Το pop up store της Tommy Hilfiger στη Λεμεσό αλλάζει concept

Η εταιρεία SARKK, αποκλειστικός  διανομέας και ιδιοκτήτης καταστημάτων λιανικής Tommy Hilfiger στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία, ανακοινώνει ότι το δεύτερο κατάστημα του brand στην Λεμεσό αλλάζει concept και από pop up εξελίσσεται σε κατάστημα Tommy Hilfiger. 

Το κατάστημα που ξεκίνησε να λειτουργεί πάλι στο Word Trade Centre Trust Re Building, στη καρδιά της παραλιακής λεωφόρου της πόλης, το γνωρίσαμε αρχικά ως το πρωτοποριακό pop up store που ήρθε στη Λεμεσό να δώσει μια διαφορετική διάσταση στη λιανική αγορά της πόλης, με μια πλούσια γκάμα καλοκαιρινών κυρίως συλλογών. Τώρα το κατάστημα άλλαξε εξ ολοκλήρου και με αφορμή το Φθινόπωρο παρουσιάζει τις νέες ανδρικές και γυναικείες συλλογές Tommy Hilfiger Sportwear, Tommy Jeans, Tommy Sport στις οποίες περιλαμβάνονται και οι μοναδικές τσάντες και αξεσουάρ του brand, σε τολμηρούς συνδυασμούς. Το «παρών» δίνουν και επιλεγμένα κομμάτια από τις capsule συλλογές του brand TommyXZendaya και TommyXLewis.
 



Οι ανδρικές και οι γυναικείες συλλογές για το Φθινόπωρο 2019 είναι εμπνευσμένες από μια «συνειδητή» σύγκρουση μεταξύ λειτουργικότητας και κληρονομιάς, συνδυάζοντας άνετα και εύκαμπτα υφάσματα σε διαχρονικά σχέδια. 

Το καινοτόμο πρόγραμμα TH Flex, που φτιάχτηκε για τον σύγχρονο άνδρα της πόλης, χρησιμοποιεί υλικά με υψηλής απόδοσης stretch για απεριόριστη κίνηση και άνεση. Τα πρωτοποριακά υφάσματα βρίσκονται στην καρδιά και της γυναικείες συλλογής, με τζιν και καρό παντελόνια αναβαθμισμένα με TH stretch flex, το iconic puffer γεμισμένο με Re:Down® ενώ τα πουλόβερ είναι επανασχεδιασμένα με πλενόμενο πολυτελές μαλλί.

Με εντυπωσιακή διακόσμηση, το κατάστημα στη Λεμεσό, τίθεται στη διάθεση του καταναλωτικού του κοινού και έρχεται να προστεθεί στη σειρά καταστημάτων Tommy Hilfiger που ήδη λειτουργούν στην Κύπρο και σε σημαντικούς αγοραστικούς προορισμούς ανά τον κόσμο.

Δειτε Επισης

Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA