powered by

Οι  Top 10 διαφημιζόμενοι σε Τηλεόραση, Ράδιο και Press

Στα €15,6 εκατ. ευρώ ανήλθε η συνολική δαπάνη των top 10 διαφημιζόμενων σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και έντυπο Τύπο κατά τον μήνα Νοέμβριου του 2018, σύμφωνα με στοιχεία των Nielsen και MatrixMedia. Συγκεκριμένα για διαφημίσεις στην τηλεόραση οι top 10 δαπάνησαν περίπου €13,4 εκατ., για ραδιοφωνική διαφήμιση οι top 10 δαπάνησαν περίπου €1,8 εκατ., ενώ οι καταχωρήσεις διαφημίσεων στον έντυπο Τύπο από τους top 10 ανήλθαν περίπου στις €402 χιλιάδες.

Οι Top 10 στην TV
Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, η Ελληνική Τράπεζα καταλαμβάνει την πρώτη θέση με την μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη σε ονομαστική αξία €2,42 εκατ. κατά τον μήνα Νοέμβριο του 2018, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Υπεραγορές Άλφαμεγα με δαπάνη σε διαφήμιση ονομαστικής αξίας €2,38 εκατ. Την τρίτη θέση καταλαμβάνει η LIDL με κονδύλι €2,2 εκατ., ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Τράπεζα Κύπρου και Jumbo με δαπάνη €1,36 εκατ. και €1,2 εκατ.
 


Οι Top10 στο Ραδιόφωνο
Σύμφωνα με τα στοιχεία της MatrixMedia, οι Υπεραγορές Άλφαμεγα καταλαμβάνουν την πρώτη θέση με την μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη σε ονομαστική αξία €284,4 χιλιάδες κατά τον μήνα Νοέμβριο, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Electroline με δαπάνη σε διαφήμιση ονομαστικής αξίας €248,02 χιλιάδες. Την τρίτη θέση καταλαμβάνει η Cyta με κονδύλι περίπου €205 χιλιάδες, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Michaels Automotive και Charalambos Pilakoutas με δαπάνη €186,7 χιλιάδες και €184,6 χιλιάδες αντίστοιχα.
 

Οι Top10 στον Έντυπο Τύπο
Την πρώτη θέση με την μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη σε ονομαστική αξία €87,7 χιλιάδες καταλαμβάνει η Ελληνική Τράπεζα και τη δεύτερη θέση με €71,9 χιλιάδες η Τράπεζα Κύπρου. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η C. A. Papaellinas με δαπάνη €53,5 χιλιάδες και την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι ΟΠΑΠ Κύπρου και CIC Automasters με €47 χιλιάδες και €27,5 χιλιάδες αντίστοιχα.
 

Δειτε Επισης

Ενέργεια και νερό ως βασικά συστατικά για τη βιώσιμη ανάπτυξη-Η σημασία των διατομεακών έργων
Eurolife: Βράβευσε πρωτότυπες κατασκευές με υλικά του δάσους
Πέτρος Χριστοδούλου: Τραπεζικός οργανισμός με εμβέλεια και δυνατότητες πολλαπλής ανάπτυξης η Eurobank Ltd
Δημήτρης Σκουρίδης: Γέφυρα που διαμορφώνει την ψηφιακή οικονομία του αύριο η Κύπρος-Η στρατηγική της χώρας
Το νέο τραπεζικό περιβάλλον, η ανάγκη προσαρμογής στην τεχνολογία και η επένδυση της Eurobank στην Κύπρο
Πρωινό τρέξιμο για υπουργό Οικονομικών ΗΑΕ και Παπαναστασίου πριν από το Investopia Global Mediterranean(pics)
Ένας νέος επενδυτικός άξονας και η Κύπρος ως κόμβος χρηματοοικονομικής και εμπορικής διασύνδεσης με τα ΗΑΕ
Γ. Παπαναστασίου: Ιδανική για την ανάπτυξη ουσιαστικών επιχειρηματικών συνεργασιών με ΗΑΕ η σημερινή συγκυρία
Abdulla bin Touq Al Marri: Στρατηγικός εταίρος των ΗΑΕ η Κύπρος-Οι υποσχόμενοι τομείς για κοινές επενδύσεις
Η καρδιά της επενδυτικής κοινότητας της Μέσης Ανατολής και της ανατολικής Μεσογείου κτυπά στη Λεμεσό (pics)