Μικαέλο Παπαδάκης: Να υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες σε νέες ιδέες
16:45 - 30 Δεκεμβρίου 2019
Η TOTAL SPORTS MARKETING ιδρύθηκε το 2015 και δραστηριοποιείται στον τομέα του μάρκετινγκ και επικοινωνίας αποκλειστικά στο χώρο του αθλητισμού. Στο πελατολόγιο της βρίσκονται, μεταξύ άλλων, ο Ολυμπιονίκης Παύλος Κοντίδης, ο Εθελοντικός – Φιλανθρωπικός Οργανισμός των Ποδοσφαιριστών «Γκολ στη Ζωή» και ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού ΓΣΟ. Είναι η εταιρεία που τα τελευταία δύο χρόνια διοργάνωσε τον τελικό Κυπέλλου Coca – Cola και το All Star Game του ποδοσφαίρου.
Ο Μικαέλο Παπαδάκης, Γενικός Διευθυντής της TOTAL SPORTS MARKETING είναι μέλος της γενιάς των millennials. Των επιχειρηματιών δηλαδή που γεννήθηκαν από τις αρχές της δεκαετίας του '80 έως και τα τέλη της δεκαετίας του '90. Αυτοί που αν και εξακολουθούν να επικεντρώνονται στη διασφάλιση της κερδοφορίας των εταιρειών τους, ενδιαφέρονται επίσης να συντελέσουν τη δική τους αλλαγή στον κόσμο.
Ο Μικαέλο Παπαδάκης αποκαλύπτει στο InBusinessNews τις προκλήσεις που αντιμετώπισε στην δημιουργία της δικής του επιχείρησης.
Πόσο δύσκολο ήταν να δημιουργήσετε τη δική σας εταιρεία;
Παρέα με δυο κολλητούς φίλους δημιούργησα την πρώτη μου εταιρεία το 2012, σε ηλικία 28 ετών, οπότε στη δεύτερη απόπειρα υπήρχε μια σχετική εμπειρία. Η τριβή αρκετών χρόνων στους τομείς των ΜΜΕ και της Επικοινωνίας, καθώς και οι εμπειρίες εργασίας σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αποτέλεσαν σημαντικά εφόδια. Στην περίπτωση της TOTAL SPORTS MARKETING είχα την τύχη να πιστέψει και να επενδύσει στο project η AD & THE CITY Advertising Agency και ο ιδιοκτήτης Γιώργος Ζαννέτος, οπότε υπήρχε το γερό στήριγμα που είναι εξόχως σημαντικό σε κάθε νέο ξεκίνημα.
Ως millennial entrepreneur ποιες θεωρείτε τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην κυπριακή αγορά;
Θα ήθελα να υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες σε νέες επιχειρήσεις, νέους ανθρώπους και νέες ιδέες. Με χαρά βλέπω ότι τα τελευταία χρόνια δίνονται ευκαιρίες και ελπίζω ότι στο προσεχές μέλλον θα δοθούν ακόμα περισσότερες. Ειδικότερα, στην αγορά του αθλητισμού, διακρίνω μια τάση αναζήτησης επαγγελματικών υπηρεσιών, κάτι που ήταν σπάνιο πριν μια 10ετία και πιο πριν ανύπαρκτο. Δημιουργείται μια αγορά που θα αναπτυχθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια, καθώς όλο και πιο πολλοί αντιλαμβάνονται ότι εάν δεν επενδύσουν σε επαγγελματικές υπηρεσίες, θα δυσκολευτούν όχι μόνο να αυξήσουν τα έσοδά τους αλλά ακόμα και να διατηρήσουν τα υφιστάμενα. Πλέον συμμετέχοντες, φίλαθλοι και εταιρείες είναι πολύ πιο απαιτητικοί από μια χορηγία ή έναν αγώνα που παρακολουθούν ή λαμβάνουν μέρος.
