Η σωστή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για τη δική σου επιχείρηση!
13:57 - 11 Νοεμβρίου 2019

Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, πώς μπορούμε να γνωρίζουμε τι είναι σωστό για την επιχείρησή μας και ποια μέτρα πρέπει να λάβουμε υπόψη όταν θέλουμε να επιτύχουμε; Ο Kunal Pattany, Digital Marketing Consultant στην Digital Human Ηνωμένου Βασιλείου, θα βρίσκεται ανάμεσα στους εκλεκτούς ομιλητές του 16th Digital Marketing Forum που παρουσιάζει η Webarts, για να μιλήσει στους παρευρισκόμενους για τη σωστή στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει ο κάθε marketer. Ραντεβού την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
Ο Kunal Pattany έχει στο ενεργητικό του πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, και έχει πρόσφατα βραβευτεί από την Google με το βραβείο Spirit of Google Squared. Στο σημερινό αυτοματοποιημένο κόσμο, το μεγαλύτερο μέρος της εκστρατείας μάρκετινγκ οποιουδήποτε οργανισμού είναι στην πραγματικότητα το ψηφιακό μάρκετινγκ. Τα smartphones είναι πλέον η επέκταση του χεριού μας, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις να είναι συνεχώς συνδεδεμένοι. Πώς πρέπει λοιπόν μια αναπτυσσόμενη ή / και αναδυόμενη επιχείρηση να δημιουργήσει, να σχεδιάσει, να τελειοποιήσει και να διατηρήσει μια επαρκή εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ; To προφίλ των καταναλωτών, η σωστή επιλογή πλατφόρμας για την καμπάνια και ο τρόπος αλληλεπίδρασης με τους πελάτες είναι μεταξύ άλλων από τα κυριότερα στοιχεία τα οποία θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη για μια πετυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Ο Kunal Pattany θα μας εξηγήσει πώς να ξεχωρίζουμε ποια είναι η καταλληλότερη στρατηγική για τη δική μας επιχείρηση. Αυτά και άλλα πολλά στο επερχόμενο 16th Digital Marketing Forum.
Για περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο και τους ομιλητές του φετινού Φόρουμ, παρακαλώ πατήστε εδώ.
Το 16th Digital Marketing Forum απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Διευθυντές μάρκετινγκ, Υπεύθυνους πωλήσεων, Υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Υπεύθυνους πελατειακών σχέσεων, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, Συμβούλους μάρκετινγκ, ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακής διαφήμισης και προγραμματιστές πλατφορμών.
Για online εγγραφές, παρακαλώ κάντε κλικ εδώ.
Τα μέλη των υποστηρικτών (Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδυκτίου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου και Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου) δικαιούνται έκπτωση 20% στο κόστος συμμετοχής. Για εγγραφές μελών των συνδέσμων κάντε κλικ εδώ.
Πληροφορίες Φόρουμ
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί (μέχρι σήμερα): Gloria Jean's Coffees and IMR/University of Nicosia™
Innovation Sponsor: Cassandra Trading | IQOS
Υποστηρικτές: K Cineplex, OJO Sun&glasses
Conference Experience Sponsor: Conferience
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδυκτίου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου, Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, MESIMVRIA Enterprises.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
τηλ.: 22505555 │ φαξ: 22679820 │ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Ο Kunal Pattany έχει στο ενεργητικό του πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, και έχει πρόσφατα βραβευτεί από την Google με το βραβείο Spirit of Google Squared. Στο σημερινό αυτοματοποιημένο κόσμο, το μεγαλύτερο μέρος της εκστρατείας μάρκετινγκ οποιουδήποτε οργανισμού είναι στην πραγματικότητα το ψηφιακό μάρκετινγκ. Τα smartphones είναι πλέον η επέκταση του χεριού μας, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις να είναι συνεχώς συνδεδεμένοι. Πώς πρέπει λοιπόν μια αναπτυσσόμενη ή / και αναδυόμενη επιχείρηση να δημιουργήσει, να σχεδιάσει, να τελειοποιήσει και να διατηρήσει μια επαρκή εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ; To προφίλ των καταναλωτών, η σωστή επιλογή πλατφόρμας για την καμπάνια και ο τρόπος αλληλεπίδρασης με τους πελάτες είναι μεταξύ άλλων από τα κυριότερα στοιχεία τα οποία θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη για μια πετυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Ο Kunal Pattany θα μας εξηγήσει πώς να ξεχωρίζουμε ποια είναι η καταλληλότερη στρατηγική για τη δική μας επιχείρηση. Αυτά και άλλα πολλά στο επερχόμενο 16th Digital Marketing Forum.
Για περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο και τους ομιλητές του φετινού Φόρουμ, παρακαλώ πατήστε εδώ.
Το 16th Digital Marketing Forum απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Διευθυντές μάρκετινγκ, Υπεύθυνους πωλήσεων, Υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Υπεύθυνους πελατειακών σχέσεων, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, Συμβούλους μάρκετινγκ, ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακής διαφήμισης και προγραμματιστές πλατφορμών.
Για online εγγραφές, παρακαλώ κάντε κλικ εδώ.
Τα μέλη των υποστηρικτών (Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδυκτίου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου και Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου) δικαιούνται έκπτωση 20% στο κόστος συμμετοχής. Για εγγραφές μελών των συνδέσμων κάντε κλικ εδώ.
Πληροφορίες Φόρουμ
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί (μέχρι σήμερα): Gloria Jean's Coffees and IMR/University of Nicosia™
Innovation Sponsor: Cassandra Trading | IQOS
Υποστηρικτές: K Cineplex, OJO Sun&glasses
Conference Experience Sponsor: Conferience
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδυκτίου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου, Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, MESIMVRIA Enterprises.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
τηλ.: 22505555 │ φαξ: 22679820 │ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com