Οι τάσεις της λιανικής τραπεζικής στην Κύπρο
15:19 - 29 Νοεμβρίου 2019
Η λιανική τραπεζική διέρχεται και αυτή αλλαγές λόγω της ψηφιακής μεταμόρφωσης. Οι νέες τάσεις στην λιανική τραπεζική της Κύπρου υπήρξε το αντικείμενο συζήτησης στο πλαίσιο του 7ου Cyprus Banking Forum με συντονιστή τον Βασίλειος Βραχίμης Partner, In Charge of Banking Industry της PwC Cyprus.
Πρέπει να είμαστε κοντά στον πελάτη αλλά θα πρέπει να κάνουμε ένα βήμα μπροστά, έχοντας μαζί μας τον πελάτη ανέφερε ο Γιώργος Καραγιώργης General Manager, Retail Division της Ελληνικής Τράπεζας. Η νέα γενιά χρειάζεται να έχει στη διάθεση της υπηρεσίες 24/7 και ιδιαίτερα στον τραπεζικό τομέα. Δεν είναι δυνατό να υπάρχουν τόσα υποκαταστήματα ανοικτά για ορισμένο χρονικό διάστημα και με αρκετούς περιορισμούς.
Οι πελάτες της λιανικής τραπεζικής λαμβάνουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ανέφερε ο Τζόζεφ Στεφανή Head Retail Banking & Alternative Distribution Networks της AstroBank. Πρόσθεσε πως υπάρχει η επιλογή για τους πελάτες για την χρήση ψηφιακών εργαλείων, ενώ το προσωπικό στα υποκαταστήματα είναι αρκετά καταρτισμένο προσθέτοντας αξία στις υπηρεσίες που παρέχονται στους πελάτες.
Η πρόκληση που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι η διαχείριση στην συμπύκνωση του τραπεζικού οργανισμού, ενώ υπογράμμισε πως στην Κύπρο σπρώχνουμε για την παροχή ψηφιακής τραπεζικής σε λιανικούς πελάτες οι οποίοι δεν είναι σε θέση να κάνουν χρήση.
Η εκπαίδευση του προσωπικού για την εμπέδωση στους πελάτες τα νέα ψηφιακά εργαλεία που παρέχει η λιανική τραπεζική αποτελεί μια από τις προκλήσεις που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν ανέφερε ο Θεοδόσης Θεοδοσίου Director, Retail Banking Division της Τράπεζας Κύπρου. Δεν πρέπει, είπε, να θεωρούνται απειλή οι fintech εταιρείες αλλά θα πρέπει
Πρέπει να είμαστε κοντά στον πελάτη αλλά θα πρέπει να κάνουμε ένα βήμα μπροστά, έχοντας μαζί μας τον πελάτη ανέφερε ο Γιώργος Καραγιώργης General Manager, Retail Division της Ελληνικής Τράπεζας. Η νέα γενιά χρειάζεται να έχει στη διάθεση της υπηρεσίες 24/7 και ιδιαίτερα στον τραπεζικό τομέα. Δεν είναι δυνατό να υπάρχουν τόσα υποκαταστήματα ανοικτά για ορισμένο χρονικό διάστημα και με αρκετούς περιορισμούς.
Οι πελάτες της λιανικής τραπεζικής λαμβάνουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ανέφερε ο Τζόζεφ Στεφανή Head Retail Banking & Alternative Distribution Networks της AstroBank. Πρόσθεσε πως υπάρχει η επιλογή για τους πελάτες για την χρήση ψηφιακών εργαλείων, ενώ το προσωπικό στα υποκαταστήματα είναι αρκετά καταρτισμένο προσθέτοντας αξία στις υπηρεσίες που παρέχονται στους πελάτες.
Η πρόκληση που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι η διαχείριση στην συμπύκνωση του τραπεζικού οργανισμού, ενώ υπογράμμισε πως στην Κύπρο σπρώχνουμε για την παροχή ψηφιακής τραπεζικής σε λιανικούς πελάτες οι οποίοι δεν είναι σε θέση να κάνουν χρήση.
Η εκπαίδευση του προσωπικού για την εμπέδωση στους πελάτες τα νέα ψηφιακά εργαλεία που παρέχει η λιανική τραπεζική αποτελεί μια από τις προκλήσεις που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν ανέφερε ο Θεοδόσης Θεοδοσίου Director, Retail Banking Division της Τράπεζας Κύπρου. Δεν πρέπει, είπε, να θεωρούνται απειλή οι fintech εταιρείες αλλά θα πρέπει