Νέο κατάστημα Cyta στο The Mall of Nicosia

Ένα νέο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο The Mall of Nicosia στη Λακατάμια, πρόσθεσε πρόσφατα η Cyta στο δίκτυο καταστημάτων της. Σταθερός στόχος του Οργανισμού είναι να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά σε περισσότερους πελάτες, δίνοντάς τους την ευκαιρία να επωφεληθούν από το ψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που τους προσφέρει διαχρονικά, με συνέπεια και αξιοπιστία.
 
Πρόκειται για το 22ο κατάστημα Cyta, το οποίο έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τα νέα αναβαθμισμένα πρότυπα του Οργανισμού για την εξυπηρέτηση πελατών. Στο κατάστημα, το έμπειρο προσωπικό της Cyta είναι στη διάθεση του κοινού για ενημέρωση και εξυπηρέτηση σχετικά με τα πακέτα σύνδεσης υπηρεσιών, τις τρέχουσες προσφορές και για πώληση συσκευών και αξεσουάρ.
 
Με την ευκαιρία σημειώνεται ότι, πέραν από τα καταστήματα Cyta που βρίσκονται σε όλες τις επαρχίες της Κύπρου, η Cyta προσφέρει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών από πολλαπλά κανάλια. Συγκεκριμένα, το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Οικιακών Πελατών (στον αριθμό 132) και Επιχειρηματικών Πελατών (στον αριθμό 150) λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς καμιά χρέωση, ενώ η επίσημη ιστοσελίδα του Οργανισμού www.cyta.com.cy παρέχει τη δυνατότητα υποβολής παραγγελιών, καθώς και επικοινωνίας μέσω email για υποστήριξη και πληροφορίες. Επίσης, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των κοινωνικών δικτύων  oι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στα επίσημα κανάλια ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης στο Twitter (@cytasupport) και στο Facebook μέσω messenger (facebook-cytaofficial), όπου μπορούν να λαμβάνουν προσωπικές απαντήσεις στα ερωτήματά τους. Επιπρόσθετα, μπορούν να  παρακολουθούν τα σύντομα ενημερωτικά βίντεο για τη χρήση των διαφόρων υπηρεσιών στο YouTube, στο κανάλι Cyta Support. Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι για τις  περιπτώσεις χειρισμού βλαβών σε συσκευές που έχουν αγοραστεί από τη Cyta, το κοινό της Λευκωσίας μπορεί να επισκέπτεται το κατάστημα Cyta Support Center που βρίσκεται στην Λεωφόρο Αθαλάσσας.
 
Με την ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών εξυπηρέτησης, η Cyta επιβεβαιώνει στην πράξη τη σημασία που δίνει στην εξυπηρέτηση των πελατών της και τη σταθερή προσπάθειά της να είναι κοντά τους, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας.
 
 

Δειτε Επισης

Η συνδρομή της AWS στα success stories των πελατών της και η απήχηση του cloud στις επιχειρήσεις της Κύπρου
Οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που επιλέγουν οι Κύπριοι-Έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)