Υπεραγορά Αθηαινίτης: Με το µέτρο οι πολυεθνικές

Η µεγάλη ανάπτυξη πολυεθνικών αλυσίδων σε κάθε πόλη εξουθενώνει τις ντόπιες επιχειρήσεις, σύµφωνα µε τον γενικό διευθυντή και συνιδιοκτήτη των Υπεραγορών Αθηαινίτη, Μίκη Χατζηχριστοφή.

Oι ντόπιες επιχειρήσεις, ραχοκοκαλιά της κυπριακής οικονοµίας καθώς είναι, στηρίζουν µε όλες τους τις δυνάµεις την κοινωνία και το κάθε µέλος της ξεχωριστά κι ως εκ τούτου θα πρέπει να προστατευτούν και να τύχουν της ανάλογης στήριξης από την πολιτεία. Αυτό είναι το µήνυµα που µεταφέρει ο κ. Χατζηχριστοφή και γίνεται πιο συγκεκριµένος για την περίπτωση του λιανεµπορίου. Ίσως ένα µέτρο θα ήταν η δραστηριοποίηση των πολυεθνικών αλυσίδων µε µια και µόνο παρουσία της καθεµιάς ανά πόλη. «Σήµερα βρίσκονται, σχεδόν, σε κάθε γειτονιά, γεγονός που εξουθενώνει τις ντόπιες επιχειρήσεις», επεσήµανε, προσθέτοντας πως η εταιρεία του, παρά το όλο δύσκολο περιβάλλον, προχωρά δυναµικά µε γνώµονα πάντα την εµπιστοσύνη στην προτίµηση του καταναλωτή. Αυτό είναι, εξάλλου, διαχρονικά το δυνατό της χαρτί.
 
Νέος χώρος
Οι Υπεραγορές Αθηαινίτης διατηρούν προσωπικές σχέσεις µε τους καταναλωτές, ακούνε τις παρατηρήσεις τους και προσπαθούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες τους. «Για τον λόγο αυτό δηµιουργήσαµε ένα σύγχρονο και µοντέρνο χώρο, έτοιµο να υποδεχτεί ένα ακόµα µεγαλύτερο κοινό, προσφέροντας µεγαλύτερη γκάµα προϊόντων. Η επένδυση αυτή δεν έγινε, ασφαλώς, εις βάρος του καταναλωτή, γι’ αυτό και οι τιµές παραµένουν όπως πριν το ίδιο χαµηλές».
 
Νέες απαιτήσεις
Η πρόσφατη οικονοµική κρίση ήλθε και επέβαλε νέες συνθήκες στον ανταγωνισµό, που ήταν ανέκαθεν αισθητός στον χώρο του λιανεµπορίου. Σήµερα, πιο έντονος από ποτέ, χαρακτηρίζεται από µια σειρά τάσεων, τις οποίες η αγορά οφείλει να αντιµετωπίζει µε τη δέουσα σοβαρότητα, ώστε να ανταποκρίνεται επαρκώς: «Μια από αυτές είναι και η στροφή στα βιολογικά προϊόντα, κάτι που οι επιχειρήσεις του τοµέα οφείλουν να χειρίζονται ως ένα νέο και δυνατό χαρακτηριστικό της στρατηγικής τους. Γενικά ο καταναλωτής είναι, πλέον, πιο απαιτητικός και επιλεκτικός, κάτι που οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν πάντοτε υπόψη στα πλάνα και την καθηµερινή τους πρακτική».

Υπεραγορές Αθηαινίτης
Η πρώτη Υπεραγορά Αθηαινίτης λειτούργησε το 1963 στην περιοχή της Παλλουριώτισσας στη Λευκωσία, όπου και βρίσκεται µέχρι σήµερα. Η δεύτερη δηµιουργήθηκε µόλις πρόσφατα στο νέο Νicosia Mall στην Κοκκινοτριµιθιά. Κύριο χαρακτηριστικό και δυνατό πλεονέκτηµα της εταιρείας είναι η εµπιστοσύνη µε την οποία την περιβάλλει, εδώ και δεκαετίες, το καταναλωτικό κοινό, ως αποτέλεσµα της τιµιότητας που εµπνέει µε τις σταθερά χαµηλές τιµές και την ποιότητα στην εξυπηρέτηση και τα προϊόντα.

Ο Μίκης Χατζηχριστοφής
Είναι ο ιδρυτής και διευθυντής των Υπεραγορών Αθηαινίτη, µε υπηρεσία 40 χρόνων στο λιανικό εµπόριο. Φοίτησε στο Terra Santa College και στο Pitmans College του Λονδίνου. Ίδρυσε την πρώτη υπεραγορά στη Λευκωσία και συγκεκριµένα στην οδό Ερµού, αλλά µετά την Τουρκική Εισβολή του 1974 και την κατάκτησή της από τους Τούρκους, µεταφέρθηκε στην οδό Πρωταγόρου στην Παλλουριώτισσα. Το 1985 έκτισε την παρούσα υπεραγορά και σήµερα λειτουργεί µια ακόµα στο Nicosia Mall.

 

Δειτε Επισης

Αλλάζουν όψη τα σνακς Giants-Οι νέες συσκευασίες
Λαγκάρντ για δασμούς: Η Ευρώπη πρέπει να διαπραγματευτεί, όχι να πάει σε αντίποινα
Εξαγόρασε την ExxonMobil Κύπρου και αποκτά τα 68 πρατήρια Esso η Petrolina-Deal αξίας €48,6 εκατ.
Ασταμάτητο το ράλι των τιμών του καφέ-Σε υψηλό 50 ετών ο arabica
Black Friday: Επεκτάθηκε, αλλά ατόνησε-Χαμηλές προσδοκίες και μούδιασμα στην αγορά
Α. Άννινος: Τα «γκρίζα αυτοκίνητα» και οι ανακλήσεις-Μας φορτώνουν εκκρεμότητα και ευθύνη που δεν μας αναλογεί
Προϊόντα 21 κυπριακών εταιρειών στην διεθνή έκθεση «Alles für den Gast» στην Αυστρία
Σε ιδιαίτερα θετική πορεία οι πωλήσεις πετρελαιοειδών από τα πρατήρια καυσίμων-Αύξηση 8,9%,
Ζητούν επαναξιολόγηση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων οι επιχειρηματίες της Μακαρίου-Επιστολή σε Προύντζο
Εννέα κυπριακές εταιρείες και επιχειρηματίες από διάφορους τομείς σε επιχειρηματική αποστολή στην Μπρατισλάβα