Μάριος Σιακόλας: Αύξηση 75% του τζίρου της Argosy τα επόμενα χρόνια
07:34 - 27 Σεπτεμβρίου 2018
Στις εξαιρετικά υποσχόμενες εξελίξεις της εταιρείας Argosy, θυγατρική του Ομίλου Cyprus Trading Corporation, αναφέρθηκε ο εκτελεστικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Μάριος Σιακόλας μιλώντας ενώπιον της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του Ομίλου την Τετάρτη (26 Σεπτεμβρίου).
Συγκεκριμένα, ο κ. Σιακόλα αναφέρθηκε στα τρία αποκτήματα της Argosy που αναμένεται, όπως είπε, στα επόμενα δύο με τρία χρόνια να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών της κατά περίπου €40 εκατ., μια αύξηση περίπου 75%, και πολύ πιο σημαντική λειτουργική κερδοφορία κατά περίπου €4 εκατ. που είναι μια αύξηση πάνω από 130%, κάτι που ξεκάθαρα αποδεικνύει, υπογράμμισε, την εξαιρετική αποτελεσματικότητα της στρατηγικής εξαγορών και συγχωνεύσεων σε υφιστάμενες υποδομής.
Ειδικότερα, ο κ. Σιακόλας έκανε αναφορά στην εξαγορά των δραστηριοτήτων της CHRIKAR που ολοκληρώθηκε την αρχή του 2018, εξαγορά η οποία εκτός από την προσθήκη σημαντικού κύκλου εργασιών και κερδοφορίας σε μια εξαιρετικά ελκυστική σχέση τιμής/αξίας, είχε και ένα σημαντικότατο στρατηγικό στόχο για την Argosy, να αποκτήσει άμεσα ένα δίκτυο που να καλύπτει ένα σημαντικό τμήμα του λιανικού εμπορίου που της έλειπε στο τμήμα HORECA.
H απόκτηση του δικτύου της CHRIKAR, πρόσθεσε, με περίπου 1.500 σημεία, επιτρέπει στην Argosy όχι μόνο να συμμετέχει αμεσότερα στην ανάπτυξη του τουρισμού αλλά, μαζί με το υφιστάμενο της δίκτυο 1.800 σημείων να προσφέρει μια ανελλιπή κάλυψη σε υφιστάμενους και μελλοντικούς προμηθευτές με γνωστά σήματα καταναλωτικών προϊόντων, σε συνολικά 3.300 σημεία σε όλη την Κύπρο.
Παράλληλα, ο Μάριος Σιακόλα αναφέρθηκε και στην εξαγορά των δραστηριοτήτων και του σήματος της Foodpax, ενός παλιού και πολύ γνωστού σήματος που ιδρύθηκε την δεκαετία του ’60. Η εξαγορά ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο και αποτελεί στρατηγικό στόχο για την Argosy, την απόκτηση μιας ευρείας γκάμας κατεψυγμένων προϊόντων που της έλειπε. «Και σε αυτή την περίπτωση, η κερδοφορία της εξαγοράς ενισχύεται σημαντικά από τη σύμπτυξη δραστηριοτήτων και κεντρικών υποδομών».
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου αναφέρθηκε και στην απόκτηση γκάμας Upfield. Η Upfield, θυγατρική του παγκοσμίως γνωστού επενδυτικού ταμείου KKR, εξαγόρασε στις αρχές του 2018 από την Unilever πολύ γνωστά σήματα λαδιών και μαργαρινών: το ελαιόλαδο Άλτις και τις μαργαρίνες Flora, Vitam και Spry. H Argosy κέρδισε διαγωνισμό επιλογής διανομέα που κήρυξε η Upfield και από τον Ιούλιο διανέμει τα γνωστά προϊόντα σε όλο της το δίκτυο με εξαιρετικές θετικές επιπτώσεις στον κύκλο εργασιών και στην κερδοφορία της.
Συγκεκριμένα, ο κ. Σιακόλα αναφέρθηκε στα τρία αποκτήματα της Argosy που αναμένεται, όπως είπε, στα επόμενα δύο με τρία χρόνια να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών της κατά περίπου €40 εκατ., μια αύξηση περίπου 75%, και πολύ πιο σημαντική λειτουργική κερδοφορία κατά περίπου €4 εκατ. που είναι μια αύξηση πάνω από 130%, κάτι που ξεκάθαρα αποδεικνύει, υπογράμμισε, την εξαιρετική αποτελεσματικότητα της στρατηγικής εξαγορών και συγχωνεύσεων σε υφιστάμενες υποδομής.
Ειδικότερα, ο κ. Σιακόλας έκανε αναφορά στην εξαγορά των δραστηριοτήτων της CHRIKAR που ολοκληρώθηκε την αρχή του 2018, εξαγορά η οποία εκτός από την προσθήκη σημαντικού κύκλου εργασιών και κερδοφορίας σε μια εξαιρετικά ελκυστική σχέση τιμής/αξίας, είχε και ένα σημαντικότατο στρατηγικό στόχο για την Argosy, να αποκτήσει άμεσα ένα δίκτυο που να καλύπτει ένα σημαντικό τμήμα του λιανικού εμπορίου που της έλειπε στο τμήμα HORECA.
H απόκτηση του δικτύου της CHRIKAR, πρόσθεσε, με περίπου 1.500 σημεία, επιτρέπει στην Argosy όχι μόνο να συμμετέχει αμεσότερα στην ανάπτυξη του τουρισμού αλλά, μαζί με το υφιστάμενο της δίκτυο 1.800 σημείων να προσφέρει μια ανελλιπή κάλυψη σε υφιστάμενους και μελλοντικούς προμηθευτές με γνωστά σήματα καταναλωτικών προϊόντων, σε συνολικά 3.300 σημεία σε όλη την Κύπρο.
Παράλληλα, ο Μάριος Σιακόλα αναφέρθηκε και στην εξαγορά των δραστηριοτήτων και του σήματος της Foodpax, ενός παλιού και πολύ γνωστού σήματος που ιδρύθηκε την δεκαετία του ’60. Η εξαγορά ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο και αποτελεί στρατηγικό στόχο για την Argosy, την απόκτηση μιας ευρείας γκάμας κατεψυγμένων προϊόντων που της έλειπε. «Και σε αυτή την περίπτωση, η κερδοφορία της εξαγοράς ενισχύεται σημαντικά από τη σύμπτυξη δραστηριοτήτων και κεντρικών υποδομών».
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου αναφέρθηκε και στην απόκτηση γκάμας Upfield. Η Upfield, θυγατρική του παγκοσμίως γνωστού επενδυτικού ταμείου KKR, εξαγόρασε στις αρχές του 2018 από την Unilever πολύ γνωστά σήματα λαδιών και μαργαρινών: το ελαιόλαδο Άλτις και τις μαργαρίνες Flora, Vitam και Spry. H Argosy κέρδισε διαγωνισμό επιλογής διανομέα που κήρυξε η Upfield και από τον Ιούλιο διανέμει τα γνωστά προϊόντα σε όλο της το δίκτυο με εξαιρετικές θετικές επιπτώσεις στον κύκλο εργασιών και στην κερδοφορία της.