Το pop up store της Tommy Hilfiger στη Λεμεσό αλλάζει concept

Η εταιρεία SARKK, αποκλειστικός  διανομέας και ιδιοκτήτης καταστημάτων λιανικής Tommy Hilfiger στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία, ανακοινώνει ότι το δεύτερο κατάστημα του brand στην Λεμεσό αλλάζει concept και από pop up εξελίσσεται σε κατάστημα Tommy Hilfiger. 

Το κατάστημα που ξεκίνησε να λειτουργεί πάλι στο Word Trade Centre Trust Re Building, στη καρδιά της παραλιακής λεωφόρου της πόλης, το γνωρίσαμε αρχικά ως το πρωτοποριακό pop up store που ήρθε στη Λεμεσό να δώσει μια διαφορετική διάσταση στη λιανική αγορά της πόλης, με μια πλούσια γκάμα καλοκαιρινών κυρίως συλλογών. Τώρα το κατάστημα άλλαξε εξ ολοκλήρου και με αφορμή το Φθινόπωρο παρουσιάζει τις νέες ανδρικές και γυναικείες συλλογές Tommy Hilfiger Sportwear, Tommy Jeans, Tommy Sport στις οποίες περιλαμβάνονται και οι μοναδικές τσάντες και αξεσουάρ του brand, σε τολμηρούς συνδυασμούς. Το «παρών» δίνουν και επιλεγμένα κομμάτια από τις capsule συλλογές του brand TommyXZendaya και TommyXLewis.
 



Οι ανδρικές και οι γυναικείες συλλογές για το Φθινόπωρο 2019 είναι εμπνευσμένες από μια «συνειδητή» σύγκρουση μεταξύ λειτουργικότητας και κληρονομιάς, συνδυάζοντας άνετα και εύκαμπτα υφάσματα σε διαχρονικά σχέδια. 

Το καινοτόμο πρόγραμμα TH Flex, που φτιάχτηκε για τον σύγχρονο άνδρα της πόλης, χρησιμοποιεί υλικά με υψηλής απόδοσης stretch για απεριόριστη κίνηση και άνεση. Τα πρωτοποριακά υφάσματα βρίσκονται στην καρδιά και της γυναικείες συλλογής, με τζιν και καρό παντελόνια αναβαθμισμένα με TH stretch flex, το iconic puffer γεμισμένο με Re:Down® ενώ τα πουλόβερ είναι επανασχεδιασμένα με πλενόμενο πολυτελές μαλλί.

Με εντυπωσιακή διακόσμηση, το κατάστημα στη Λεμεσό, τίθεται στη διάθεση του καταναλωτικού του κοινού και έρχεται να προστεθεί στη σειρά καταστημάτων Tommy Hilfiger που ήδη λειτουργούν στην Κύπρο και σε σημαντικούς αγοραστικούς προορισμούς ανά τον κόσμο.

Δειτε Επισης

Γίνε Παλαιοντολόγος για μια ημέρα στο Kings Avenue Mall
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ η εξαγορά των πολυκαταστημάτων ERA από την Gencom
Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές
Σώτος Τρικωμίτης: Μπάχαλο με τις χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση, εξαντλήθηκαν σε μερικά δευτερόλεπτα
Καλοκαιρινά pop-up καταστήματα στο My Mall Λεμεσού-Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει