powered by

Π. Αντωνίου: Οι απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και τα προγράμματα Loyalty and Rewards

Τις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και τη συμβολή των προγραμμάτων Loyalty and Rewards αναφέρει στην κάμερα του InBusinessNews η Πωλίνα Αντωνίου, Director, Advisory της PwC Κύπρου. 
 


«Οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες τις οποίες επηρεάζουν τις αποφάσεις τους.»

Πλέον, οι αποφάσεις του καταναλωτή δεν επηρεάζονται μόνο από την τιμή αλλά και από τις εμπειρίες που θα αποκομίσει κατά την αγορά. Ταυτόχρονα ο σύγχρονος καταναλωτής είναι ευαισθητοποιημένος σε περιβαλλοντικά θέματα τα οποία επηρεάζουν τις αποφάσεις του κατά τις αγορές.

«Όλα αυτά οι εταιρείες πρέπει να τα λαμβάνουν υπόψιν όταν σχεδιάζουν τα προγράμματα Loyalty and Rewards»

Πρόσθεσε, ότι τα παραδοσιακά προγράμματα με την συλλογή βαθμών δεν μπορούν πλέον να ικανοποιήσουν τις σύγχρονες απαιτήσεις. «Θα πρέπει οι εταιρείες να υιοθετήσουν σύγχρονες προσεγγίσεις»

Δειτε Επισης

Ο ρόλος του Cyprus Corruption Watchdog για πάταξη της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης κρατικών πόρων
Σταθερά στην κορυφή της αξιοπιστίας το American Medical Center-Πρώτο στην εμπιστοσύνη των πολιτών για ένατη χρονιά
Εβδομάδα Πυρασφάλειας από την CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κύπρου
Medicover Genetics Κύπρου: Αμειβόμενη πρακτική άσκηση 2025 εις μνήμην Δρος Αντώνη Αντωνίου
Επιχειρηματικές ευκαιρίες βλέπουν οι Κύπριοι, φοβούνται για αποτυχία-Τι καταδεικνύει έρευνα
Δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών της ΑΗΚ και στα Κυπριακά Ταχυδρομεία-Υπογράφηκε η συμφωνία
Bristol Myers Squibb: Μια ηγέτιδα βιοφαρμακευτική εταιρεία με δυναμή της την καινοτομία στην ογκολογική φροντίδα
Διά βίου μάθηση στην ψηφιακή εποχή: Η κίνηση που διαμορφώνει το μέλλον
ΑΧΕΠΑ Πάφου: Δωρεά εξοπλισμού άνω των €20.000 στην Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου
Οι εθνικές ομάδες στο επίκεντρο: Μια χρονιά ανάπτυξης και υπερηφάνειας για το κυπριακό μπάσκετ