LIDL Κύπρου: Από το shopping therapy στο smart shopping
08:14 - 03 Δεκεμβρίου 2019
Για την αγοραστική τάση του smart shopping µίλησε ο γενικός διευθυντής της Lidl Κύπρου, Σπύρος Κονδύλης, αναφερόµενος στο τι χαρακτηρίζει τον τοµέα σήµερα, αλλά και στο τι θα πρέπει να αναµένουµε. Όπως είπε, οι υπεραγορές οφείλουν να διαµορφώνονται και να βελτιώνονται διαρκώς, ώστε να προσαρµόζονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών.
To λιανεµπόριο ακόµα και στα δύσκολα χρόνια της οικονοµικής κρίσης παρουσίαζε θετικούς ρυθµούς ανάπτυξης και παρόµοια είναι η πρόβλεψη, αλλά µε χαµηλότερους ρυθµούς, για τα επόµενα πέντε χρόνια. Ο κ. Κονδύλης τόνισε, πάντως, πως όποια εταιρεία δεν θα είναι πειθαρχηµένη µε το λειτουργικό της κόστος, αναγκαστικά θα µετακυλήσει τα περιττά έξοδα στα προϊόντα της και δεν θα καλύπτει, πλέον, τις δίκαιες απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή.
«Οι συνήθειες που έχουν καθιερωθεί τα προηγούµενα χρόνια, όπως η σηµασία των προσφορών, η απαίτηση για περισσότερο value for money, η ολοένα και µεγαλύτερη προτίµηση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έναντι των brands, είναι χαρακτηριστικά που συναντάµε ακόµα και σήµερα παρά τη βελτίωση των οικονοµικών δεικτών. Όλοι εµείς του κλάδου οφείλουµε να βελτιωνόµαστε διαρκώς, να εξελισσόµαστε και να προσαρµόζουµε την πολιτική µας στις δίκαιες απαιτήσεις των καταναλωτών», επεσήµανε.
Ορθολογιστικές αγορές
Τα τελευταία χρόνια τα δεδοµένα άλλαξαν και ο καταναλωτής έγινε πιο απαιτητικός. Ο κ. Κονδύλης ανέφερε πως, πλέον, διερευνά προτού αγοράσει και είναι περισσότερο υποψιασµένος, κάνοντας πιο ορθολογιστικές αγορές. «Θα λέγαµε ότι η σηµερινή αγοραστική τάση είναι η µετακίνηση από το shopping therapy στο smart shopping», είπε.
Και πρόσθεσε: «Στη Lidl Κύπρου θέτουµε αυστηρά κριτήρια επιλογής και ελέγχου για τα προϊόντα µας, γιατί θέλουµε να ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού. Εδώ και εννέα χρόνια προσφέρουµε στους πελάτες µας ποιοτικά προϊόντα στις καλύτερες τιµές. Εργαζόµαστε µε µεθοδικότητα και αναζητούµε δυνατότητες βελτίωσης και εξέλιξης για διαδικασίες και πρακτικές, προκειµένου να έχουµε εικόνα για την ιχνηλασιµότητα των προϊόντων και να µπορούµε να εγγυηθούµε για την ποιότητα και την ασφάλειά που αναζητούν. Επενδύουµε στην εντοπιότητα και επιλέγουµε προϊόντα µε αναγνωρισµένα σήµατα πιστοποίησης βιωσιµότητας. Με τις δικές µας υπεύθυνες επιλογές συµβάλλουµε στις υπεύθυνες καταναλωτικές επιλογές του Κύπριου καταναλωτή».
Ανάπτυξη δικτύου
Διαχρονικό στόχο της εταιρείας του, είπε, αποτελεί η κορυφή του λιανεµπορίου στην Κύπρο. Στο πλαίσιο αυτό, έχοντας ως προτεραιότητα τη δέσµευσή τους για ένα καλύτερο αύριο, προχωρούν στην εκπόνηση της πρώτης έκθεσης βιώσιµης ανάπτυξης, η οποία στοχεύει στην παρουσίαση της Lidl Κύπρου συνολικά, αποτυπώνοντας την αξία που δηµιουργεί για την αγορά, τους εργαζόµενους και τους προµηθευτές της, την ευρύτερη κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον. Επιπρόσθετα, η εταιρεία µειώνει σταθερά το περιβαλλοντικό της αποτύπωµα, προσηλωµένη στον στόχο που έθεσε ότι µέχρι το 2020, το 100% των συσκευασιών της θα πρέπει να είναι ανακυκλώσιµες. «Αυξάνουµε σταθερά την γκάµα µας µε πιστοποιηµένα προϊόντα που πληρούν κριτήρια δίκαιου εµπορίου, αειφόρου καλλιέργειας και αλιείας κι ενισχύουµε τις διαδικασίες ποιότητας και τους ελέγχους µε τους ντόπιους προµηθευτές, αναβαθµίζοντας συνεχώς τη σχέση αξίας -τιµής, που προσφέρουµε στους καταναλωτές µας», υπογράµµισε ο ίδιος. Πρόσθεσε, µάλιστα, ότι σηµαντικός τους στόχος είναι η συνεχής ανάπτυξη του δικτύου κι αυτό θα το επιτύχουν µέσα από νέα σηµεία πώλησης τα επόµενα χρόνια: «Αυτό το κοµµάτι έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για εµάς και έχουµε θέσει τον στόχο να φτάσουµε τα 21 καταστήµατα µέχρι το 2021».
