COFFEEHOUSE: Η κυπριακή “πράσινη” αλυσίδα στο Athens Coffee Festival 2019

Φέτος για πρώτη φορά, η COFFEEHOUSE έλαβε μέρος στο Athens Coffee Festival, το τέταρτο κατά σειρά φεστιβάλ για τους λάτρεις του καλού καφέ, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι από τις 28 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, με την επισκεψιμότητα να κάνει ρεκόρ και στις τρεις μέρες.

Πέραν από την προώθηση του brand, η COFFEEHOUSE συμμετείχε ενεργά με το campaign REUSE – REDUCE - RESPECT και μια πρωτότυπη “πράσινη ενέργεια”, σε συνεργασία με την εταιρεία KeepCup, συμβάλλοντας στην μείωση του οικολογικού αποτυπώματος του φεστιβάλ.

Με την ενέργεια αυτή, οι επισκέπτες “δανείζονταν” επαναχρησιμοποιούμενα ποτήρια για να απολαύσουν τους καφέδες τους και τα ξέπλεναν στα ειδικά διαμορφωμένα washing stations μέσα στο χώρο του φεστιβάλ.
 


Κατά τις τρεις ημέρες του Athens Coffee Festival πάνω από 5.000 ποτήρια μιας χρήσης δεν κατέληξαν στα σκουπίδια, με τους διοργανωτές, τους επισκέπτες και τους επαγγελματίες του καφέ να δίνουν συγχαρητήρια για την ”πράσινη” αυτή ενέργεια!
 


Επίσης στα πλαίσια των πανελληνίων διαγωνισμών, που πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά φέτος στο Athens Coffee Festival, η COFFEEHOUSE εκπροσωπήθηκε στο Πρωτάθλημα Latte Art με την κατάκτηση της 5ης θέσης η οποία γέμισε με περηφάνια την ομάδα της πρώτης Κυπριακής αλυσίδας καφέ.
 

 

Δειτε Επισης

Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
«Shades Of Catwalk»: Φιλανθρωπική βραδιά μόδας και μουσικής στο παλαιό λιμάνι της Λεμεσού
Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας