Μαρίνα Αγίας Νάπας: Δείτε πώς προχωρούν οι εργασίες (photos)

Σε λίγες εβδομάδες είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε τα πρώτα σκάφη στη Μαρίνα, δήλωσε ο CEO της M.M Makronisos Marina Ltd, Σταύρος Καραμοντάνης στο πλαίσιο ξενάγησης στον χώρο όπου διεξάγονται οι εργασίες κατασκευής της Μαρίνας Αγίας Νάπας. "Τον Σεπτέμβριο 2016 υπογράψαμε με την κατασκευαστική εταιρεία και άρχισαν τα έργα τον Ιανουάριο 2017. Μεχρι τον Ιανουάριο 2020 είμαστε υποχρεωμένοι να παραδώσουμε το εμπορικο κομμάτι για τα σκάφη", είπε σχετικά. 
 

 
 

 
 
Σημειώνεται ότι το εμπορικό μέρος της Μαρίνας θα παραδοθεί τον ερχόμενο Μάρτιο και θα είναι σε πλήρη λειτουργία τον επόμενο Ιούνιο.
 
 
"Αποφασίσαμε να ανοίξουμε ένα τμήμα της μαρίνας έτσι ώστε όταν η μαρίνα ανοίξει εμπορικά να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε όλα τα ζητήματα που πιθανόν να προκύψουν τώρα", τόνισε από την πλευρά του o marina director, Κωνσταντίνος Φυτιρής.
 


Παραδίδεται σε δοκιμαστική λειτουργία ο χώρος ελλιμενισμού της Μαρίνας Αγίας Νάπας
Η M.M. Makronisos Marina Limited, παραμένοντας πιστή στην υλοποίηση του εμβληματικού έργου κατασκευής της Μαρίνας Αγίας Νάπας, παρουσίασε με υπερηφάνεια, ολοκληρωμένο, ένα πρώτο μέρος αυτής που αφορά τον ελλιμενισμό σκαφών και τις σχετικές με αυτό προσφερόμενες υπηρεσίες.

 


Την Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2019, ομάδα εκπροσώπων των ΜΜΕ, στην παρουσία των Δημάρχων της Αγίας Νάπας κ. Γιάννη Καρούσου και Σωτήρας κ. Γιώργου Τάκκα, και των επιτελείων τους, επισκέφτηκαν τη Μαρίνα Αγίας Νάπας και ξεναγήθηκαν από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της M.M. Makronisos Marina Limited, κ. Σταύρο Καραμοντάνη, και τον Διευθυντή της Μαρίνας, κ. Κώστα Φυτιρή, στους ολοκληρωμένους χώρους της Μαρίνας που έχει δυνατότητα φιλοξενίας 600 σκαφών στον θαλάσσιο και στον αποθηκευτικό χώρο στην ξηρά. 
 


Όπως διευκρίνισε ο κ. Σταύρος Καραμοντάνης παρουσιάζοντας το έργο, στη μαρίνα μπορούν να ελλιμενιστούν σκάφη με μήκος μέχρι 65 μέτρων ενώ στην ξηρά, στον ειδικά διαμορφωμένο σε 4 επίπεδα χώρο φύλαξης (Dry Stack), μπορούν να αποθηκευτούν σκάφη με μήκος μέχρι 10 μέτρα. Η υπηρεσία Dry Stack Services θα παρέχει στους ιδιοκτήτες σκαφών πρωτοποριακή εξυπηρέτηση με βάση το τρίπτυχο ΓΝΩΣΗ- ΠΟΙΟΤΗΤΑ-ΤΑΧΥΤΗΤΑ χωρίς καμιά ταλαιπωρία για τους ιδίους. Το σύστημα ελλιμενισμού και εξυπηρέτησης των σκαφών είναι σύμφωνα με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές πολυτελών Μαρίνων. Για όλα τα σκάφη με μήκος 30 ή λιγότερα μέτρα δίνεται η δυνατότητα πλαγιοδέτησης  (finger style berthing) με παροχή όλων των υπηρεσιών. Όσον αφορά τις καταναλώσεις νερού, ρεύματος και καυσίμων, ο κάθε ιδιοκτήτης θα μπορεί να βλέπει αναλυτικά τις πληροφορίες αυτές από το κινητό του τηλέφωνο ή τον Η/Υ του ανά πάσα στιγμή.

Ο κ. Σταύρος Καραμοντάντης δήλωσε με περηφάνεια: «Σήμερα, η Μαρίνα τίθεται σε δοκιμαστική λειτουργία σε πραγματικές συνθήκες. Σκοπός της πιλοτικής αυτής διαδικασίας είναι να διαπιστωθεί στην πράξη η εύρυθμη λειτουργία της Μαρίνας, να επιλυθούν τυχόν προβλήματα και/ή δυσκολίες που ενδεχομένως να προκύψουν και να διευθετηθούν αποτελεσματικά και να διορθωθούν οποιαδήποτε λάθη στην κατασκευή και/ή λειτουργία της. Σημειώνουμε, ότι κατά τη διάρκεια της πιλοτικής λειτουργίας θα δεχόμαστε σκάφη αποκλειστικά και μόνο από τη Κυπριακή Δημοκρατία, τα οποία έχουν πάρει ειδική πρόσκληση. Η Μαρίνα δεν θα είναι ανοικτή για το κοινό.»

Ευχαριστώντας τον κ. Σταύρο Καραμοντάνη για την ενημέρωση και την ξενάγηση στους χώρους ελλιμενισμού της Μαρίνας, ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας, κ. Γιάννης Καρούσος, δήλωσε ενθουσιασμένος που αυτό το τόσο φιλόδοξο έργο, σημείο αναφοράς όχι μόνο για την Κύπρο, αλλά για ολόκληρη την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου σταδιακά ολοκληρώνεται και φέρνει κοντά τον στόχο της Αγίας Νάπας να καταστεί το καλύτερο τουριστικό θέρετρο της Μεσογείου.

Δειτε Επισης

Στον προϋπολογισμό 2025 τα πρώτα 25 εκατ. για την ηλεκτρική διασύνδεση, ανοικτή πληγή το τερματικό
Μ. Κεραυνός: Οι προτεραιότητες του προϋπολογισμού 2025 και του μεσοπρόθεσμου δημοσιονομικού πλαισίου 2025-2027
Προϋπολογισμός 2025: Αυξημένες αναπτυξιακές δαπάνες κατά 2,1%, μείωση μόνιμων θέσεων στο δημόσιο
Ανοίγει τις πόρτες της η φοιτητική εστία στην Πάφο-Θα διανυκτερεύσουν Φαίδωνος και Ζαφείρης
Γιατί διαφώνησε με την απόφαση για αλλαγή του ρυθμιστικού πλαισίου για τον GSI ο αντιπρόεδρος της ΡΑΕΚ
Μέχρι και 5% η πιθανή αύξηση στο κόστος του καλωδίου-Ολόκληρη η κατά πλειοψηφία απόφαση της ΡΑΕΚ για GSI
Όλα ανοικτά για πιθανή χρηματοδότηση του GSI από ΕΤΕπ-Τι είπε για το τερματικό ο Κυριάκος Κακουρής
Έπεσαν οι υπογραφές με ΕΤΕπ για δάνεια συνολικού ύψους €125 εκατ.-Σε τι αφορούν οι συμφωνίες
Tα συνολικά κέρδη των κυπριακών τραπεζών το πρώτο εξάμηνο του 2024
Αποσυμφορείται από τα κόκκινα δάνεια ο κυπριακός τραπεζικός τομέας-Περαιτέρω μείωση των ΜΕΧ