Lidl
Ως µέλος του οµίλου εταιρειών Schwarz, µε έδρα το Neckarsulm της Γερµανίας, η Lidl κατατάσσεται στις κορυφαίες εταιρείες εµπορίας τροφίµων σε Γερµανία και Ευρώπη και σύµφωνα µε τη LZ Retailytics, το οικονοµικό έτος 2018 σηµείωσε κύκλο εργασιών ύψους 104.3 δισ. ευρώ. Με παρουσία σε 32 χώρες σε όλο τον κόσµο, η Lidl διατηρεί σήµερα περισσότερα από 10.800 καταστήµατα και πάνω από 160 κέντρα διανοµής εµπορευµάτων σε 29 χώρες και απασχολεί, περίπου, 287.000 άτοµα.
Η ενιαία τακτοποίηση προϊόντων, αλλά και ο εύκολος εντοπισµός τους σε κάθε κατάστηµα, αναµφίβολα κάνουν την αγοραστική εµπειρία ξεχωριστή. Επιπρόσθετα, η παρουσία της εταιρείας σε κάθε σηµείο επαφής µε τους πελάτες έχει δηµιουργήσει ένα συνεπές κοινό µε πάνω από 23 εκατοµµύρια ακόλουθους στο Facebook.
Τέλος, η Lidl κρατά υπεύθυνη στάση απέναντι στους ανθρώπους, την κοινωνία και το περιβάλλον. Η βιωσιµότητα αποτελεί µια δέσµευση ποιότητας που τηρείται καθηµερινά.
Lidl Κύπρου
Στην Κύπρο η Lidl δραστηριοποιείται εδώ και εννέα χρόνια. Το δίκτυο της αριθµεί 17 καταστήµατα, µια υπερσύγχρονη αποθηκευτική υποδοµή και τα κεντρικά της γραφεία στη Λάρνακα. Για την επίτευξη των στόχων στα καταστήµατα και τις περιφέρειες, η εργασία διέπεται από τρεις βασικές αξίες, οι οποίες αποτελούν τα κύρια θεµέλια στην καθηµερινή της δραστηριότητα. Αυτές είναι: Η υψηλή απόδοση ως προς τα αποτελέσµατα, ο δυναµισµός ως προς την επιδίωξη της υψηλής ποιότητας και η δίκαιη µεταχείριση των συνεργατών.
Η Lidl Κύπρου ανακηρύχτηκε, για δεύτερη συνεχόµενη χρονιά, Top Employer από το ανεξάρτητο Ινστιτούτο Top Employers. Η επιτυχία αυτή την κατατάσσει στους δυναµικότερους εργοδότες της χώρας τόσο για τον προσανατολισµό και την υποστήριξη των εργαζοµένων της όσο και για τις ευκαιρίες εξέλιξης που τους προσφέρει.
Ο Σπύρος Κονδύλης
Ο Σπύρος Κονδύλης σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων στο Πανεπιστήµιο Πάτρας και ακολούθως έκανε µεταπτυχιακό MBA. Είναι 36 χρονών, κατάγεται από την Πάτρα και µιλάει Αγγλικά, Γερµανικά και Ιταλικά. Εργάζεται στη Lidl από το 2005, όπου ξεκίνησε από το logistic center της Πάτρας ως υπεύθυνος οµάδας στο τµήµα παραλαβών και ετοιµασίας. Από το 2008 µέχρι και το 2011 είχε τη θέση του προϊστάµενου πωλήσεων, ενώ ακολούθως ανέλαβε το πόστο του διευθυντή πωλήσεων στην Κύπρο για οκτώ µήνες και συνέχισε µετά στην ίδια θέση µέχρι το 2014 στην Πάτρα. Το 2015 ανέλαβε γενικός διευθυντής περιφέρειας Τρικάλων, ενώ από τον Μάιο του 2018 είναι γενικός διευθυντής στη Lidl Κύπρου.
Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό IN Business τεύχος Νοεμβρίου
To λιανεµπόριο ακόµα και στα δύσκολα χρόνια της οικονοµικής κρίσης παρουσίαζε θετικούς ρυθµούς ανάπτυξης και παρόµοια είναι η πρόβλεψη, αλλά µε χαµηλότερους ρυθµούς, για τα επόµενα πέντε χρόνια. Ο κ. Κονδύλης τόνισε, πάντως, πως όποια εταιρεία δεν θα είναι πειθαρχηµένη µε το λειτουργικό της κόστος, αναγκαστικά θα µετακυλήσει τα περιττά έξοδα στα προϊόντα της και δεν θα καλύπτει, πλέον, τις δίκαιες απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή.
«Οι συνήθειες που έχουν καθιερωθεί τα προηγούµενα χρόνια, όπως η σηµασία των προσφορών, η απαίτηση για περισσότερο value for money, η ολοένα και µεγαλύτερη προτίµηση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έναντι των brands, είναι χαρακτηριστικά που συναντάµε ακόµα και σήµερα παρά τη βελτίωση των οικονοµικών δεικτών. Όλοι εµείς του κλάδου οφείλουµε να βελτιωνόµαστε διαρκώς, να εξελισσόµαστε και να προσαρµόζουµε την πολιτική µας στις δίκαιες απαιτήσεις των καταναλωτών», επεσήµανε.
Ορθολογιστικές αγορές
Τα τελευταία χρόνια τα δεδοµένα άλλαξαν και ο καταναλωτής έγινε πιο απαιτητικός. Ο κ. Κονδύλης ανέφερε πως, πλέον, διερευνά προτού αγοράσει και είναι περισσότερο υποψιασµένος, κάνοντας πιο ορθολογιστικές αγορές. «Θα λέγαµε ότι η σηµερινή αγοραστική τάση είναι η µετακίνηση από το shopping therapy στο smart shopping», είπε.
Και πρόσθεσε: «Στη Lidl Κύπρου θέτουµε αυστηρά κριτήρια επιλογής και ελέγχου για τα προϊόντα µας, γιατί θέλουµε να ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού. Εδώ και εννέα χρόνια προσφέρουµε στους πελάτες µας ποιοτικά προϊόντα στις καλύτερες τιµές. Εργαζόµαστε µε µεθοδικότητα και αναζητούµε δυνατότητες βελτίωσης και εξέλιξης για διαδικασίες και πρακτικές, προκειµένου να έχουµε εικόνα για την ιχνηλασιµότητα των προϊόντων και να µπορούµε να εγγυηθούµε για την ποιότητα και την ασφάλειά που αναζητούν. Επενδύουµε στην εντοπιότητα και επιλέγουµε προϊόντα µε αναγνωρισµένα σήµατα πιστοποίησης βιωσιµότητας. Με τις δικές µας υπεύθυνες επιλογές συµβάλλουµε στις υπεύθυνες καταναλωτικές επιλογές του Κύπριου καταναλωτή».
Ανάπτυξη δικτύου
Διαχρονικό στόχο της εταιρείας του, είπε, αποτελεί η κορυφή του λιανεµπορίου στην Κύπρο. Στο πλαίσιο αυτό, έχοντας ως προτεραιότητα τη δέσµευσή τους για ένα καλύτερο αύριο, προχωρούν στην εκπόνηση της πρώτης έκθεσης βιώσιµης ανάπτυξης, η οποία στοχεύει στην παρουσίαση της Lidl Κύπρου συνολικά, αποτυπώνοντας την αξία που δηµιουργεί για την αγορά, τους εργαζόµενους και τους προµηθευτές της, την ευρύτερη κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον. Επιπρόσθετα, η εταιρεία µειώνει σταθερά το περιβαλλοντικό της αποτύπωµα, προσηλωµένη στον στόχο που έθεσε ότι µέχρι το 2020, το 100% των συσκευασιών της θα πρέπει να είναι ανακυκλώσιµες. «Αυξάνουµε σταθερά την γκάµα µας µε πιστοποιηµένα προϊόντα που πληρούν κριτήρια δίκαιου εµπορίου, αειφόρου καλλιέργειας και αλιείας κι ενισχύουµε τις διαδικασίες ποιότητας και τους ελέγχους µε τους ντόπιους προµηθευτές, αναβαθµίζοντας συνεχώς τη σχέση αξίας -τιµής, που προσφέρουµε στους καταναλωτές µας», υπογράµµισε ο ίδιος. Πρόσθεσε, µάλιστα, ότι σηµαντικός τους στόχος είναι η συνεχής ανάπτυξη του δικτύου κι αυτό θα το επιτύχουν µέσα από νέα σηµεία πώλησης τα επόµενα χρόνια: «Αυτό το κοµµάτι έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για εµάς και έχουµε θέσει τον στόχο να φτάσουµε τα 21 καταστήµατα µέχρι το 2021».
