IPH IAKOVOS PHOTIADES FOODSTUFF SUPPLIERS LTD

Η ipH δραστηριοποιείται στον τομέα των FMCGs από το 1981, με ιδρυτή τον Τάκη Φωτιάδη και υιούς Ιάκωβο και Μάριο Φωτιάδη. Σήμερα διοικείται από τον Ιάκωβο και τα τρία παιδιά του Μαργαρίτα, Χλόη και Χρίστο. Εργοδοτεί 220 άτομα και αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους αντιπροσώπους και διανομείς τροφίμων στην κυπριακή αγορά.
 
Eιδικεύεται στην εισαγωγή, ανασυσκευασία, διανομή και διαχείριση προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που προορίζονται για το λιανεμπόριο και τον τομέα εστίασης. Συνεργάζεται με κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής τροφίμων παγκοσμίως, όπως: Valio, Arla Foods, Starbucks, Danone, Mondelez, Ardo, Aviko, Minerva και Κάμπος Χίου.

Από το 1996 έχει την αποκλειστική διαχείριση της τροφοδοσίας των εστιατορίων McDonald’s στην Κύπρο, ενώ από το 2011 προσβλέποντας στη συνεχή εξέλιξη και διεύρυνση των δραστηριοτήτων της, δημιούργησε την επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής τροφίμων, Foodsaver, που σήμερα αριθμεί εννέα καταστήματα.
 
Οι προβλέψεις για το μέλλον

O CEO της εταιρείας, Ιάκωβος Φωτιάδης, παραθέτει τις πέντε μεγάλες αλλαγές της επόμενης πενταετίας.

1. Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Εξατομικευμένα προϊόντα

Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει να μεγαλώνει, μειώνοντας το χρόνο και τις προσπάθειες των καταναλωτών, οι οποίοι θα συνεχίσουν να ψωνίζουν μέσω των κοινωνικών δικτύων, κάτι που θα τους επιτρέπει να κάνουν τα ψώνια τους από την άνεση του σπιτιού τους ή από το γραφείο, εξοικονομώντας χρόνο και ενέργεια στην πολυάσχολη ζωή τους. Οι εταιρείες θα πρέπει να προσφέρουν εξατομικευμένα προϊόντα μιας και οι καταναλωτές απαιτούν και έχουν πλέον πρόσβαση σε κατ’ απαίτηση προσαρμοσμένες υπηρεσίες στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

2. Clean labels και υγιεινά προϊόντα
Υγιεινά, φυσικά και «τα καλύτερα για εσάς» είναι όροι και φράσεις που κυριάρχησαν στη βιομηχανία τροφίμων τα τελευταία χρόνια και αναγκάσαν τις εταιρείες να εξελιχθούν. Οι αυξανόμενα πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών - ειδικά των millennials και Generation Z - ωθούν τις μεγάλες εταιρείες να επενδύσουν σε νέα, πιο υγιεινά προϊόντα. Οι καθαρές ετικέτες με υψηλές ηθικές αξίες είναι πιο σημαντικές από ποτέ, ιδίως σε ένα αυξανόμενο μερίδιο καταναλωτών με ειδικές διατροφικές ανάγκες, πράγμα που σημαίνει ότι οι καταναλωτές θέλουν γνήσια, φυσικά υλικά.

3. Έμφαση στις δεοντολογικές πρακτικές και στα βιώσιμα (sustainable) προϊόντα
Ο κλάδος της λιανικής πώλησης θα πρέπει να αυξήσει την έμφαση στις δεοντολογικές πρακτικές. Με το αυξανόμενο awareness της πλειοψηφίας των millennials, διαπιστώθηκε ότι brands που έχουν συσχετιστεί με δεοντολογικές πρακτικές έχουν κερδίσει έδαφος. Οι millennials θέλουν να συμβάλουν στη βελτίωση της κοινωνίας και της ευημερίας των ζώων, γεγονός που τους ωθεί να συσχετιστούν με μια εταιρεία που δείχνει τέτοιες πρακτικές. Επιπλέον, από τη συσκευασία έως την παραγωγή, οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να αισθάνονται ότι βοηθούν αυτούς τους σκοπούς. 

4. Food Waste
Η παγκόσμια πολιτική αστάθεια, οι κοινωνικές οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η συρρικνούμενη μεσαία τάξη και η αύξηση των μεταναστών έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση τη βιωσιμότητα των πόρων και την αύξηση στη σπατάλη των αγαθών. Οι οργανισμοί και οι κυβερνήσεις θα πρέπει να αναζητούν τρόπους μείωσης των σπαταλών και να προσφέρουν σωστή καταναλωτική διαπαιδαγώγιση. Οι εταιρείες θα πρέπει να επενδύσουν στη μείωση του food waste μέσω της ποσοτικοποίησης, της παρακολούθησης των απωλειών τροφίμων, της κατάρτισης του προσωπικού και της αλλαγής της διαδικασίας χειρισμού και αποθήκευσης τροφίμων.

5. Σχέσεις προμηθευτών - λιανεμπορίων
Ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των λιανεμπόρων, καθώς και οι συνεχείς επεκτάσεις τους, έχουν ως αποτέλεσμα έντονες απαιτήσεις και πιέσεις προς τους προμηθευτές. Οι σχέσεις έχουν εξελιχθεί από σχέσεις συνεργασίας σε σχέσεις ανταγωνισμού, κάτι που δεν ωφελεί κανένα στο εμπόριο. Πιστεύουμε έντονα ότι έφτασε ο καιρός να επαναφέρουμε το μοντέλο αλληλοκατανόησης και υγιούς συνύπαρξης προς αμοιβαίο όφελος. Πέραν τούτου, αναμένουμε ότι θα υπάρξουν περαιτέρω συνεργασίες/ συγχωνεύσεις μεταξύ προμηθευτών.
 
Who is Who

Ιάκωβος Φωτιάδης, Managing Director
Μαργαρίτα Φωτιάδη, Commercial Director
Τίνα Γαβριηλίδου, Marketing Manager
Έλενα Αλεξάνδρου, Brand Manager
Αλέξανδρος Παρασκευαΐδης, Brand Manager
Φωτούλα Νικολάου, Brand Manager
Έλενα Παπαγεωργιάδου, Marketing Manager Foodsaver
 
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Γιάννου Κρανιδιώτη 166, 2235, Λατσιά, Λευκωσία
Ταχυδρομικό κιβώτιο: 25300, 1308, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22488400
Φαξ: 22488442
E-mail: iph@iph.com.cy
Ιστοσελίδα: www.iph.com.cy
 

Δειτε Επισης

IPH IAKOVOS PHOTIADES FOODSTUFF SUPPLIERS LTD
ACM CHRISTOFIDES LTD
OΜΙΛΟΣ G.A.P. VASSILOPOULOS
ΟΜΙΛΟΣ C.A.PAPAELLINAS
ΒΑΣΣΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ ΛΤΔ
FMCGs - Η επόμενη πενταετία