Ελληνική: 150.000 συναλλαγές την ημέρα μετά την ενοποίηση
15:33 - 21 Σεπτεμβρίου 2018
Ξεπέρασαν τις 150.000 την ημέρα οι συναλλαγές στο ενοποιημένο δίκτυο καταστημάτων της Ελληνικής Τράπεζας μετά την επίσημη ανάληψη των εργασιών της καλής Συνεργατικής Κυπριακής Τράπεζας (ΣΚΤ) την 3η Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με στοιχεία από την Ελληνική, τα συστήματα πληροφορικής δούλεψαν σύμφωνα με τις απαιτήσεις που είχαν τεθεί και οποιαδήποτε προβλήματα αντιμετωπίστηκαν με αμεσότητα και αποτελεσματικότητα.
Χαρακτηριστικά, από τα κανάλια εξυπηρέτησης του ενοποιημένου δικτύου εξυπηρετούνται καθημερινά πέραν των 65.000 πελατών, ενώ διεκπεραιώνονται περισσότερες από 150.000 συναλλαγές την ημέρα.
Υπενθυμίζεται ότι μετά τη μεταφορά των εργασιών της ΣΚΤ μεταφέρθηκαν περίπου 400.000 πελάτες στην Ελληνική, ενώ αν υπολογιστούν και οι κοινοί πελάτες (είχαν λογαριασμούς και με την Ελληνική) τότε ο συνολικός αριθμός ανέρχεται σε 560.000.
Αναφορικά με τη λειτουργία των υποκαταστημάτων, οι πρώτες εκτιμήσεις του ενοποιημένου δικτύου, κατέδειξαν η εξυπηρέτηση πελατών πραγματοποιήθηκε με τα λιγότερα δυνατά προβλήματα.
Εξάλλου, μέσα στον επόμενο μήνα θα αρχίσει η αφαίρεση των πινακίδων από καταστήματα του Συνεργατισμού και η αντικατάστασή τους με τα λογότυπα της Ελληνικής.
Καθώς άρχισε το σταδιακό κλείσιμο των καταστημάτων, στις προτεραιότητες της τράπεζας βρίσκεται η λειτουργία των δύο κινητών τραπεζικών μονάδων, ενώ ξεκίνησαν οι επαφές με τις κοινότητες για να σχεδιαστεί όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται το δρομολόγιο των δύο μονάδων.
Σε μια άλλη εξέλιξη, ολοκληρώθηκε η ενσωμάτωση των εισπρακτικών κέντρων στον Ψευδά όπου γίνεται εξυπηρέτηση όλων των πελατών, ενώ τέθηκαν σε λειτουργία τρία τηλεφωνικά κέντρα τα οποία εξυπηρετούν μεγάλο αριθμό πελατών.
Ήδη ξεκίνησε τη λειτουργία του στο Πανεπιστήμιο Κύπρου το πρώτο κατάστημα της πρώην ΣΚΤ το οποίο έχει διαμορφωθεί με τα πρότυπα της Ελληνικής Τράπεζας και το οποίο εξυπηρετεί πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας αλλά και πελάτες της πρώην ΣΚΤ (branch-in-branch), ενώ θα υπάρξουν και άλλα τέτοια καταστήματα σε αστικά κέντρα.
Πέραν των 1.500 πελατών ημερησίως εκμεταλλεύονται τη δωρεάν χρήση του δικτύου αυτόματων ταμειακών μηχανών (ΑΤΜ).
Σε εξέλιξη βρίσκονται και οι διαδικασίες για την πλήρη ενσωμάτωση των 1.100 υπαλλήλων της πρώην ΣΚΤ που έχουν μεταφερθεί στην Ελληνική, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η εκπαίδευση του προσωπικού που έχει μεταφερθεί.
Ήδη ο Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής Ιωάννης Μάτσης ολοκλήρωσε τις επισκέψεις του σε όλες τις επαρχίες και είχε συναντήσεις με όλο το προσωπικό της Τράπεζας.
Σύμφωνα με στοιχεία από την Ελληνική, τα συστήματα πληροφορικής δούλεψαν σύμφωνα με τις απαιτήσεις που είχαν τεθεί και οποιαδήποτε προβλήματα αντιμετωπίστηκαν με αμεσότητα και αποτελεσματικότητα.
Χαρακτηριστικά, από τα κανάλια εξυπηρέτησης του ενοποιημένου δικτύου εξυπηρετούνται καθημερινά πέραν των 65.000 πελατών, ενώ διεκπεραιώνονται περισσότερες από 150.000 συναλλαγές την ημέρα.
Υπενθυμίζεται ότι μετά τη μεταφορά των εργασιών της ΣΚΤ μεταφέρθηκαν περίπου 400.000 πελάτες στην Ελληνική, ενώ αν υπολογιστούν και οι κοινοί πελάτες (είχαν λογαριασμούς και με την Ελληνική) τότε ο συνολικός αριθμός ανέρχεται σε 560.000.
Αναφορικά με τη λειτουργία των υποκαταστημάτων, οι πρώτες εκτιμήσεις του ενοποιημένου δικτύου, κατέδειξαν η εξυπηρέτηση πελατών πραγματοποιήθηκε με τα λιγότερα δυνατά προβλήματα.
Εξάλλου, μέσα στον επόμενο μήνα θα αρχίσει η αφαίρεση των πινακίδων από καταστήματα του Συνεργατισμού και η αντικατάστασή τους με τα λογότυπα της Ελληνικής.
Καθώς άρχισε το σταδιακό κλείσιμο των καταστημάτων, στις προτεραιότητες της τράπεζας βρίσκεται η λειτουργία των δύο κινητών τραπεζικών μονάδων, ενώ ξεκίνησαν οι επαφές με τις κοινότητες για να σχεδιαστεί όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται το δρομολόγιο των δύο μονάδων.
Σε μια άλλη εξέλιξη, ολοκληρώθηκε η ενσωμάτωση των εισπρακτικών κέντρων στον Ψευδά όπου γίνεται εξυπηρέτηση όλων των πελατών, ενώ τέθηκαν σε λειτουργία τρία τηλεφωνικά κέντρα τα οποία εξυπηρετούν μεγάλο αριθμό πελατών.
Ήδη ξεκίνησε τη λειτουργία του στο Πανεπιστήμιο Κύπρου το πρώτο κατάστημα της πρώην ΣΚΤ το οποίο έχει διαμορφωθεί με τα πρότυπα της Ελληνικής Τράπεζας και το οποίο εξυπηρετεί πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας αλλά και πελάτες της πρώην ΣΚΤ (branch-in-branch), ενώ θα υπάρξουν και άλλα τέτοια καταστήματα σε αστικά κέντρα.
Πέραν των 1.500 πελατών ημερησίως εκμεταλλεύονται τη δωρεάν χρήση του δικτύου αυτόματων ταμειακών μηχανών (ΑΤΜ).
Σε εξέλιξη βρίσκονται και οι διαδικασίες για την πλήρη ενσωμάτωση των 1.100 υπαλλήλων της πρώην ΣΚΤ που έχουν μεταφερθεί στην Ελληνική, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η εκπαίδευση του προσωπικού που έχει μεταφερθεί.
Ήδη ο Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής Ιωάννης Μάτσης ολοκλήρωσε τις επισκέψεις του σε όλες τις επαρχίες και είχε συναντήσεις με όλο το προσωπικό της Τράπεζας.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