Lidl
Ως µέλος του οµίλου εταιρειών Schwarz, µε έδρα το Neckarsulm της Γερµανίας, η Lidl κατατάσσεται στις κορυφαίες εταιρείες εµπορίας τροφίµων σε Γερµανία και Ευρώπη και σύµφωνα µε τη LZ Retailytics, το οικονοµικό έτος 2018 σηµείωσε κύκλο εργασιών ύψους 104.3 δισ. ευρώ. Με παρουσία σε 32 χώρες σε όλο τον κόσµο, η Lidl διατηρεί σήµερα περισσότερα από 10.800 καταστήµατα και πάνω από 160 κέντρα διανοµής εµπορευµάτων σε 29 χώρες και απασχολεί, περίπου, 287.000 άτοµα.
Η ενιαία τακτοποίηση προϊόντων, αλλά και ο εύκολος εντοπισµός τους σε κάθε κατάστηµα, αναµφίβολα κάνουν την αγοραστική εµπειρία ξεχωριστή. Επιπρόσθετα, η παρουσία της εταιρείας σε κάθε σηµείο επαφής µε τους πελάτες έχει δηµιουργήσει ένα συνεπές κοινό µε πάνω από 23 εκατοµµύρια ακόλουθους στο Facebook.
Τέλος, η Lidl κρατά υπεύθυνη στάση απέναντι στους ανθρώπους, την κοινωνία και το περιβάλλον. Η βιωσιµότητα αποτελεί µια δέσµευση ποιότητας που τηρείται καθηµερινά.
Lidl Κύπρου
Στην Κύπρο η Lidl δραστηριοποιείται εδώ και εννέα χρόνια. Το δίκτυο της αριθµεί 17 καταστήµατα, µια υπερσύγχρονη αποθηκευτική υποδοµή και τα κεντρικά της γραφεία στη Λάρνακα. Για την επίτευξη των στόχων στα καταστήµατα και τις περιφέρειες, η εργασία διέπεται από τρεις βασικές αξίες, οι οποίες αποτελούν τα κύρια θεµέλια στην καθηµερινή της δραστηριότητα. Αυτές είναι: Η υψηλή απόδοση ως προς τα αποτελέσµατα, ο δυναµισµός ως προς την επιδίωξη της υψηλής ποιότητας και η δίκαιη µεταχείριση των συνεργατών.
Η Lidl Κύπρου ανακηρύχτηκε, για δεύτερη συνεχόµενη χρονιά, Top Employer από το ανεξάρτητο Ινστιτούτο Top Employers. Η επιτυχία αυτή την κατατάσσει στους δυναµικότερους εργοδότες της χώρας τόσο για τον προσανατολισµό και την υποστήριξη των εργαζοµένων της όσο και για τις ευκαιρίες εξέλιξης που τους προσφέρει.
Ο Σπύρος Κονδύλης
Ο Σπύρος Κονδύλης σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων στο Πανεπιστήµιο Πάτρας και ακολούθως έκανε µεταπτυχιακό MBA. Είναι 36 χρονών, κατάγεται από την Πάτρα και µιλάει Αγγλικά, Γερµανικά και Ιταλικά. Εργάζεται στη Lidl από το 2005, όπου ξεκίνησε από το logistic center της Πάτρας ως υπεύθυνος οµάδας στο τµήµα παραλαβών και ετοιµασίας. Από το 2008 µέχρι και το 2011 είχε τη θέση του προϊστάµενου πωλήσεων, ενώ ακολούθως ανέλαβε το πόστο του διευθυντή πωλήσεων στην Κύπρο για οκτώ µήνες και συνέχισε µετά στην ίδια θέση µέχρι το 2014 στην Πάτρα. Το 2015 ανέλαβε γενικός διευθυντής περιφέρειας Τρικάλων, ενώ από τον Μάιο του 2018 είναι γενικός διευθυντής στη Lidl Κύπρου.
Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό IN Business τεύχος Νοεμβρίου