powered by

Ελληνική: Εξοικειώνει τους πελάτες της με τα ψηφιακά της κανάλια

Για πρώτη φορά κυπριακή τράπεζα αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να εκπαιδεύσει τους πελάτες της ώστε να κάνουν τις συναλλαγές τους εύκολα και οικονομικά στο Web Banking, στο Mobile App και στα ΑΤΜ.
 
Σε μια περίοδο που η φύση των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών αλλάζει, λόγω του ψηφιακού μετασχηματισμού τους, οι τράπεζες καλούνται να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να καθοδηγήσουν οι ίδιες τους πελάτες τους, κυρίως αυτούς που είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Στόχος είναι όλοι οι πελάτες να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα το συντομότερο δυνατό.
 
Χωρίς αμφιβολία ο ψηφιακός μετασχηματισμός της κοινωνίας έχει δημιουργήσει χάσμα ανάμεσα στους πολίτες που είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες, σε σχέση με πολίτες που δεν είχαν αυτή τη δυνατότητα, κυρίως πολίτες που ανήκουν σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.
 
Τοποθετώντας στην κορυφή των προτεραιοτήτων της τη μείωση αυτού του χάσματος και την ψηφιακή επιμόρφωση των πελατών της η Ελληνική Τράπεζα προγραμματίζει μία σειρά από δράσεις. Στόχος είναι η εξοικείωση των πελατών με όλα τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτει για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους στο μέλλον.

Ήδη, πρόσφατα διοργανώθηκε το πρώτο εκπαιδευτικό απόγευμα σε καταστήματά της στη Λευκωσία και στη Λεμεσό. Όσοι πελάτες ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από το προσωπικό της Τράπεζας για τον τρόπο λειτουργίας και χρήσης του Web Banking, του Mobile App και των ΑΤΜ, ενώ ανάλογα εκπαιδευτικά απογεύματα προγραμματίζονται για όλες τις πόλεις.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που κυπριακή τράπεζα αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να εκπαιδεύσει τους πελάτες της γύρω από τα ψηφιακά κανάλια που προσφέρει. Σε δήλωσή της, η Διευθύντρια Τραπεζικών Εργασιών - Τομέας Ιδιωτών της Ελληνικής Τράπεζας, κα Κατίνα Σιακαλλή, ανάδειξε ότι η Ελληνική Τράπεζα διαθέτει πληθώρα ψηφιακών επιλογών για τη διεκπεραίωση των καθημερινών συναλλαγών των πελατών της. Όπως είπε, ζητούμενο είναι το σύνολο των πελατών της Τράπεζας να απολαμβάνει ταχύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση.
 
 
«Η ψηφιοποίηση του τραπεζικού τομέα είναι μονόδρομος και για λόγους βιώσιμης ανάπτυξής του. Η μορφή των υπηρεσιών που θα προσφέρουν πλέον οι τράπεζες στους πελάτες τους διαφοροποιείται. Ως εκ τούτου, οι τραπεζικοί οργανισμοί ανά το παγκόσμιο πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους πολίτες, για να είναι σε θέση να εξυπηρετούνται και ψηφιακά, απολαμβάνοντας όλα τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Σε αυτό το πλαίσιο, αποφασίσαμε την πραγματοποίηση του πρώτου εκπαιδευτικού απογεύματος και ευελπιστούμε σε ακόμη μεγαλύτερη ανταπόκριση των πελατών μας στα εκπαιδευτικά απογεύματα που προγραμματίζουμε το επόμενο χρονικό διάστημα και στις υπόλοιπες πόλεις», τόνισε η κ. Σιακαλλή.
 

Δειτε Επισης

Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
Papouis Dairies: Αποκτά εργοστάσιο παραγωγής χαλλουμιού και αναρής στα Λύμπια-Σε διαβούλευση η μονάδα
Εγκαταστάσεις και υποδομές μιας επένδυσης μεγατόνων στην καρδιά της καινοτομίας-Τι θα έχει το Τεχνολογικό Πάρκο στο Πεντάκωμο
Γιώργος Τοφινής: Το όραμα της ΕΤΑΠ για την επαρχία Αμμοχώστου-Ανέκαθεν πρωτοπόρα στον τομέα του τουρισμού
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Οριακή μείωση ανάπτυξης και χαμηλότερος πληθωρισμός-Οι νέες προβλέψεις της Κεντρικής Τράπεζας Κύπρου
Δημήτρης Νησιώτης: Ενισχύεται δυναμικά το οικοσύστημα της πληροφορικής-Να μπει σε θέση οδηγού το κράτος