Π. Αντωνίου: Οι απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και τα προγράμματα Loyalty and Rewards
12:31 - 16 Δεκεμβρίου 2019

Τις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και τη συμβολή των προγραμμάτων Loyalty and Rewards αναφέρει στην κάμερα του InBusinessNews η Πωλίνα Αντωνίου, Director, Advisory της PwC Κύπρου. 

«Οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες τις οποίες επηρεάζουν τις αποφάσεις τους.»
Πλέον, οι αποφάσεις του καταναλωτή δεν επηρεάζονται μόνο από την τιμή αλλά και από τις εμπειρίες που θα αποκομίσει κατά την αγορά. Ταυτόχρονα ο σύγχρονος καταναλωτής είναι ευαισθητοποιημένος σε περιβαλλοντικά θέματα τα οποία επηρεάζουν τις αποφάσεις του κατά τις αγορές.
«Όλα αυτά οι εταιρείες πρέπει να τα λαμβάνουν υπόψιν όταν σχεδιάζουν τα προγράμματα Loyalty and Rewards»
Πρόσθεσε, ότι τα παραδοσιακά προγράμματα με την συλλογή βαθμών δεν μπορούν πλέον να ικανοποιήσουν τις σύγχρονες απαιτήσεις. «Θα πρέπει οι εταιρείες να υιοθετήσουν σύγχρονες προσεγγίσεις»