powered by

Ελληνική: Εξοικειώνει τους πελάτες της με τα ψηφιακά της κανάλια

Για πρώτη φορά κυπριακή τράπεζα αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να εκπαιδεύσει τους πελάτες της ώστε να κάνουν τις συναλλαγές τους εύκολα και οικονομικά στο Web Banking, στο Mobile App και στα ΑΤΜ.
 
Σε μια περίοδο που η φύση των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών αλλάζει, λόγω του ψηφιακού μετασχηματισμού τους, οι τράπεζες καλούνται να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να καθοδηγήσουν οι ίδιες τους πελάτες τους, κυρίως αυτούς που είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Στόχος είναι όλοι οι πελάτες να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα το συντομότερο δυνατό.
 
Χωρίς αμφιβολία ο ψηφιακός μετασχηματισμός της κοινωνίας έχει δημιουργήσει χάσμα ανάμεσα στους πολίτες που είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες, σε σχέση με πολίτες που δεν είχαν αυτή τη δυνατότητα, κυρίως πολίτες που ανήκουν σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.
 
Τοποθετώντας στην κορυφή των προτεραιοτήτων της τη μείωση αυτού του χάσματος και την ψηφιακή επιμόρφωση των πελατών της η Ελληνική Τράπεζα προγραμματίζει μία σειρά από δράσεις. Στόχος είναι η εξοικείωση των πελατών με όλα τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτει για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους στο μέλλον.

Ήδη, πρόσφατα διοργανώθηκε το πρώτο εκπαιδευτικό απόγευμα σε καταστήματά της στη Λευκωσία και στη Λεμεσό. Όσοι πελάτες ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από το προσωπικό της Τράπεζας για τον τρόπο λειτουργίας και χρήσης του Web Banking, του Mobile App και των ΑΤΜ, ενώ ανάλογα εκπαιδευτικά απογεύματα προγραμματίζονται για όλες τις πόλεις.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που κυπριακή τράπεζα αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να εκπαιδεύσει τους πελάτες της γύρω από τα ψηφιακά κανάλια που προσφέρει. Σε δήλωσή της, η Διευθύντρια Τραπεζικών Εργασιών - Τομέας Ιδιωτών της Ελληνικής Τράπεζας, κα Κατίνα Σιακαλλή, ανάδειξε ότι η Ελληνική Τράπεζα διαθέτει πληθώρα ψηφιακών επιλογών για τη διεκπεραίωση των καθημερινών συναλλαγών των πελατών της. Όπως είπε, ζητούμενο είναι το σύνολο των πελατών της Τράπεζας να απολαμβάνει ταχύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση.
 
 
«Η ψηφιοποίηση του τραπεζικού τομέα είναι μονόδρομος και για λόγους βιώσιμης ανάπτυξής του. Η μορφή των υπηρεσιών που θα προσφέρουν πλέον οι τράπεζες στους πελάτες τους διαφοροποιείται. Ως εκ τούτου, οι τραπεζικοί οργανισμοί ανά το παγκόσμιο πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους πολίτες, για να είναι σε θέση να εξυπηρετούνται και ψηφιακά, απολαμβάνοντας όλα τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Σε αυτό το πλαίσιο, αποφασίσαμε την πραγματοποίηση του πρώτου εκπαιδευτικού απογεύματος και ευελπιστούμε σε ακόμη μεγαλύτερη ανταπόκριση των πελατών μας στα εκπαιδευτικά απογεύματα που προγραμματίζουμε το επόμενο χρονικό διάστημα και στις υπόλοιπες πόλεις», τόνισε η κ. Σιακαλλή.
 

Δειτε Επισης

Τράπεζα Κύπρου: Επανεκλογή Αράπογλου στην προεδρία και Grobler στην αντιπροεδρία-Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
Έρχονται αλλαγές στους κανόνες για τις τράπεζες-Η πρόταση της ΕΚΤ
Π. Νικολάου: Ανοιχτή σε μη οργανικές ευκαιρίες που μπορεί να επιταχύνουν την οργανική ανάπτυξη η Τρ. Κύπρου
Τ. Αράπογλου: Αύξηση ποσοστού διανομής κερδών στους μετόχους, προγράμματα επιβράβευσης του προσωπικού
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου-Άμεσο όφελος για 12.000 δανειολήπτες
Ενδυναμώνεται η διοίκηση της Alpha Bank-Οι τρεις στρατηγικές προσθήκες και οι θέσεις που αναλαμβάνουν
Ξεπέρασε τα $10 δις η κεφαλαιοποίηση της Freedom Holding Corp. μετά το ιστορικό ρεκόρ στην τιμή της μετοχής της
Τρ. Κύπρου: Παροχή κινήτρων στους υπαλλήλους με δωρέαν διάθεση μετοχών σε στελέχη της γενικής διεύθυνσης
Τράπεζα Κύπρου: Απέκτησε άλλες 301.056 μετοχές στο πλαίσιο του προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών
Μάρτινς Κάζακς: Η ΕΚΤ είναι πλέον «σχετικά κοντά» στο τελικό επιτόκιο