Η Lidl παρουσίασε τα προϊόντα παιδικής φροντίδας Lupilu

Τα παιδιά είναι οι πιο αυστηροί κριτές. Απαιτούν και αξίζουν πάντα το καλύτερο. Για αυτό την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου η Lidl Cyprus παρουσίασε στη Lidl Food Academy τη νέα αποκλειστική μάρκα παιδικής και βρεφικής φροντίδας της Lidl, Lupilu. Την παρουσίαση ανέλαβε η Άντρη Καραντώνη. 
 
Η σειρά Lupilu αποτελείται από προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας σε χαμηλή τιμή, τα οποία έχουν βραβευτεί και ξεχωρίσει σε χώρες του εξωτερικού. Η μάρκα Lupilu αποτελείται από βιολογικά προϊόντα διατροφής όπως νόστιμες κρέμες, παιδικές τροφές σε βαζάκι και σνακ. Περιλαμβάνει είδη περιποίησης όπως μια μεγάλη επιλογή από πάνες, κρέμες, καθαριστικά, κ.ά., καθώς και παιδική μόδα και ρούχα εγκυμοσύνης από 100% οργανικό βαμβάκι αλλά και οτιδήποτε άλλο μπορεί να χρειάζεται το μωρό, η έγκυος ή η νέα μαμά.
 
Σε συνέχεια της παρουσίασης, η Lidl οργάνωσε στη Lidl Food Academy το Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου ένα ξεχωριστό σεμινάριο για μέλλουσες και νέες μανούλες. Το σεμινάριο προσέφερε πολύτιμες συμβουλές από τη διατροφολόγο Δρ. Άννα Μαρία Κονή, παρουσίαση υγιεινών και νόστιμων συνταγών από τον Σεφ Πετεβίνο, μαθήματα και επίδειξη για τη σωστή περιποίηση και την φροντίδα του μωρού από την Σύμβουλο Θηλασμού Μαρία Λεωνίδου και παρουσίαση της Antenatal Director, Birth & Baby Κλαίρ Ανν Μαυρή.
 
Οι μαμάδες που βρέθηκαν στο σεμινάριο γνώρισαν τη μεγάλη ποικιλία των βιολογικών προϊόντων της σειράς Lupilu, ενημερώθηκαν για τα θέματα που τις απασχολούν σχετικά με τη μητρότητα, συζήτησαν τις απορίες τους και έμαθαν για τη φροντίδα και τη διατροφή των μωρών τους. Παράλληλα απόλαυσαν γευστικά αλλά και υγιεινά σνακ και δροσερά ποτά, γνώρισαν και άλλες μανούλες, μοιράστηκαν εμπειρίες και ανησυχίες περνώντας ένα εποικοδομητικό πρωινό στην ακαδημία και κέρδισαν δώρα Lupilu.
 
Λόγω της επιτυχίας και του μεγάλου αριθμού συμμετοχών, η Lidl θα επαναλάβει το σεμινάριο το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου, δίνοντας την ευκαιρία σε ακόμη περισσότερους συμμετέχοντες να παρακολουθήσουν δωρεάν αυτό το μοναδικό σεμινάριο.  

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Όμιλος Λεπτός: Οι εξαιρετικές επιδόσεις της αγοράς ακινήτων και η Κύπρος ως ασφαλές λιμάνι εν μέσω αβεβαιότητας
Όλα τα αναγκαία μέτρα στα αεροδρόμια, διευθετήθηκε το θέμα της διαμονής για όλους...Η αξιολόγηση του ΣΕΑ
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Ελληνική και Eurobank Κύπρου γίνονται ένα και επαναδιαμορφώνουν τον τραπεζικό χάρτη-Τι αλλάζει για τους πελάτες
Βρίσκει κλειστές πόρτες από τις τράπεζες για δάνειο ο ΑΔΜΗΕ-Ζητά ανάκτηση €250 εκατ. για να συνεχiστει ο GSI
Η συμφόρηση αεροσκαφών στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου... Αποβιβάστηκαν συνολικά 2427 επιβάτες (pics&vid)