H&M: Αυξημένες πωλήσεις στην Κύπρο το τρίτο τρίμηνο
10:35 - 27 Σεπτεμβρίου 2018
Αυξημένες πωλήσεις στην Κύπρο κατέγραψε η H&M κατά το τρίτο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Αυγούστου. Συγκεκριμένα, ο τζίρος για το τρίτο τρίμηνο διαμορφώθηκε στα €2,22 εκατ. σε σχέση με €2,13 εκατ. το 2017. Ωστόσο, οι πωλήσεις για το ενιάμηνο παρουσιάζονται μειωμένες καθώς διαμορφώθηκαν στα €6,57 εκατ. σε σχέση με €6,77 εκατ. που ήταν την αντίστοιχη περίοδο του 2017.
Σε ό,τι αφορά την εταιρεία γενικότερα, υποχώρησαν κατά 19% τα καθαρά κέρδη της H&M το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, καθώς η εταιρεία λιανικής εμπορίας ρούχων συνεχίζει να επενδύει στη διαδικτυακή επέκταση της και στην εφαρμογή νέων συστημάτων logistics.
Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 3,1 δισ. κορώνες Σουηδίας ($352 εκατ.) για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Αυγούστου, σε σύγκριση με τα 3,84 δισ. έναν χρόνο νωρίτερα.
Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν κέρδη 3,2 δισ.
Οι πωλήσεις, εξαιρουμένου του φόρου προστιθέμενης αξίας, ενισχύθηκαν στα 55,82 δισ. κορώνες από 51,23 δισ. που είχε ανακοινωθεί προηγουμένως.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 32% το τρίτο τρίμηνο.
Για όλο το 2018, η H&Μ σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 380 καταστήματα και να κλείσει 140. Τα περισσότερα ανοίγματα θα γίνουν σε αναδυόμενες αγορές.
Σε ό,τι αφορά την εταιρεία γενικότερα, υποχώρησαν κατά 19% τα καθαρά κέρδη της H&M το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, καθώς η εταιρεία λιανικής εμπορίας ρούχων συνεχίζει να επενδύει στη διαδικτυακή επέκταση της και στην εφαρμογή νέων συστημάτων logistics.
Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 3,1 δισ. κορώνες Σουηδίας ($352 εκατ.) για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Αυγούστου, σε σύγκριση με τα 3,84 δισ. έναν χρόνο νωρίτερα.
Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν κέρδη 3,2 δισ.
Οι πωλήσεις, εξαιρουμένου του φόρου προστιθέμενης αξίας, ενισχύθηκαν στα 55,82 δισ. κορώνες από 51,23 δισ. που είχε ανακοινωθεί προηγουμένως.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 32% το τρίτο τρίμηνο.
Για όλο το 2018, η H&Μ σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 380 καταστήματα και να κλείσει 140. Τα περισσότερα ανοίγματα θα γίνουν σε αναδυόμενες αγορές.