Tο 64% των Κυπρίων νοιώθουν ότι επωφελούνται από το διεθνές εμπόριο

Το 64% των Κυπρίων και το 60% των Ευρωπαίων (+16 ποσοστιαίες μονάδες από το 2009) αισθάνονται ότι επωφελούνται προσωπικά από το διεθνές εμπόριο, σύμφωνα με ευρήματα ειδικού ευρωβαρόμετρου που δημοσίευσε η Κομισιόν και το οποίο θα παρουσιάσει  στο Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων (ΣΕΥ) που συνέρχεται σε σύνθεση Υπουργών Εμπορίου.

Σύμφωνα με την έρευνα 75% των Κυπρίων και το  71% των Ευρωπαίων εκτιμά ότι η ΕΕ είναι πιο αποτελεσματική στην υπεράσπιση των εμπορικών συμφερόντων των χωρών τους από ό, τι οι ίδιες αυτές οι χώρες.

Επιπλέον το 69% των Κυπρίων και το 54% των Ευρωπαίων υποστηρίζουν ότι η κύρια προτεραιότητα της εμπορικής πολιτικής της ΕΕ πρέπει να είναι η δημιουργία θέσεων εργασίας στην ΕΕ.

Η προστασία των περιβαλλοντικών και υγειονομικών προτύπων της ΕΕ έχει επίσης καταστεί σημαντική για τους Ευρωπαίους, με το 50% να το θεωρεί προτεραιότητα (55% στην Κύπρο).

Μάλιστα το 70% των Κυπρίων και το 56% των Ευρωπαίων αναγνωρίζουν και  ταυτόχρονα ότι η εμπορική πολιτική της ΕΕ έχει ήδη λάβει υπόψη τις κοινωνικές, περιβαλλοντικές και ανθρώπινες επιπτώσεις εντός της ΕΕ και παγκοσμίως.

Ακολούθως, 79% των Κυπρίων και το 81% των Ευρωπαίων συμφωνούν ότι χρειαζόμαστε κανόνες διεθνούς εμπορίου, ενώ το 55% των Κυπρίων και το 60% των Ευρωπαίων λένε ότι εμπιστεύονται την ΕΕ να διεξάγει την εμπορική πολιτική της με ανοιχτό και διαφανή τρόπο.

Τέλος, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στην ΕΕ και το 44% των Κυπρίων πιστεύουν ότι η ΕΕ πρέπει να αυξήσει τους εισαγωγικούς δασμούς στις χώρες εκτός ΕΕ ή στις επιχειρήσεις που δεν παίζουν με τους κανόνες του διεθνούς εμπορίου.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με προσωπικές συνεντεύξεις 27.438 στην ΕΕ και 503 στην Κύπρο από τις 09 ως τις  25 Μαΐου του 2019.

Τα στοιχεία που παρουσιάζονται στην έκθεση θα χρησιμεύσουν επίσης ως σημαντική βάση για τον καθορισμό των στόχων και των πρακτικών εμπορικής πολιτικής για τα επόμενα χρόνια.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Αύξηση στον κύκλο εργασιών του ευρύτερου εμπορικού τομέα το 2023-Έρευνα χονδρικού και λιανικού εμπορίου
Καλοκαίρι με Shell και φουλάρουμε με προορισμό τη Monza
Όμιλος ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Ο ισχυρότερος όμιλος προϊόντων υγείας, ομορφιάς και ευεξίας στην Κύπρο
Lidl UP-Learn & Work: Δωρεάν εκπαίδευση με μισθό, καριέρα από την πρώτη μέρα
Μειώθηκαν οι εξαγωγές μπύρας από τα κυπριακά εργοστάσια, αλλά ενισχύθηκε η εγχώρια αγορά
Φρέναρε η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο εξάμηνο...Κάμψη στα σαλούν, άνοδος για υβριδικά και ηλεκτρικά
Έγινε το αναμενόμενο...Εξαντλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού οι χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση
Minotti: Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά-Νέο flaghship κατάστημα στο Trilogy Limassol Seafront
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Slamdunk: Κάθοδος στην Κύπρο για το brand με εξειδίκευση στα είδη μπάσκετ-Άνοιξε στο My Mall(pics)