Powered by

Έρευνα: Μήπως οι millennials «σκοτώνουν» τις υπηρεσίες streaming;

Τα άτομα ηλικίας 22-36 ετών είναι πιθανότερο από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα να μοιραστούν με άλλους τους κωδικούς πρόσβασης που έχουν σε επί πληρωμή υπηρεσίες streaming, σύμφωνα με νέα στοιχεία που ανέφερε ένα στέλεχος της εταιρείας ερευνών μέσων ενημέρωσης Magid στο CNBC. 
 
Η Jill Rosengard Hill δήλωσε στο CNBC ότι η έρευνα της εταιρείας της δείχνει ότι το 35% των ατόμων που ανήκουν στη γενιά των «millennials» μοιράζονται κωδικούς με άλλους, ενώ μόνο το 19% της Γενιάς X και το 13% των Baby Boomers κάνουν το ίδιο. Όσο για τη νεότερη γενιά δηλαδή των ανθρώπων ηλικίας 21 ετών και άνω, το ποσοστό αυξάνεται στο 42%, αν και πολλοί απ’ αυτούς αποκτούν πρόσβαση μέσω των λογαριασμών των γονιών τους.
 
Τα ποσοστά αυξήθηκαν με την πάροδο του χρόνου, σύμφωνα με ερευνητικές εκθέσεις που εκδίδονται σε τακτική βάση. Το 2015, η Parks Associates ανέφερε ότι το 10% των αμερικανικών νοικοκυριών με ευρυζωνική σύνδεση χρησιμοποιούσαν λογαριασμό σε υπηρεσία συνεχούς ροής που ανήκε σε κάποιον εκτός του νοικοκυριού, ενώ το 22% των ατόμων που το έκαναν αυτό ήταν ηλικίας 18-24 ετών. Τον Ιούλιο του 2017, το συνολικό ποσοστό ήταν 12% όλων των ενηλίκων, σύμφωνα με δημοσκόπηση του Reuters / Ipsos, ενώ 21% όσων μοιράζονταν τους κωδικούς ήταν ηλικίας 18-24 ετών.
 
Μεταφράζεται άραγε το φαινόμενο αυτό σε απώλεια εσόδων για την Amazon, το Netflix, το Hulu και καλωδιακά κανάλια που επιτρέπουν ελεύθερη πρόσβαση μέσω διαδικτύου και app σε όσους έχουν καλωδιακή ή δορυφορική συνδρομή; Δεν υπάρχει συμφωνία μεταξύ των αναλυτών ως προς το κόστος. Στελέχη διαφόρων εταιρειών έχουν πει επανειλημμένα ότι με την πάροδο του χρόνου όλο αυτό δεν έχει σημαντικό αντίκτυπο, ακόμη και όταν ληφθούν υπόψη τα έσοδα που χάνονται από τους επιπλέον λογαριασμούς που θα προέκυπταν εάν οι κωδικοί δεν πήγαιναν από τον έναν χρήστη στον άλλον.
 
Το 2013, ο διευθύνων σύμβουλος της Netflix, Reed Hastings, είπε σε συνομιλία του με επενδυτές πως δεν πίστευε ότι υπήρχαν χρήστες που μοιράζονταν κωδικούς πρόσβασης με άτομα που γνώριζαν ελάχιστα. Ο διευθύνων σύμβουλος της HBO το 2014 δήλωσε ότι η κοινή χρήση λογαριασμών στο HBO Go δεν είχε «καμία επίπτωση στην επιχείρηση». Και το 2016, ο οικονομικός διευθυντής της Netflix επεσήμανε σ’ ένα συνέδριο ότι ο περιορισμός αυτής της πρακτικής δεν θα οδηγούσε απαραιτήτως στην αύξηση των χρηστών που πλήρωναν συνδρομή.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com
 

Δειτε Επισης

Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη
Ποιες χώρες διαθέτουν τα περισσότερα αποθέματα χρυσού-Οι μεγαλύτερες αγορές και οι μεγαλύτεροι πωλητές
Υιοθετεί το ευρώ τον Ιανουάριο η Βουλγαρία-Γιατί ανησυχούν οι πολίτες
Αφήνει αμετέβλητα τα επιτόκια παρά τις πιέσεις Τραμπ για μειώσεις η Fed
Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά
Γερμανία: Υποχώρησε στο 2,1% ο πληθωρισμός τον Μάιο
ΔΝΤ: Σημάδια επιβράδυνσης στο εμπόριο, καθώς υποχωρεί ο πανικός των δασμών
Σε νέα υψηλά επίπεδα ο χρυσός-Οι επενδυτές σπεύδουν σε ασφαλή καταφύγια