Τι οφείλουν οι αερομεταφορείς σε περίπτωση ματαίωσης μίας πτήσης
14:50 - 12 Σεπτεμβρίου 2018
"Σε περίπτωση ματαιώσεως πτήσεως, η αεροπορική εταιρία οφείλει επίσης να επιστρέψει στους επιβάτες τις προμήθειες τις οποίες εισέπραξαν οι διαμεσολαβητές κατά την αγορά εισιτηρίων, εφόσον τελούσε εν γνώσει των προμηθειών αυτών", έκρινε σήμερα το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξετάζοντας υπόθεση που του γνωστοποίησε το ειρηνοδικείο του Αμβούργου.
Συγκεκριμένα όπως έγινε γνωστό, η Vueling Airlines αρνήθηκε να επιστρέψει σε Γερμανό υπήκοο την προμήθεια που κατέβαλε σε ταξιδιωτικό γραφείο για την έκδοση εισιτηρίων σε πτήση που ακυρώθηκε.
Με τη σημερινή του απόφαση, το Δικαστήριο δίνει καταφατική απάντηση στο ερώτημα αν θα πρέπει να επιστρέφεται και η προμήθεια έκδοσης, εκτός αν η προμήθεια αυτή έχει καθοριστεί εν αγνοία του αερομεταφορέα, όπερ εναπόκειται στο εθνικό δικαστήριο να το εξακριβώσει.
Σύμφωνα με το ΔΕΕ, η ερμηνεία αυτή του κανονισμού ανταποκρίνεται στην διασφάλιση υψηλού επιπέδου προστασίας των επιβατών καθώς και στη διασφάλιση ισορροπίας μεταξύ των συμφερόντων των εν λόγω επιβατών και των συμφερόντων των αερομεταφορέων.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