραν των 115 εκατ. θεατών από περισσότερες από 150 χώρες, χάρη στα παγκόσμια show, True Music.

Παράλληλα, θα φέρει σε επαφή πολλές φωνές ανθρώπων, που τους ενώνει το ίδιο πάθος και δέσμευση για την underground μουσική.

Κάθε σκέλος της περιοδείας θα κορυφωθεί με μια ζωντανή εμφάνιση που θα περιλαμβάνει διεθνείς και τοπικούς καλλιτέχνες και DJs που συνέβαλαν στην έρευνα, για να φέρουν την απόλυτη γιορτή των ήχων και του πνεύματος της αληθινής μουσικής.

Σε αυτό το πλαίσιο, το Ballantine’s True Music x Boiler Room θα επισκεφθεί σε πρώτη φάση τέσσερις σημαντικές πόλεις σε τέσσερις χώρες - Ρωσία, Πολωνία, Ισπανία και Νότια Αφρική - για να εντοπίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τοπικά, συσπειρώνοντας τους μουσικούς τους.

Πρώτος σταθμός είναι η Ρωσία με εμφανίσεις που περιλαμβάνουν: την Natasha Abelle, ιδρυτή του ιδρύματος εικονικών τεχνών Arma 17, τον Sergey Golikov, ο οποίος ίδρυσε το Rabitza -το club που έκλεισε στις αρχές του 2017, τον παραγωγός μπάσων A-Fruit, τον δημιουργό του soundtrack του Gosha Rubchinskiy, τον παραγωγό Buttechno και άλλοι. Μαζί, συνθέτουν τις φωνές του πρώτου ντοκιμαντέρ του project, το οποίο εξετάζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η underground μουσική σκηνή της Μόσχας.


To Who is who των Ballantine’s x Boiler Room
Από τότε που συνεργάστηκαν το Ballantine’s και το Boiler Room το 2013, ανακάλυψαν και γιόρτασαν τις ιστορίες 28 τοπικών μουσικών σκηνών σε τρεις διαφορετικές ηπείρους. Το 2016 μαζί λάνσαραν τη διεθνή πλατφόρμα, True Music, θέτοντας σε ρόλο πρωταγωνιστή πρωτοπόρους καλλιτέχνες ανά τον κόσμο.
 
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου