Π. Αντωνίου: Οι απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και τα προγράμματα Loyalty and Rewards

Τις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και τη συμβολή των προγραμμάτων Loyalty and Rewards αναφέρει στην κάμερα του InBusinessNews η Πωλίνα Αντωνίου, Director, Advisory της PwC Κύπρου. 
 


«Οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες τις οποίες επηρεάζουν τις αποφάσεις τους.»

Πλέον, οι αποφάσεις του καταναλωτή δεν επηρεάζονται μόνο από την τιμή αλλά και από τις εμπειρίες που θα αποκομίσει κατά την αγορά. Ταυτόχρονα ο σύγχρονος καταναλωτής είναι ευαισθητοποιημένος σε περιβαλλοντικά θέματα τα οποία επηρεάζουν τις αποφάσεις του κατά τις αγορές.

«Όλα αυτά οι εταιρείες πρέπει να τα λαμβάνουν υπόψιν όταν σχεδιάζουν τα προγράμματα Loyalty and Rewards»

Πρόσθεσε, ότι τα παραδοσιακά προγράμματα με την συλλογή βαθμών δεν μπορούν πλέον να ικανοποιήσουν τις σύγχρονες απαιτήσεις. «Θα πρέπει οι εταιρείες να υιοθετήσουν σύγχρονες προσεγγίσεις»

Δειτε Επισης

Ολοκλήρωσε την εξαγορά του «Εδέμ» ο όμιλος Υγεία-Σημαντικό ορόσημο για τις επενδύσεις της ECM Partners στον τομέα
Δρ. Ζήσης Δημητριάδης: Το όραμά μου για ένα πιο έξυπνο, αποδοτικό και ανθρωποκεντρικό σύστημα φροντίδας
Όταν η παράδοση ξαναγράφεται στον αργαλειό
Η συμβολή της τεχνολογίας στην αντιμετώπιση του καρκίνου στο επίκεντρο συνάντησης Σκουρίδη με ΠΑΣΥΚΑΦ
Στην Photos Photiades Breweries το χρυσό βραβείο «Προστάτης του Περιβάλλοντος 2024» για δεύτερη συνεχή χρονιά
Ανάμεσα στα κορυφαία πανεπιστήμια παγκοσμίως στη βιώσιμη ανάπτυξη το ΤΕΠΑΚ-Οι θέσεις στην κατάταξη THE
Αρχή Λιμένων Κύπρου: Φάρος ασφάλειας στην ανατολική Μεσόγειο το ΚΣΕΔ-Τριάντα χρόνια αξιέπαινης πορείας
Α.Φ.Η.Σ. Κύπρος: Με σταθερά βήματα προς τον στόχο της για ένα καθαρότερο και βιώσιμο περιβάλλον
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοποριακό εργαστήρι τεχνητής νοημοσύνης για παιδιά δημοτικού
Ο ΟΑΥ στο προσκήνιο σε ρόλο διαμορφωτή και εκσυχρονιστή