powered by

Οι γκουρού των προγραμμάτων Loyalty αποκαλύπτουν…

Μυστικά, στρατηγικές και στοχεύσεις των προγραμμάτων Loyalty & Rewards θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν από πρώτο χέρι όσοι παρευρεθείτε στο “2nd Loyalty and Rewards Conference”. Μέσα από τις μοναδικές εμπειρίες, παρουσιάσεις και συζητήσεις τους, 7 ειδήμονες του κλάδου αναλύουν τις εξελίξεις και το μέλλον των προγραμμάτων Loyalty & Rewards, τα οποία επιτυγχάνουν μια άμεσα κι ουσιαστική επικοινωνία ανάμεσα σε brands και καταναλωτές. Το “2nd Loyalty and Rewards Conference”, το οποίο παρουσιάζει η PwC Κύπρου, διοργανώνεται την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. 

Παραδείγματα, Προκλήσεις & Απαντήσεις
Στο Συνέδριο θα παρουσιαστούν -μεταξύ άλλων- πραγματικά παραδείγματα, προκλήσεις, απαντήσεις και στρατηγικές από μετρ του είδους. Συνολικά, μέσα από την προσέγγιση και τη δομή θα καλυφθούν κλάδοι, όπως είναι το Λιανικό Εμπόριο, οι Τράπεζες, ο Ασφαλιστικός Τομέας, οι Τηλεπικοινωνίες, ο Τουρισμός κ.ά.. Εξπέρ του χώρου θα αναλύσουν τα θεαματικά αποτελέσματα που έχουν εφαρμοσμένα χαρακτηριστικά, όπως η Στρατηγική Αλληλεπίδραση, ο Διάλογος και η Εξωστρέφεια, έννοιες οι οποίες κατορθώνουν όχι μόνο να διατηρήσουν το υφιστάμενο πελατολόγιο ενός brand αλλά, παράλληλα, να κεντρίσουν το ενδιαφέρον νέου.

Με τόσα ερεθίσματα γύρω μας, τόσο και τόσες ανταγωνιστικές μεθόδους συνδιαλλαγών αλλά και οπτικά μηνύματα, η ανανέωση της εμπιστοσύνης και προτίμησης του πελάτη προς ένα εμπορικό σήμα είναι επιβεβλημένη. Παραμένει, όμως, σωστή πρόκληση, σήμερα ίσως περισσότερο από ποτέ. Η διάθεση για πρωτοτυπία, έκπληξη, διάδραση φιγουράρουν ως σταθερές αξίες εκ μέρους του κοινού. Ο μοντέρνος καταναλωτής απαιτεί προσοχή, θέλει να νιώσει σημαντικός και να λάβει την επιβεβαίωση πως έχει αξία, δύναμη, όφελος. Τα σύγχρονα προγράμματα Loyalty & Rewards -αδιαμφισβήτητος κρίκος επικοινωνίας μεταξύ brands και πελατών- είναι ακρογωνιαίος λίθος, ο οποίος παίζει τον δικό του σημαίνοντα ρόλο.

Οι γκουρού του Loyalty που θα μιλήσουν στο Συνέδριο, είναι οι:
  • Nick Chambers, Managing Director, Mobile Loyalty Technologies, UK
  • Upma Vermani, Senior Manager, Consume Insights, Adidas, Germany
  • Mark Ross-Smith, Loyalty Advocate, New World Loyalty, Malaysia
  • Νίκος Ασβεστάς, Διευθύνων Σύμβουλος, FLIP New Media, Greece
  • Μαριέτα Δημητρίου, Διευθύντρια Loyalty, Regency Casino Thessaloniki, Ελλάδα
  • Μαρία Νασσιάκου, Group Director, CRM & e-Commerce, Goody’s Everest, Ελλάδα
  • Μάρθα Ζωντανού, Consumer Relations Manager, Nestle Hellas AE, Ελλάδα
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς Διευθύνοντες Συμβούλους, Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Προμηθειών, brand and marketing managers, Οικονομικούς Διευθυντές και Στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το Λιανικό Εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς:
  • Εμπορικές Εταιρείες
  • Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
  • Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PwC Cyprus
Χορηγοί (μέχρι τώρα): CRM.COM, G.A.P. Vassilopoulos Group & Worldline | SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean’s Coffees, Hellas Direct,  IMR/University of Nicosia™ & Stylianos N. Christoforou & Associates LLC
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com  

Δειτε Επισης