Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ στηρίζουν την πρωτοβουλία Movember Cyprus

Με σύνθημα «Μαζί αλλάζουμε το πρόσωπο του ανδρικού καρκίνου» και με σήμα το μουστάκι, oι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ στήριξαν το Movember Cyprus, φιλοξενώντας το MAN VAN, ένα κινητό barber shop-πρωταγωνιστή της εκστρατείας στην Κύπρο, στο κατάστημα της Έγκωμης.

Σκοπός της ενέργειας ήταν η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση του κοινού για τον καρκίνο του προστάτη και των όρχεων.

Το MAN VAN στήθηκε στον χώρο στάθμευσης της Υπεραγοράς και πολλοί ήταν οι άνδρες που έδειξαν ενδιαφέρον για την όμορφη αυτή πρωτοβουλία. Εκτός από τις υπηρεσίες ξυρίσματος που προσφέρθηκαν σε όσους το επιθυμούσαν, στο κινητό barber shop διατέθηκαν προϊόντα προς πώληση και κουπόνια εισφοράς, καθώς και πλούσιο προωθητικό υλικό της καμπάνιας.

Τα υψηλά ποσοστά ανδρών που προσβάλλονται από καρκίνο του προστάτη και των όρχεων, αλλά και ο σοβαρός αντίκτυπος που έχει η ασθένεια στην ψυχική τους υγεία, οδήγησε μια παρέα νέων στην Αυστραλία να δημιουργήσουν το κίνημα Movember. Έτσι, από τις λέξεις «moustache» και «November» προέκυψε το όνομα του κινήματος, μέσω του οποίου άνθρωποι σε όλον τον κόσμο αφυπνίζονται, ευαισθητοποιούνται, ενημερώνονται.
 

Το Movember καλεί κάθε Νοέμβριο τους άνδρες να μεγαλώνουν τα μουστάκια τους για έναν μήνα, συμμετέχοντας σε εκστρατείες για την οικονομική ενίσχυση των δράσεων ενημέρωσης, με στόχο την έγκαιρη διάγνωση, την πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου και των επιπτώσεών του.
 

Αυτοί είναι και οι στόχοι του Movember Cyprus, η βελτίωση δηλαδή της ζωής των αγαπημένων μας ανθρώπων, του πατέρα, του αδερφού, του συντρόφου, του φίλου μας. To Movember Cyprus διοργανώνεται από το Round Table 1 Λευκωσίας και την μπύρα ΚΕΟ σε συνεργασία με το Movember Foundation. 
 

Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ δηλώνουν «παρών» σε τέτοιου είδους ενέργειες και εύχονται το πρόσωπο του ανδρικού καρκίνου να αλλάξει σύντομα.

Δειτε Επισης

Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)
Μια μοναδική βραδιά και εντυπωσιακή συμμετοχή στην δεξίωση του Τζον Χριστοδούλου στο Μονακό για τα 60ά του γενέθλια(pics&vid)
Η Lidl φέρνει το Lidl Youth Camp στο UEFA Women’s EURO 2025™