Mondelez: Ανεβασμένη η κατανάλωση σνακς
08:45 - 15 Νοεμβρίου 2019
Η Mondelēz International ανακοίνωσε την παρουσίαση της πρώτης έκθεσης State of Snacking, μια παγκόσμια μελέτη καταναλωτικών τάσεων που εξετάζει το ρόλο των σνακς σε όλο τον κόσμο για την κάλυψη των εξελισσόμενων αναγκών των καταναλωτών στο σύγχρονο περιβάλλον όπως τον πολυάσχολο μοντέρνο τρόπο ζωής, την αυξανόμενη επιθυμία για κοινωνική διασύνδεση και μια πιο ολιστική αίσθηση που αφορά την ευεξία.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η Έκθεση αποκαλύπτει την άνοδο της κατανάλωσης σνακς σε παγκόσμιο επίπεδο, λαμβάνοντας υπόψη περιφερειακές παραλλαγές που δείχνουν πώς τα σνακς συμβάλλουν στο μέλλον των τροφίμων, στο πλαίσιο των αναγκών που υπάρχουν στην καθημερινή μας ζωή.
Η Έκθεση «State of Snacking», που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εξειδικευμένη σε θέματα ερευνών της συμπεριφοράς καταναλωτών, The Harris Poll, στηρίζεται σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δώδεκα χώρες με τη συμμετοχή χιλιάδων καταναλωτών. Η έκθεση αναδεικνύει την κατανάλωση των σνακς ως αυξανόμενη συμπεριφορά σε όλο τον κόσμο. Ειδικά 6 στους 10 ενήλικες σε όλο τον κόσμο (59%) λένε ότι προτιμούν να τρώνε πολλά μικρά γεύματα καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας, σε αντίθεση με λίγα και μεγαλύτερα γεύματα, με τους νεότερους καταναλωτές να επιλέγουν περισσότερα γεύματα με σνακς καθώς ο αριθμός αυτός αυξάνεται στους 7 στους 10 ανάμεσα στους Millennials (70%).
Η Έκθεση «State of Snacking», η οποία είναι διαθέσιμη στο www.stateofsnacking.com περιλαμβάνει τα ακόλουθα βασικά συμπεράσματα:
Η σχέση μας με τη διατροφή αλλάζει ριζικά
o Για περισσότερα από 8 στα 10 άτομα, η ευκολία (87%) και η ποιότητα (85%) είναι οι κορυφαίοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή σνακ.
o Το 80% των καταναλωτών αναζητούν υγιή, ισορροπημένα σνακς.
o Το 71% των ενηλίκων λέει ότι τα σνακς τους βοηθά να ελέγχουν την πείνα τους και να διαχειρίζονται τις θερμίδες όλη την ημέρα.
• Ωστόσο, οι στιγμές απόλαυσης εξακολουθούν να έχουν σημαντική θέση στην καθημερινότητα.
o Το 80% των ενηλίκων παγκοσμίως αναγνωρίζει την ανάγκη για ισορροπία αξιολογώντας την επιλογή υγιεινών και απολαυστικών σνακς ανάλογα με τη στιγμή.
o Το 77% των καταναλωτών συμφωνούν ότι υπάρχει χρόνος και τόπος για το κατάλληλο σνακ.
o Η πλειονότητα των ανθρώπων λένε ότι τα σνακς είναι εξίσου σημαντικά για την ψυχική (71%) και συναισθηματική (70%) ευεξία όπως και είναι η και η σωματική ευεξία.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr