Εικονική Πραγματικότητα: Το νέο Big Thing στο Digital Marketing

Ανάμεσα στις νέες τάσεις που θα παρουσιαστούν στο 16th Digital Marketing Forum, βρίσκεται και η χρήση της εικονικής πραγματικότητας, η οποία κατακτά ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στη στρατηγική μεγάλων αλλά και μικρών επιχειρήσεων. Το Φόρουμ, το οποίο θα διεξαχθεί στις 20 Νοεμβρίου 2019, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία, παρουσιάζει η Webarts. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα παρουσιαστούν οι τελευταίες τάσεις στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ από σπουδαίους ομιλητές, τόσο από την Κύπρο όσο και από το εξωτερικό.
 
Για το θέμα της τεχνολογίας της εικονικής πραγματικότητας και το πώς η εφαρμογή της στον τομέα του digital marketing γίνεται σιγά σιγά must για κάθε marketer, θα μιλήσει η Fanny Lincoln, Digital Marketing Lead στην εταιρεία Stryker, από Ολλανδία. Σκοπός της ζωή της είναι να εμπνέει και να οδηγεί τις αλλαγές. Ως διαχειρίστρια ψηφιακού μάρκετινγκ με μεγάλη εμπειρία στη στρατηγική μάρκετινγκ και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, η Fanny έχει ήδη κάνει τη διαφορά στις εταιρείες στις οποίες εργάστηκε, εκπαιδεύοντας τις ομάδες τους να σκέφτονται ‘ψηφιακά’. Η ειδικότητά της; Η χρήση των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας στον τομέα της εκπαίδευσης, θέμα το οποίο θα αναπτύξει και κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της.
 
Οι τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας έχουν τη δυνατότητα να ξεκλειδώνουν τις ικανότητες των ανθρώπων και να επιταχύνουν το ταξίδι μάθησης. Αποτελούν τις καλύτερες λύσεις του αύριο για να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης και να καταρτίσουν τα ταλέντα του αύριο. Μάθετε πώς, στον κόσμο της υγειονομικής περίθαλψης, η Stryker εφαρμόζει αυτές τις τεχνολογίες για να φέρει την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουν οι πελάτες τους και τον αντίκτυπο της καινοτομίας αυτής στον τρόπο εκπαίδευσης του εργατικού δυναμικού. Αυτά και άλλα πολλά στο επερχόμενο 16th Digital Marketing Forum.
 
Το 16th Digital Marketing Forum αποσκοπεί στην ανάδειξη των τελευταίων τάσεων στον τομέα του Digital Marketing και των νέων τεχνικών αντιμετώπισης των προκλήσεων που φέρνει μαζί της η συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία. Οι φετινοί ομιλητές θα αναπτύξουν, μεταξύ άλλων, τα εξής θέματα: Social Digital Marketing, Customer centricity, Performance Marketing και Native content Marketing.
 
Περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο και τους ομιλητές του φετινού Φόρουμ, παρακαλώ κάντε κλικ εδώ.
 
Το 16th Digital Marketing Forum απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Διευθυντές μάρκετινγκ, Υπεύθυνους πωλήσεων, Υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Υπεύθυνους πελατειακών σχέσεων, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, Συμβούλους μάρκετινγκ, ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακής διαφήμισης και προγραμματιστές πλατφορμών.
 
Για online εγγραφές, παρακαλώ κάντε κλικ εδώ.
 
Τα μέλη των υποστηρικτών (Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδυκτίου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου και Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου) δικαιούνται έκπτωση 20% στο κόστος συμμετοχής. Για εγγραφές μελών των συνδέσμων κάντε κλικ εδώ.
 
Πληροφορίες Φόρουμ
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί (μέχρι σήμερα): Gloria Jean's Coffees and IMR/University of Nicosia™
Innovation Sponsor: Cassandra Trading | IQOS
Υποστηρικτές: K Cineplex, OJO Sun&glasses
Conference Experience Sponsor: Conferience
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδυκτίου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου, Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, MESIMVRIA Enterprises.
 
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
τηλ.: 22505555 │ φαξ: 22679820 │ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Χτίζοντας γέφυρες ανάμεσα στις εποχές
Αλίκη Δράκου: Η βιωσιμότητα ως διαχρονική στάση για την Cyta και ο στόχος εξάλειψης της ψηφιακής ανισότητας
Respectco Ltd (Iacovou Group): Ετοιμάζει ξενοδοχείο και οικιστική ανάπτυξη στο παραλιακό μέτωπο της Πύλας
Καυτή εβδομάδα για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-Το πλάνο του Υπουργείου Εργασίας για αποτροπή της κρίσης
Νίκη Ξενοφώντος: Παραμένει και θα συνεχίσει να είναι ελκυστική δικαιοδοσία για trusts η Κύπρος-Η αυξανόμενη ζήτηση
Υπερβολές από μέρους των συντεχνιών...«Λυπηρή η πρόθεση να πάρουν μέτρα εναντίον ξενοδοχειακών επιχειρήσεων»
Από τα σκαλοπάτια της καριέρας, στο τιμόνι 14 χωρών
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού GOLD: Τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards
Γιάννης Μουρουζίδης: Οι κρίσιμες δεξιότητες για τις επιχειρήσεις και το σύγχρονο και ευέλικτο σύστημα κατάρτισης της ΑνΑΔ
Ανεύθυνος συνδικαλισμός χωρίς αναστολές παίζει κορώνα-γράμματα τον τουρισμό και την οικονομία