Powered by

The Boys At Number Five

Άνοιξε τις πόρτες του τον Ιούλιο του 2014 στο νούµερο 5 της Θεµιστοκλή Δέρβη στη Λευκωσία, σ’ ένα µαγαζί του οποίου ο ωφέλιµος χώρος δεν ξεπερνούσε τα 15 τετραγωνικά. Λίγο προτού συµπληρώσει τέσσερα χρόνια λειτουργίας µετακινήθηκε σε µεγαλύτερο κατάστηµα επί της ίδιας οδού. Μαζί του πήρε τη νοοτροπία, την ενέργεια και την αγάπη για το αντικείµενό του, παράγοντες οι οποίοι το βοήθησαν να εξελιχθεί σε ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ιδιοκτήτης, Κωνταντίνος Κουγιάλης.

Η επένδυση
Ξεκινήσαµε το πρώτο µαγαζί µε ένα µικρό σχετικά ποσό. Η επέκταση και η ανακαίνιση του καινούργιου χώρου από το µηδέν κόστισε πολύ περισσότερα. Γενικά δεν µου αρέσει να µοιράζοµαι δηµόσια τα οικονοµικά µας, αλλά µπορώ να σου πω ότι η πλειοψηφία του κόσµου που µας ξέρει, έχει την εντύπωση ότι ξοδέψαµε τα διπλάσια.

Έκανα, βλέπετε, τα πάντα µόνος µου. Μου πήρε τριπλάσιο χρόνο από όσο θα έπρεπε, αλλά οικονοµικά µε συνέφερε. Δεν υπήρχε περίπτωση να σπαταλήσω χρήµατα σε υπερτιµηµένους interior designers και αρχιτέκτονες. Γενικά χρειάζεται να έχεις πίστη σ’ αυτό που κάνεις και να είσαι πλαισιωµένος από τους κατάλληλους ανθρώπους.

Η αγορά
Καινοτοµήσαµε, θα πρέπει να πω, στην υιοθέτηση του όρου brunch και η απόφαση µας αυτή απεδείχθη σωστή. Την ίδια ώρα, όµως, θα πρέπει να επισηµάνω ότι σήµερα στην αγορά παρατηρείται ένας δυσανάλογος συσχετισµός στην όλη τάση. Ενώ ανοίγουν συνεχώς νέα brunchάδικα, ο κόσµος της Κύπρου δεν έχει υιοθετήσει στον ίδιο µεγάλο βαθµό την κουλτούρα που θα τα στηρίξει.

To brunch για τον Κύπριο αντιµετωπίζεται ακόµα συντηρητικά όσον αφορά το γευστικό κοµµάτι και περιορίζεται στα Σαββατοκύριακα. Ευτυχώς υπάρχουν και πολλοί ξένοι στο νησί, φοιτητές και επαγγελµατίες, που είναι πολύ πιο τολµηροί στις επιλογές τους και αναπόφευκτα επηρεάζουν τους ντόπιους.

Η καινοτοµία
Η καινοτοµία µας βασίζεται στο κλισέ του less is more. Πιάτα από λίγα και καλά υλικά, οργανικά και ποιοτικά. Μινιµαλισµός και αισθητική µε κάποια touches από πιο ασυνήθιστα υλικά, που δίνουν ένταση και χαρακτήρα. Τολµήσαµε ενδιαφέροντες συνδυασµούς, που ο κόσµος µέχρι πρόσφατα θεωρούσε ασύµβατους. Γενικά δεν µου αρέσει η καινοτοµία στο όνοµα της καινοτοµίας. Σε µια εποχή όπου οι περισσότεροι θέλουν να είναι κάτι άλλο, ένα αντίγραφο κάποιου που είδαν στο Instagram ή στο Netflix, εµείς επιθυµούµε να είµαστε ο εαυτός µας. H καινοτοµία µας νοµίζω έγκειται σ’ αυτό. Είχαµε ξεκάθαρο όραµα από την αρχή και παλεύουµε καθηµερινά να το πραγµατοποιήσουµε.

Άλλες τάσεις
Το street food είναι µια τάση που δειλά - δειλά κάνει τα πρώτα του βήµατα και στην Κύπρο. To proper street food, µάλιστα, ανανεώνεται και αναβαθµίζεται στα επίπεδα του seat-in.

Δειτε Επισης

H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία