16th Digital Marketing Forum

Η Webarts παρουσιάζει το 16th Digital Marketing Forum, το οποίο θα διεξαχθεί στις 20 Νοεμβρίου 2019, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στην Λευκωσία. Διακεκριμένοι ομιλητές, τόσο από Κύπρο όσο και από το εξωτερικό, θα μας παρουσιάσουν τις τελευταίες τάσεις στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και για το πώς διαφοροποιείται η στρατηγική του μάρκετινγκ με την συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας. Η προσωπική επαφή με τους πελάτες έχει καταστεί πλέον ίσως το σημαντικότερο στοιχείο μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακής διαφήμισης αφού η επιτυχία μιας εταιρίας εξαρτάται από την εμπειρία του πελάτη.

Ο Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts, θα μας μιλήσει για το πώς να παραμείνουμε ανθρώπινοι σε ένα αυτοματοποιημένο κόσμο. Η πρόκληση στο να κατανοήσουμε το κοινό μας, να μην παρασυρόμαστε από την υπερβολική χρήση της τεχνολογίας και τους αυτοματισμούς είναι μεγάλη. Ταυτόχρονα το να επενδύσουμε σε personalized content, customer experience και τις ανθρώπινες σχέσεις μπορεί να μας ξεχωρίσει μέσα στον ανταγωνιστικό ψηφιακό κόσμο. Ο κύριος Βλαδιμήρου θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε πώς λοιπόν μπορούμε να βελτιώσουμε την εμπειρία του πελάτη μας και να διατηρήσουμε την ανθρώπινη πινελιά στον αυτοματοποιημένο κόσμο που ζούμε.

Για την ανάγκη για μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση θα μας μιλήσει και η Rabail Pervez, Digital Marketing Manager του Facebook. Κατανοώντας τη σημασία της εστίασης στην πελατειακή εμπειρία στο μάρκετινγκ, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αρχίσαμε να μιλάμε για μετασχηματισμό ψηφιακού μάρκετινγκ. Η κυρία Pervez θα μας μιλήσει για το πόσο σημαντικό είναι πλέον το να κρατάμε τον πελάτη μας στο επίκεντρο της ψηφιακής στρατηγικής μας, και για το πως μια πιο πελατοκεντρική στρατηγική θα οδηγήσει σε μια πιο σίγουρη επιτυχία της επιχείρησής μας.
 
Για περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο και τους ομιλητές του φετινού Φόρουμ, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Το 16ο Φόρουμ Ψηφιακού Μάρκετινγκ απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Διευθυντές μάρκετινγκ, Υπεύθυνους πωλήσεων,  Υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Υπεύθυνους πελατειακών σχέσεων, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, Συμβούλους μάρκετινγκ, ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακής διαφήμισης και προγραμματιστές πλατφορμών.

Για online εγγραφές, παρακαλώ πατήστε εδώ.
 
Τα μέλη των υποστηρικτών (Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδυκτίου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου) δικαιούνται έκπτωση 20% στα τέλη εγγραφής. Για εγγραφές μελών των συνδέσμων κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί: Gloria Jean's Coffees and IMR/University of Nicosia™
Innovation Sponsor: Cassandra Trading | IQOS
Υποστηρικτές: K Cineplex, OJO Sun&glasses
Conference Experience Sponsor: Conferience
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδυκτίου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου, Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Cyprus, GOLD magazine, IN Business magazine, MESIMVRIA Enterprises, REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
τηλ.: 22505555 │ φαξ: 22679820 │ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης