Η Schwartau ανακαλεί παρτίδα Corny BIG Brownie
13:56 - 24 Ιανουαρίου 2019
Η Schwartau ανακαλεί παρτίδα Corny BIG Brownie, καθώς στη συσκευασία δεν αναγράφονται τα συστατικά στην τοπική γλώσσα, λόγω σφάλματος στη διαδικασία παραγωγής. Η ανάκληση ισχύει μόνο για την παρτίδα Corny BIG Brownie με αριθμό γραμμοκώδικα 61260 και ημερομηνίες λήξης 31.10.2019, 07.12.2019, 28.12.2019, 20.01.2020.
Η ανάκληση δεν αφορά άλλες παρτίδες και προϊόντα που φέρουν τον συγκεκριμένο γραμμοκώδικα!
Λόγω του λάθους στη σήμανση, το προϊόν αυτό ενδέχεται να αποτελεί κίνδυνο για την υγεία όσων παρουσιάζουν αλλεργία στα φιστίκια, σε δημητριακά που περιέχουν γλουτένη ή έχουν δυσανεξία στο γάλα. Οι καταναλωτές που αγόρασαν το παραπάνω προϊόν και έχουν αλλεργία στο γάλα, τα φιστίκια ή τη γλουτένη καλούνται να μην το καταναλώσουν και να το επιστρέψουν στο κατάστημα από όπου το αγόρασαν, ώστε να αποζημιωθούν πλήρως.
Η ικανοποίηση των πελατών και η ποιότητα των προϊόντων αποτελούν τη βασικότερη προτεραιότητα για τη Schwartau. Η εταιρεία, μόλις ενημερώθηκε για το ζήτημα, προχώρησε σε άμεση ανάκληση από τα καταστήματα λιανικής πώλησης και εξέδωσε σχετική ανακοίνωση προς ενημέρωση τόσο των καταναλωτών όσο και των σημείων πώλησης.
Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να έχει προκληθεί. Για οποιαδήποτε απορία ή ανησυχία, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Schwartau (Schwartau Consumer Careline): presse@schwartau.de.
Η ανάκληση δεν αφορά άλλες παρτίδες και προϊόντα που φέρουν τον συγκεκριμένο γραμμοκώδικα!
Λόγω του λάθους στη σήμανση, το προϊόν αυτό ενδέχεται να αποτελεί κίνδυνο για την υγεία όσων παρουσιάζουν αλλεργία στα φιστίκια, σε δημητριακά που περιέχουν γλουτένη ή έχουν δυσανεξία στο γάλα. Οι καταναλωτές που αγόρασαν το παραπάνω προϊόν και έχουν αλλεργία στο γάλα, τα φιστίκια ή τη γλουτένη καλούνται να μην το καταναλώσουν και να το επιστρέψουν στο κατάστημα από όπου το αγόρασαν, ώστε να αποζημιωθούν πλήρως.
Η ικανοποίηση των πελατών και η ποιότητα των προϊόντων αποτελούν τη βασικότερη προτεραιότητα για τη Schwartau. Η εταιρεία, μόλις ενημερώθηκε για το ζήτημα, προχώρησε σε άμεση ανάκληση από τα καταστήματα λιανικής πώλησης και εξέδωσε σχετική ανακοίνωση προς ενημέρωση τόσο των καταναλωτών όσο και των σημείων πώλησης.
Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να έχει προκληθεί. Για οποιαδήποτε απορία ή ανησυχία, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Schwartau (Schwartau Consumer Careline): presse@schwartau.de.