Ποιο το μήνυμα σας όσον αφορά τον χώρο του αθλητισμού;
Υπάρχουν οργανισμοί, διοργανώσεις και επιχειρήσεις στο χώρο του αθλητισμού επιτελούν σπουδαίο έργο, ακολουθώντας πλήρως επαγγελματικά πρότυπα και δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από την υπόλοιπη αγορά. Ας τους εμπιστευθούμε και ας αναδείξουμε τις αξιόλογες δουλειές.
Ο Μικαέλο Παπαδάκης, Γενικός Διευθυντής της TOTAL SPORTS MARKETING είναι μέλος της γενιάς των millennials. Των επιχειρηματιών δηλαδή που γεννήθηκαν από τις αρχές της δεκαετίας του '80 έως και τα τέλη της δεκαετίας του '90. Αυτοί που αν και εξακολουθούν να επικεντρώνονται στη διασφάλιση της κερδοφορίας των εταιρειών τους, ενδιαφέρονται επίσης να συντελέσουν τη δική τους αλλαγή στον κόσμο.
Ο Μικαέλο Παπαδάκης αποκαλύπτει στο InBusinessNews τις προκλήσεις που αντιμετώπισε στην δημιουργία της δικής του επιχείρησης.
Πόσο δύσκολο ήταν να δημιουργήσετε τη δική σας εταιρεία;
Παρέα με δυο κολλητούς φίλους δημιούργησα την πρώτη μου εταιρεία το 2012, σε ηλικία 28 ετών, οπότε στη δεύτερη απόπειρα υπήρχε μια σχετική εμπειρία. Η τριβή αρκετών χρόνων στους τομείς των ΜΜΕ και της Επικοινωνίας, καθώς και οι εμπειρίες εργασίας σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αποτέλεσαν σημαντικά εφόδια. Στην περίπτωση της TOTAL SPORTS MARKETING είχα την τύχη να πιστέψει και να επενδύσει στο project η AD & THE CITY Advertising Agency και ο ιδιοκτήτης Γιώργος Ζαννέτος, οπότε υπήρχε το γερό στήριγμα που είναι εξόχως σημαντικό σε κάθε νέο ξεκίνημα.
Ως millennial entrepreneur ποιες θεωρείτε τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην κυπριακή αγορά;
Θα ήθελα να υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες σε νέες επιχειρήσεις, νέους ανθρώπους και νέες ιδέες. Με χαρά βλέπω ότι τα τελευταία χρόνια δίνονται ευκαιρίες και ελπίζω ότι στο προσεχές μέλλον θα δοθούν ακόμα περισσότερες. Ειδικότερα, στην αγορά του αθλητισμού, διακρίνω μια τάση αναζήτησης επαγγελματικών υπηρεσιών, κάτι που ήταν σπάνιο πριν μια 10ετία και πιο πριν ανύπαρκτο. Δημιουργείται μια αγορά που θα αναπτυχθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια, καθώς όλο και πιο πολλοί αντιλαμβάνονται ότι εάν δεν επενδύσουν σε επαγγελματικές υπηρεσίες, θα δυσκολευτούν όχι μόνο να αυξήσουν τα έσοδά τους αλλά ακόμα και να διατηρήσουν τα υφιστάμενα. Πλέον συμμετέχοντες, φίλαθλοι και εταιρείες είναι πολύ πιο απαιτητικοί από μια χορηγία ή έναν αγώνα που παρακολουθούν ή λαμβάνουν μέρος.
Ποιο το μήνυμα σας όσον αφορά τον χώρο του αθλητισμού;
Υπάρχουν οργανισμοί, διοργανώσεις και επιχειρήσεις στο χώρο του αθλητισμού επιτελούν σπουδαίο έργο, ακολουθώντας πλήρως επαγγελματικά πρότυπα και δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από την υπόλοιπη αγορά. Ας τους εμπιστευθούμε και ας αναδείξουμε τις αξιόλογες δουλειές.
Οργανωτής: ΙΜΗ, Χορηγοί: PwC, CYTA, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR, Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Alpha Cyprus