Milliouni: Το E-mall του Ομίλου Σιακόλα "φλερτάρει" με το εξωτερικό

Τα «φτερά» του σε αγορές εκτός Κύπρου ετοιμάζεται να ανοίξει το κυπριακό Online Mall Milliouni, του Ομίλου Ermes, το οποίο άρχισε την λειτουργία του τον περασμένο Ιούνιο. 

Διαβάστε ακόμα: Που τοποθετούν τα χρήματα οι κυπριακές επενδυτικές
 
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews, o Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ermes, Νίκος Καρακόιδας, εντός του τρέχοντος μηνός, ο Όμιλος ξεκινά προσπάθειες για προώθηση του Online Mall εκτός Κύπρου, με καμπάνιες. Στόχος είναι να ανοίξει το κανάλι επικοινωνίας με χώρες του εξωτερικού, καθώς μέχρι στιγμής το διαδικτυακό εμπορικό κέντρο παραδίδει προϊόντα μόνο στην Κύπρο.
 
Ο κ. Καρακόιδας απέφυγε να αναφέρει τις χώρες, τις οποίες μελετά ο Όμιλος. Σημείωσε ωστόσο ότι δεν πρόκειται μόνο για χώρες της ΕΕ. «Υπάρχει μια λίστα χωρών από τις οποίες παρατηρούμε άμεσο  ενδιαφέρον, τώρα κάνουμε δοκιμαστικές διαφημίσεις στο εξωτερικό για να δούμε που υπάρχει καλή ανταπόκριση για να επενδύσουμε καλύτερα».

Διαβάστε ακόμα: Παίρνουν μπρος οι νέες πολυκατοικίες
 
Τόνισε πως φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον από σήματα (brands), τα οποία βλέπουν την Κύπρο σαν μια πιθανή αγορά που θα ήθελαν να βρίσκονται και βλέπουν το πλεονέκτημα του να συνδεθούν σε ένα τοπικό ηλεκτρονικό marketplace. Οι εταιρείες στο εξωτερικό, πρόσθεσε ο κ. Καρακόιδας, είναι πιο ώριμες στο να κατανοήσουν τι είναι αυτό που θέλουν οι καταναλωτές και συνήθως οι συμφωνίες με μάρκες του εξωτερικού είναι πιο γρήγορες σε σύγκριση με ένα τοπικό κατάστημα στην Κύπρο, στον ιδιοκτήτη του οποίου πρέπει να προσπαθήσεις να εξηγήσεις τον τρόπο λειτουργίας ενός ηλεκτρονικού εμπορικού κέντρου. «Οι ξένοι είναι πιο έτοιμοι τεχνικά στο να συνδεθούν και υπάρχει και μια μεγαλύτερη ωριμότητα εκ μέρους τους στο θέμα της κατανόησης των πλεονεκτημάτων του να λειτουργούν σε ένα marketplace περιβάλλον», πρόσθεσε.
 
Σε ότι αφορά πιθανές συνεργασίες του Milliouni με Κύπριους επιχειρηματίες, ανέφερε ότι υπάρχουν κάποιες, ωστόσο το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εκ μέρους συμπατριωτών μας επιχειρηματιών αναμένεται να προκύψει κατά το επόμενο βήμα λειτουργίας του ηλεκτρονικού mall, όταν δηλαδή ξεκινήσει να λειτουργεί στο εξωτερικό.
 
Ερωτηθείς για το κατά πόσο θα μεγαλώσει και ο αριθμός των brands, τα οποία διατίθενται μέσω του Milliouni,, ο κ. Καρακόιδας ανέφερε ότι η ενίσχυση των επωνυμιών γίνεται μέσω brand aggregators, «άρα δεν είναι απαραίτητο η συμφωνία να γίνεται μάρκα προς μάρκα, αλλά μπορεί να γίνει με ένα multibrand site του εξωτερικού». Υπογράμμισε, επίσης, πως ο Όμιλος είναι ανοιχτός στο πως θα συνδεθεί με νέα σήματα.
 
Αυτή τη στιγμή το Milliouni.com διαθέτει μία μεγάλη προϊοντική γκάμα από επώνυμα ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ για τη γυναίκα, το παιδί και τον άνδρα, καλλυντικά, παιχνίδια, βιβλία, lifestyle gadgets, με παρουσία πέραν των 120 brands. 

Δειτε Επισης

Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου
Πρεμιέρα για το «e-kalathi»-Κάλεσμα Παπαναστασίου σε πολίτες να εξερευνήσουν την ψηφιακή πλατφόρμα
Φούρνοι Ζορπάς: Εκδήλωση προς τιμήν του προσωπικού και των ιδρυτών της εταιρείας
Αλλαγή ηγεσίας στo Public Group-Νέος CEO ο Δημήτρης Γαλάνης
Η Samsung ενώνει δυνάμεις με τον Jamie Oliver για δημιουργία νέας σειράς συνταγών σε συσκευές Bespoke AI