Powered by

Alibaba: Το νέο superstore και τα ρομπότ

Στη λιανική offline πώληση επεκτείνεται η Alibaba, με τα καταστήματα Hema, σε όλη την Κίνα.

Η τεχνολογική εταιρεία-γίγαντας προχώρησε στη λειτουργία 65 καταστημάτων την περασμένη χρονιά, σε μία προσπάθεια συγχώνευσης διαδικτυακής και offline λιανικής. 

Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν μία εφαρμογή, για να σκανάρουν τα προϊόντα, να παίρνουν πληροφορίες και να πληρώνουν για τα είδη από το παντοπωλείο. 

Οπως μεταδίδει το CNBC, με αυτόν τον τρόπο η Alibaba γνωρίζει τις αγορές που προτιμούν οι πελάτες της, οπότε δίνει την ευκαιρία στους χρήστες να κάνουν γρήγορη παραγγελία ίδιων προϊόντων, τα οποία παραδίδει στο σπίτι. 

Η εταιρεία προχώρησε πρόσφατα και στη δημιουργία εστιατορίου (Robot.He) όπου χρησιμοποιούνται ρομπότ - η παραγγελία για το φαγητό γίνεται εξ ολοκλήρου μέσω εφαρμογής και παραδίδεται αυτόματα από μηχανές.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

UBS: Η επενδυτική στρατηγική για τις αγορές το δεύτερο εξάμηνο
Τηλεφωνική επικοινωνία Φον ντερ Λάιεν-Τραμπ για δασμούς… «Θέλουμε μία win-win συμφωνία»
Κάμψη στις λιανικές πωλήσεις στην Ευρωζώνη τον Μάιο-Ανοδική πορεία σε ετήσια βάση
Γερμανία: Ανακάμπτει η βιομηχανία-Αγώνας δρόμου για τους δασμούς Τραμπ
Σουηδία: Η επιτάχυνση του πληθωρισμού επηρεάζει τη μείωση επιτοκίων τον Αύγουστο
Απώλειες για τον χρυσό με το βλέμμα σε δασμούς και δολάριο-Στα 3.306 δολάρια η ουγγιά
Εμπορικά αντίποινα Κίνας κατά Ε.Ε.-Στο στόχαστρο οι προμήθειες ιατρικού εξοπλισμού
Δασμοί Τραμπ: Αντίστροφη μέτρηση για την προθεσμία της 9ης Ιουλίου-Τα σενάρια για τις κρίσιμες 72 ώρες
Αυξάνουν περαιτέρω την παραγωγή πετρελαίου οι χώρες-μέλη της συμμαχίας του ΟΠΕΚ
Πεπεισμένος για εμπορικές συμφωνίες πολύ γρήγορα ο Σκοτ Μπέσεντ-Σε τι συνίσταται η αμερικανική στρατηγική